Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (68210)

Vierailija
68121/68210 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondi viittaa mun mielikuvissa naiseen. 😆 En kutsuisi vaaleaa miestä blondiksi. Ei niin että siinä mitään pahaa olis. 

Vierailija
68122/68210 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siitä sitten. Pidä hauskaa sun "veljen" kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
68123/68210 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsisinpä sun kuoren läpi. Kertoisitpa mulle, mitä ajattelet. Mä tarvisin sitä. 🧡

Se kuori on nyt aika paksun pelon rakentama, ja sisällä taistele tai pakene moodissa oleva ylikuormittunut raunio. Mut raunion pätkä jaloilla ei pötkitä pakoon.

Kun huomaat kuoressa pienenkin raon niin käytä sitä. Kerron sulle mielelläni asioista, kun olet ainoa ihminen jolle oikeasti haluan jutella. Muiden kanssa se tuntuu suurelta urakalta.

Vierailija
68124/68210 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että et aio liikahtaa sijoiltasi. Miksi haluat pitää yhteyttä minuun kuitenkin täällä (ja vain täällä)? Edelleen sama kysymys, mihin tarviit minua?

Tämmöset viestit on jotenkin huolestuttavia. 😭 Eihän täällä ole oikein mitään tunnisteita. Mistä te tunnistatte jonkun taviksen täältä?

Kun tarpeeksi kuvittelee, muuttuu kaikki tutuksi. Täällä on monta henkisesti epävakaata.

Vierailija
68125/68210 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä lukiessa tulee mieleen että toivottavasti ei syytä minua mistään nettiroikottamisesta. Mielestäni päinvastoin yritin olla IRL avoin ja vastaantuleva, mutta kun se (ihastumiseni nolotti?) johti välttelyyn, tervehtimättömyyteen ja lyhyeksi katkaisemiseen niin olen täällä ollut nettimuumina paljon varautuneempi -  kaikkeen päinvastaiseen viestintään yrittänyt vaan huumorilla suhtautua.  Varmaan kaikelle syynsä. Todennäköisimmin se etten täällä koskaan keskustellut kenenkään tuntemani kanssa. En ota itseäni kovin vakavasti, mutta kuitenkinhan ego on siinä muistuttelemassa itsestään ja olen ehkä tarpeettomankin äksy täällä välillä. Pahoittelut kaikille sivullisille!

Miksi ihastuminen nolotti sinua?

Ei se minua erityisemmin nolottanut, sattuu kauheampiakin,  mutta arvelen että toista osapuolta nolotti (ja sen takia kysymysmerkki kun eihän voi mennä päättelemään toisen ajatuksista mitään).

Vierailija
68126/68210 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ihana.<3

Vierailija
68127/68210 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsisinpä sun kuoren läpi. Kertoisitpa mulle, mitä ajattelet. Mä tarvisin sitä. 🧡

Se kuori on nyt aika paksun pelon rakentama, ja sisällä taistele tai pakene moodissa oleva ylikuormittunut raunio. Mut raunion pätkä jaloilla ei pötkitä pakoon.

Kun huomaat kuoressa pienenkin raon niin käytä sitä. Kerron sulle mielelläni asioista, kun olet ainoa ihminen jolle oikeasti haluan jutella. Muiden kanssa se tuntuu suurelta urakalta.

Miten saisit kuormitusta vähenemään? Kuulostaa rankalta. Et ole kaivattuni kuitenkaan. 

Vierailija
68128/68210 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua, öitä 🤍

Vierailija
68129/68210 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä lukiessa tulee mieleen että toivottavasti ei syytä minua mistään nettiroikottamisesta. Mielestäni päinvastoin yritin olla IRL avoin ja vastaantuleva, mutta kun se (ihastumiseni nolotti?) johti välttelyyn, tervehtimättömyyteen ja lyhyeksi katkaisemiseen niin olen täällä ollut nettimuumina paljon varautuneempi -  kaikkeen päinvastaiseen viestintään yrittänyt vaan huumorilla suhtautua.  Varmaan kaikelle syynsä. Todennäköisimmin se etten täällä koskaan keskustellut kenenkään tuntemani kanssa. En ota itseäni kovin vakavasti, mutta kuitenkinhan ego on siinä muistuttelemassa itsestään ja olen ehkä tarpeettomankin äksy täällä välillä. Pahoittelut kaikille sivullisille!

Miksi ihastuminen nolotti sinua?

Ei se minua erityisemmin nolottanut, sattuu kauheampiakin,  mutta arvelen että toista osapuolta nolotti (ja sen takia kysymysmerkki kun eihän voi mennä päättelemään toisen ajatuksista mitään).

Ok. Kysyin vaan kun oma kaivattu alkoi käyttäytymään just noin. :)

Vierailija
68130/68210 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten saisit kuormitusta vähenemään? Kuulostaa rankalta. Et ole kaivattuni kuitenkaan. 

On mulla siihen ratkaisu. Tuota jälkimmäistä yritän kovasti piipittää, eli en ole kaivattu.

Vierailija
68131/68210 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesäillan muistatko sen,minä muistan huulesi ja tiukan syleilysi

Joo muistan mennyttä aikaa 

Vierailija
68132/68210 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blondi viittaa mun mielikuvissa naiseen. 😆 En kutsuisi vaaleaa miestä blondiksi. Ei niin että siinä mitään pahaa olis. 

No kukin tyylillään. Mä kyl sanoisin esim. Erling Haalandia blondiksi. Globaalisti blondeina pidettyjä on sit monetkin julkkismiehet Brad Pitistä alkaen, ei tarvitse olla tuollainen Haalandin kaltainen todella blondi.

Palstallahan on jonkin verran sellaista miesporukkaa, jotka ajattlevat, että ulcomaalainen mies = tumma ja tumma = ulcomaalainen xD

Vierailija
68133/68210 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..ajatuksissani

t

<3 hymyilin

Vierailija
68134/68210 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gnight sturgeon surgeon.

Vierailija
68135/68210 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se siitä sitten. Pidä hauskaa sun "veljen" kanssa.

Niinpä pidänkin.

Vierailija
68136/68210 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos mr. Raunio otat ne pätkäjalkasi ja tulet tänne?

Vierailija
68137/68210 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät yöt heppatytölle.

Vierailija
68138/68210 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Blondi' mies,

'veljen' maininta ei E.

Vierailija
68139/68210 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos mr. Raunio otat ne pätkäjalkasi ja tulet tänne?

Voisin tullakin, jos kutsuisit irl. Mutta tuuleen huutelua tämä on.

Vierailija
68140/68210 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan olla yhdessä kaksi rauniota.. pysytään pystyssä jotenkuten jos nojataan toisiimme

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan