Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (68381)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Ollaan halattu joskus ja se tuntui kyllä hyvältä. Öitä.
Oliko synttärihalaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä lukiessa tulee mieleen että toivottavasti ei syytä minua mistään nettiroikottamisesta. Mielestäni päinvastoin yritin olla IRL avoin ja vastaantuleva, mutta kun se (ihastumiseni nolotti?) johti välttelyyn, tervehtimättömyyteen ja lyhyeksi katkaisemiseen niin olen täällä ollut nettimuumina paljon varautuneempi - kaikkeen päinvastaiseen viestintään yrittänyt vaan huumorilla suhtautua. Varmaan kaikelle syynsä. Todennäköisimmin se etten täällä koskaan keskustellut kenenkään tuntemani kanssa. En ota itseäni kovin vakavasti, mutta kuitenkinhan ego on siinä muistuttelemassa itsestään ja olen ehkä tarpeettomankin äksy täällä välillä. Pahoittelut kaikille sivullisille!
Miksi ihastuminen nolotti sinua?
Ei se minua erityisemmin nolottanut, sattuu kauheampiakin, mutta arvelen että toista osapuolta nolotti (ja sen takia kysymysmerkki kun eihän voi mennä päättelemään toisen ajatuksista mitään).
Ok. Kysyin vaan kun oma kaivattu alkoi käyttäytymään just noin. :)
Otan osaa. Tsemppiä!
Ei minua haittaa. :)
Ok, hyvä juttu jos pystyt olemaan tuollaisista välttämiskäytöksestä piittaamatta, se vaatii varmaan hyvää itseluottamusta! Hyvää illanjatkoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko synttärihalaus?
Ollaan halattu synttäreillä, sivusta tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta on maksettu maailmanhistorian kallein hinta.
Onnellisuus maksaa.
Hänestä myös, mutta kiva hinta ei ole tuonut häntä elämääni. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko synttärihalaus?
Eipä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsisinpä sun kuoren läpi. Kertoisitpa mulle, mitä ajattelet. Mä tarvisin sitä. 🧡
Se kuori on nyt aika paksun pelon rakentama, ja sisällä taistele tai pakene moodissa oleva ylikuormittunut raunio. Mut raunion pätkä jaloilla ei pötkitä pakoon.
Kun huomaat kuoressa pienenkin raon niin käytä sitä. Kerron sulle mielelläni asioista, kun olet ainoa ihminen jolle oikeasti haluan jutella. Muiden kanssa se tuntuu suurelta urakalta.
Joskus tuntemattomille on helpompi jutella jos nyt juttuseuraa kaipaa.
Joo, siksi kai tänne onkin niin helppoa kaataa kaikki.
Siis näinkö sut tänään? Oletko palannut?
Vierailija kirjoitti:
Siis näinkö sut tänään? Oletko palannut?
Riippuu varmaan keneltä kysyt.. ? :)
Nyt ois sulle kämppä Kulosaaressa. Presidentti Ståhlbergin ammoinen asunto. Muuttakaa sinne. Ei satu niin paljon, kun ei tarvitsisi nähdä teitä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä lukiessa tulee mieleen että toivottavasti ei syytä minua mistään nettiroikottamisesta. Mielestäni päinvastoin yritin olla IRL avoin ja vastaantuleva, mutta kun se (ihastumiseni nolotti?) johti välttelyyn, tervehtimättömyyteen ja lyhyeksi katkaisemiseen niin olen täällä ollut nettimuumina paljon varautuneempi - kaikkeen päinvastaiseen viestintään yrittänyt vaan huumorilla suhtautua. Varmaan kaikelle syynsä. Todennäköisimmin se etten täällä koskaan keskustellut kenenkään tuntemani kanssa. En ota itseäni kovin vakavasti, mutta kuitenkinhan ego on siinä muistuttelemassa itsestään ja olen ehkä tarpeettomankin äksy täällä välillä. Pahoittelut kaikille sivullisille!
Miksi ihastuminen nolotti sinua?
Ei se minua erityisemmin nolottanut, sattuu kauheampiakin, mutta arvelen että toista osapuolta nolotti (ja sen takia kysymysmerkki kun eihän voi mennä päättelemään toisen ajatuksista mitään).
Ok. Kysyin vaan kun oma kaivattu alkoi käyttäytymään just noin. :)
Otan osaa. Tsemppiä!
Ei minua haittaa. :)
Ok, hyvä juttu jos pystyt olemaan tuollaisista välttämiskäytöksestä piittaamatta, se vaatii varmaan hyvää itseluottamusta! Hyvää illanjatkoa!
Samoin sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ota minkäänlaista riskiä niin mitään ei tule koskaan tapahtumaan. Jos et ota sitä täällä niin ota oikeassa elämässä.
Olen jo ottanut aika monta riskiä, tämä on vasta alkua. Tänäänkin, vaikka nolotti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä ilman kaivattua on pskaa. 😕
Entä jos se on sinun valitsemasi vaihtoehto?
Ei ole, vaan hänen. 😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä ilman kaivattua on pskaa. 😕
Entä jos se on sinun valitsemasi vaihtoehto?
Ei ole, vaan hänen. 😕
Olet siis puhunut hänen kanssaan irl ja hän sanoi, että ei halua yhteistä tulevaisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko synttärihalaus?
Eipä ollut.
Oisko voinut?
Hyvää ja kaunista yötä ja unta kaipaamalleni.
Helpotti kun ei tarvitse enää miettiä tätä.
Heidille terveisiä! Kesä alkaa taittumaan syksyä kohti ja alkaa illat pimetä. Tunnelmallisia loppukesän iltoja kaunottarelle!
Joskus tuntemattomille on helpompi jutella jos nyt juttuseuraa kaipaa.