Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (11642)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hgin treffejä odotellessa. x
Mulle käy milloin vain. Laittele viestiä, miten sinulle sopii.
Kyllä,
rakas. 🤍🖤
X
Vierailija kirjoitti:
Hgin treffejä odotellessa. x
Onko sellaiset tuloillaan? Jos on, täytyy myöntää että kateeksi käy..
LUUKKI & JUHANNUS 1980....ja sinä ihana poika nahkarotsissas & mustassa rockari-tukassas.......<3
Sain sinut telttaani juhannusyönä, jonne kaverini kanssa fillaroimme Pitskusta (20 km!)
Olin 13 - vuotias freesi heppatyttö. Sanoit että nenäni on söpö kuin kissimirrillä, minä sanoin, että ei, nenäni on liian iso, mutta Sinun nenäs on kaunis..... Olin jonkin verran humaltunut, mutta niin vain muistan sinut ja kesäyön valon pienessä teltassa, sinun komean nuoren miehen olemuksesi, nahkarotsis, mustan lyhyen tukkas.... Silittelit mun hiuksia, olit kiltti ja herrasmies, et yrittänyt mitään tai sinne päinkään (koska en halunnut).
En pyytänyt puhelinnumeroasi, taisin ajatella että noin komealla tyypillä tyttöjä riittää ilman muakin.
Muistelen sinua näinä päivinä.........
Vierailija kirjoitti:
LUUKKI & JUHANNUS 1980....ja sinä ihana poika nahkarotsissas & mustassa rockari-tukassas.......<3
Sain sinut telttaani juhannusyönä, jonne kaverini kanssa fillaroimme Pitskusta (20 km!)
Olin 13 - vuotias freesi heppatyttö. Sanoit että nenäni on söpö kuin kissimirrillä, minä sanoin, että ei, nenäni on liian iso, mutta Sinun nenäs on kaunis..... Olin jonkin verran humaltunut, mutta niin vain muistan sinut ja kesäyön valon pienessä teltassa, sinun komean nuoren miehen olemuksesi, nahkarotsis, mustan lyhyen tukkas.... Silittelit mun hiuksia, olit kiltti ja herrasmies, et yrittänyt mitään tai sinne päinkään (koska en halunnut).
En pyytänyt puhelinnumeroasi, taisin ajatella että noin komealla tyypillä tyttöjä riittää ilman muakin.
Muistelen sinua näinä päivinä.........
Numeroni ei ole salainen.
Shock.🙀 Lopeta pallon heittäminen mulleeeeee 😻 en osaa jonglöörata mitä teen pallolla apuaan 😸😽
Vierailija kirjoitti:
Haluan koskettaa sieluasi. Haluan maistaa lihaasi. Haluan kietoutua ja upota sinuun. Haluan lentää tähtiin kanssasi, käsi kädessä. Haluan sinua. Vain sinua. Haluan sinut.
A
Kenelle tämä kaunis viesti?
Baby, parin vuoden päästä suunnataan nokka etelään
Makoilen tipu-pehmo vatsan päällä, lainasin muksulta kyl
Vierailija kirjoitti:
Sä vaan kiusaaat mua.
Enpä kiusaa
Mulla on unelmia eikä mitään syytä luopua niistä, minkä mä sille voin että oot ujuttautunut sinne
Kunpa täällä voisi uskoa mitään, mitä lukee.
Mahtavaa, että olet löytänyt oman juttusi ja päässyt hyödyntämään vahvuuksiasi. Toivottavasti se tekee sinut onnelliseksi.
No, en tiedä mistä naftaliinista mun on sut kaivettava mut en osaa luopuakaan niin jotenkin se on tehtävä ilmeisesti
Anna edes yksi varma merkki, se riittää.
Nainen, tulisitko pelaamaan kanssani twisteriä?
Vierailija kirjoitti:
Makoilen tipu-pehmo vatsan päällä, lainasin muksulta kyl
Siinäkö siitä tipustasi unelmoit?
Vierailija kirjoitti:
No, en tiedä mistä naftaliinista mun on sut kaivettava mut en osaa luopuakaan niin jotenkin se on tehtävä ilmeisesti
No hyvä, alkoi tää suossa seisominen jo vähän hermostuttaakin jo kun silmät on pinnalla enää.
Mulle käy milloin vain. Laittele viestiä, miten sinulle sopii.