Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (68171)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit vastata mulle wa:ssa jos olet valmis ja tiedät mitä haluat sanoa, ei se keskustelu muuksi odottamalla muutu...
Mä voisin sanoo samat sanat mun kaivatulle! 😊
Jos ei tiedä toisen tunteista riittävästi ,ei ehkä uskalla kirjoittaa suoraan tunteista.Ettei yhteys katkea kokonaan tai ystävyys hajoaa.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua varalle, mutta tsemppiä!
Entä jos pudotetaan hänet varalle? 😘
Nyt kyllä pudotit mut. Kärryiltä. Paitsi että nykyisin rattailta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alko kyl tekee pahaa, ku lukee noita viestejä, mistä näkee rajotetaan puolison kavereitakin. :/
No voi että. Paitsi ettei sellaista viestiä edes ollut, vaan jotkut kirjoitti, etteivät halua itse pitää läheisinä miesystävinä muita kuin omaa miestään. Ennenkuulumatonta ahdasmielisyyttä! Varmaan jotain uskiksia 😅
Oliko pakko nostaa tää? Menee yöunet, kun miettii miten ahdasmielisiä ja kapeakatseisia ihmisiä täällä oli aiemmin.
Koita ny jaksella. Jos vaikka yöketjussa käsittelet pahaa mieltäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tutustumisen kuulu olla näin vaikeaa, jos kiinnostus on oikeasti molemminpuolista.
Miksi se on vaikeaa/tuntuu vaikealta?
Yritän ottaa kontaktia -> "mee pois" vibat.
Jätän rauhaan -> yrittää ottaa kontaktia.
Yritän ottaa kontaktia -> "mee pois" vibat.
Jätän rauhaan -> yrittää ottaa kontaktia.
Toista
häntä jännittää
😂😂😂 Ei, ei jännitä. Tuo on roikottamista. Olet ihastunut yksipuolisesti ja ihastuksesi tykkää huomiosta minkä saa sinulta, mutta haluaa pitää sinut kaukana itsestään. Egon kohotusta myös. Jos haluat kuitenkin jatkaa tuota niin anna mennä vaan sinne ruusunpunaisiin kuvitelmiin ja sulje silmät muilta 👍
Siis miksi joku haluaisi huomiota sellaiselta henkilöltä joka ei kiinnosta yhtään?
Huomiota sekin on. Ja eikös tuossa vastattu kysymykseen miksi? Lue uudestaan niin löydät vastauksen.
Siis ihan kenen tahansa huomio kelpaa? Sen naapurin 170kg Pertsankin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit vastata mulle wa:ssa jos olet valmis ja tiedät mitä haluat sanoa, ei se keskustelu muuksi odottamalla muutu...
Mä voisin sanoo samat sanat mun kaivatulle! 😊
Jos ei tiedä toisen tunteista riittävästi ,ei ehkä uskalla kirjoittaa suoraan tunteista.Ettei yhteys katkea kokonaan tai ystävyys hajoaa.
sivusta
Niin, no me ei olla ystäviä vielä, ainakaan jos WA lukee. Tai toinen on, mut toinen ei. Ja se toinen tietää tunteista kyllä. Näin meillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kaipaat täällä?
Maisteriahan minä.
Simo Frangenia?
Kuka on ottanut asiakseen tuhota mun jo valmiiksi köyhän sosiaalisen elämän?
Usko vaan että oon sun puolesta onnellinen, vaikka mitä tapahtuu, ja pahalta tuntuu. Tätäkään en sulle pysty sanomaan. Irl.
Vierailija kirjoitti:
näitkö mut eilen?
Näin.😞
Kesäillan muistatko sen,minä muistan huulesi ja tiukan syleilysi
ja tiedän että se toinen ei nähnyt, ja hänen puolestaan en ole onnellinen.
Tulee vielä aika kuulla 2018-2019 todellinen montunkaivaja stoori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö sä yhtään.
Olen yrittänyt, mutta ei avaudu mun osamäärälle. Tämän täytyy olla korkeampaa matematiikkaa. Kirjoitin lyhyestä matikasta Ei:n, joten en ole mikään älypää.
Olipas ihanasti sanottu. Sivusta
Ei minulta.
Olen matikkanörtti.
Samoin fyssa, kemia.
E
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että et aio liikahtaa sijoiltasi. Miksi haluat pitää yhteyttä minuun kuitenkin täällä (ja vain täällä)? Edelleen sama kysymys, mihin tarviit minua?
Tämmöset viestit on jotenkin huolestuttavia. 😭 Eihän täällä ole oikein mitään tunnisteita. Mistä te tunnistatte jonkun taviksen täältä?
Näitä lukiessa tulee mieleen että toivottavasti ei syytä minua mistään nettiroikottamisesta. Mielestäni päinvastoin yritin olla IRL avoin ja vastaantuleva, mutta kun se (ihastumiseni nolotti?) johti välttelyyn, tervehtimättömyyteen ja lyhyeksi katkaisemiseen niin olen täällä ollut nettimuumina paljon varautuneempi - kaikkeen päinvastaiseen viestintään yrittänyt vaan huumorilla suhtautua. Varmaan kaikelle syynsä. Todennäköisimmin se etten täällä koskaan keskustellut kenenkään tuntemani kanssa. En ota itseäni kovin vakavasti, mutta kuitenkinhan ego on siinä muistuttelemassa itsestään ja olen ehkä tarpeettomankin äksy täällä välillä. Pahoittelut kaikille sivullisille!
Vierailija kirjoitti:
Oispa kaivattu täällä mun luona, niin voitais hieman pussailla! 😍 Oon ihan väsy, mut siihen riittäisi kyllä aina energiaa tai pikemminkin siitä sais energiaa! 🙂 Toisaalta ois ihana myös nukahtaa kaivatun kainaloon!
Samat tuntemukset ja ajatukset tänään blondin miehen suhteen.
Kun nyt edes näkisi hänet jossain. Minulta puuttuu sekä aikaa että jaksamista olla muuta kuin väsyneenä kotona silloin kun on aikaa, että näkeminen edes mahdollistuisi 😮💨
Kauniita unia blondi mies 💋💗
Pääsisinpä sun kuoren läpi. Kertoisitpa mulle, mitä ajattelet. Mä tarvisin sitä. 🧡
Terkkuja Antin kivespusseille Loimaalle!
Muistutat yritysjohtajaa ja Marimekon entistä omistajaa Kirsti Paakkasta. Kirsti tuli tunnetuksi vahvana johtajana ja uudistajana, joka nosti Marimekon vaikeuksista maailmanmaineeseen.
Olet Kirstin tapaan itsevarma ja työorientoitunut persoona, joka hakeutuu herkästi päättäjärooleihin. Et arkaile vaatia muilta heidän parastaan, sillä pyrithän itsekin aina ylittämään itsesi. Luotat itseesi ja intuitioosi ja menestyt kaikessa, mihin ryhdyt.
Hell no, ainakaan meikkien ja piikkikorkojen suhteen. Laitan vastakin jalkani lätyskäkenkiin ja jätän silmienrajaukset laittamatta. Less is more.
Entä jos pudotetaan hänet varalle? 😘