Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (11659)
Vierailija kirjoitti:
Kuulin lapseni huutavan, kun otin selfietä kylpyhuoneessa. Kävi ilmi, että hän oli kiivennyt uuniin ja jäänyt sinne jumiin.😰
Sama. Ne on kyllä sellaisia riiviöitä ajokortin saamisen aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Anteeks etten tuonut sinun(kaan) elämään mitään lisäarvoa.
Harmittaa ihan kaikki
Vierailija kirjoitti:
Persut eivät tiettävästi ole maltillisia ja kiihkoilemattomia m-muuton suhteen eli eivät ole tolkun ihmisiä
Ei, vaan tolkun ihminen on tolkuton käsite, koska se valkopesee tuollaista kiihkoilua. Ei voi olla puolivaiheilla ihmisoikeuskysymyksissä, vaan sitä on joko puolesta tai vastaan. Tämän vuoksi kaikki nämä tolkun ihmiset ovat persuja siinä missä vastustava ääripääkin.
Tästä on kyse. Eikä kuulu ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Tolkun ihminen = kokonaistasolla järkevä. Riippumatta kiihkoileeko vai ei. Maahanmuuton mukana on tullut valtavasti ongelmia. Tämä on fakta, toki ongelmia voi käsitellä kiihkoilematta mutta ehdottomasti niitä pitää käsitellä.
Käsittele muualla kuin täasä ketjussa.
Persumiehet ovat itse ääri-islamistisia mieleltään.
Kaivattua käsittelisin mielellään muualla kuin tässä ketjussa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyrkillä?
Hellästi, ystävä hyvä, hellästi. Sana käsittely ei sisällä itsessään negatiivista merkitystä.
Kun näin sinut muutama vuosi sitten uudelleen, pitkän eron jälkeen, rakastuin päätäpahkaa. En tiedä mitä tapahtui, olenhan ihan tyytyväinen nykyiseen elämääni. Mutta siitä lähtien olet täyttänyt villeimmät uneni ja suloisimmat päiväunelmani. Sinä vain, kaunein kuvajainen, ihanin mitä tiedän, ihanin mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Ensikohtaamisesta on vuosia aikaa, mutta muistan sen kuin eilisen. 💛😊
Me ainakin pussailtiin R-kioskin kulmilla.
sivusta
Vahvakin menee rikki. Ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Anteeks etten tuonut sinun(kaan) elämään mitään lisäarvoa.
Olisit tuonut luultavasti enemmänkin kuin mistä olen edes haaveillut. Minä en vain pysyisi perässäsi. Vaikka olet nyt hetkeksi asettunut, tiedän, että pakosi jatkuu pian – eikä minulla ole paikkaa sillä matkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä sinua, joka haluat vieläkin sotkea äitisi mukaan vapaa-ajan kuvioihisi.
Äidit sotkeutuvat ihan itse kuvioihin, vaikka kiellettäisiin sotkeutumasta.
Sille äidillekin voi asettaa rajat!
En sotkeudu lasteni elämään tai parisuhteisiin.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun kanssa olimme käsittelyketjussa tänään. Mieluiten minäkin häntä käsittelisin. Ilman ketjujakin.
Vierailija kirjoitti:
Ensikohtaaminen tapahtui pöydän vastakkaisilla puolilla istuen. Jos siitä ns. ensivaikutelmasta puhutaan, niin tämän kerran ja tämän ihmisen kohdalla se oli voimakkaampi kuin ehkä ikinä muulloin. Tajusin itsekin miettiväni, miten joku voi olla noin tutun näköinen tuntematon ja noin puoleensavetävä ihan puskista tupsahtaneena. Mietin pääni verille, tunnetaanko jostain aikaisemmasta, mutta en vaan keksinyt mitään, vaikka teoriassa se voisi olla mahdollista historiamme kuljettua osin samoja reittejä. Siitä hetkestä eteenpäin meillä on ollut vähän sellaista paita & persaus -meininkiä aina silloin harvoin kun satutaan samoille neliöille edes minuutin joutoaikaa jakaen.
Missä tämä kuuluisa pöytä sijaitsi?
Mikä oli tapaamisen syvempi tarkoitus,
Oliko jonkun ikävän karkoitus?
Kordinaatit tuolle paikalle
Niin saapuu hän oitis huudeille
Toisenkin kerran
Juuri sen verran,
Että käy tuulahdus lounaaseen
Tai itään
Tai jopa kuntarajain toiselle puolen
Missä majailee mies niin luulen.
Nyt on liian kylmää
Lämpimille tunteille
Mutta annas olla kun aurinko paistaa
Alkaa kaikki rakkaus loistaa
Ja siitä kaikki osamme saamme
Kuten sitä toisillemme jaamme
Vierailija kirjoitti:
Vahvakin menee rikki. Ei voi mitään.
Mä en oo mennyt ikinä, en edes rakkaudesta.
Sydän mulla on lämmin ja hyvin tunteva, mutta tahallisestikaan ei yksikään ole saanut sitä ikuna millään tavoin rikottua.
"Sydän kylmä ei lain -
ei tunne, kuin kuolema -
saattanut varjojen valtaan
tätä taivasta, jota elän.
Ja vasta kuolemassain
on elin kylmä, kuin kivi.
Realiteetit tulee olla
vasta haudassa vain."
- Mina. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on sillä tavalla molemminpuolista, että riittää, että minä annan ja sinä saat.
💞💯
Löytyi siis yksi, joka on vain saamapuolella.
Vierailija kirjoitti:
Kun näin sinut muutama vuosi sitten uudelleen, pitkän eron jälkeen, rakastuin päätäpahkaa. En tiedä mitä tapahtui, olenhan ihan tyytyväinen nykyiseen elämääni. Mutta siitä lähtien olet täyttänyt villeimmät uneni ja suloisimmat päiväunelmani. Sinä vain, kaunein kuvajainen, ihanin mitä tiedän, ihanin mitä on.
Kenelle kirjoitat? Minä vuonna näit uudestaan pitkän eron jälkeen?
Viestin päässä olen tavoitettavissa.