Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (11675)
Vierailija kirjoitti:
Muistatko vielä meidän ensikohtaamisen?
Kyllä, ulkona nähtiin. Kaivatulla käsissä jotain. Sanottiin "moi". En ajatellut silloin enempää.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä sinua, joka haluat vieläkin sotkea äitisi mukaan vapaa-ajan kuvioihisi.
Kyllä äitee pitää sotkea työkuvioihin.
Äiti on äiti. Jos ei ole suorastaan pahasta ihmisestä kyse niin pitäisi osata arvostaa.
Olikohan kaivattu työpaikallaan myös edellisenä päivänä kun kohdattiin, oltais voitu jo sillon törmätä
Meillä on ollut niin pitkä väli näkemisessä :( Ja lisää tulee :(
Vierailija kirjoitti:
Millon nähtiin viimeksi :(
Vierailija kirjoitti:
😢
Aitoja ystäviä on hyvin harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Mun jutut on nykyään(kin) luokattoman huonoja, sorry people.
Se on ok. Trölli tekee
sen minkä huonoiten osaa.
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma
😘
Eikä tämä..
Ensikohtaaminen tapahtui pöydän vastakkaisilla puolilla istuen. Jos siitä ns. ensivaikutelmasta puhutaan, niin tämän kerran ja tämän ihmisen kohdalla se oli voimakkaampi kuin ehkä ikinä muulloin. Tajusin itsekin miettiväni, miten joku voi olla noin tutun näköinen tuntematon ja noin puoleensavetävä ihan puskista tupsahtaneena. Mietin pääni verille, tunnetaanko jostain aikaisemmasta, mutta en vaan keksinyt mitään, vaikka teoriassa se voisi olla mahdollista historiamme kuljettua osin samoja reittejä. Siitä hetkestä eteenpäin meillä on ollut vähän sellaista paita & persaus -meininkiä aina silloin harvoin kun satutaan samoille neliöille edes minuutin joutoaikaa jakaen.
Vierailija kirjoitti:
Sinä 🤍
Ja minä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän yllättävän paljon työaikaa mm. sen pohtimiseen, mahtaako sulla olla alapäässä karvoitus ja jos, millainen.
Kerro ensin, mitä sulla itselläsi siellä on.
Ruokkoamaton ryteikkö, josta kohoaa uljas minareetti.
On olemassa hauskoja asioita, kuten sukunimi Tatti.
Ensikohtaaminen oli vähän kuin sisäinen aurinkomyrsky 💫
Vierailija kirjoitti:
Kussa kultani kulkeekaan?
Maskussa
Oletko yrittänyt sitä selittää muille? Itse en. Pidän vain siitä ihan keskenäni ja pidän sitä merkityksellisenä.