Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (66483)
Vierailija kirjoitti:
En usko huhuihin tai mitään palstalla lukemaani ilman varmistusta irl.
Minäpä uskon ja toimin täysin sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon katunut, todella.
Mutta et silti saa aikaseksi selvittää asioita
Tarvisin tunnistee...
Vuodesta toiseen mä unelmoin sun kainalopaikasta ja susta, mun arjessa, joka päivä. Oonkohan mä sun makuun liian kiivas. Mulle sopis sellanen, että sanotaan se mikä hiertää, eikä padota ja pulloteta. Käsitellään ja jatketaan. Sun täytyy sulatella. Miten ne sovitetaan? Oot rakas. Pus. Nuku hyvin.
-Mangusti
Vierailija kirjoitti:
Kiusaan sinua loppuelämäni, ilmeisesti vain minä pystyn siihen. Et saa minua koskaan kokonaan. Olen erityinen.
Sairasta
Vierailija kirjoitti:
Musta tulee vielä dose(n)tti 😌
Mulla on tärkein lääke valmiiksi pakattuna dosetissa. Voisin päästä dosentiksi jos palaisin yliopistoon. Miulla kandin paperit ja vielä 10v opiskelu-oikeutta. Pitäisi aloittaa fuksina uuestaan ja aion häipyä alma materin likeisyeestä.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaan sinua loppuelämäni, ilmeisesti vain minä pystyn siihen. Et saa minua koskaan kokonaan. Olen erityinen.
Onko sinulle sanottu lapsesta asti, että olet "erityinen"?
Täällä joku kertoi muutama päivä sitten olevansa kipeänä. Jäi vähän kaivelemaan, kun en reagoinut siihen, mutta tuskin se oli kaivattu.
Vierailija kirjoitti:
Sattuu ettet halunnut nähdä tänä kesänä vaikka olisi ollut muitakin paikalla. Oon aika varma, että toimin silloin edellisellä näkemisellä jotenkin väärin etkä halua sen takia nähdä mua enää ikinä, pelkkä ajatuskin siitä ahdistaa sua. Mikään muu ei selitä sitä miksi olet niin ilkeä meidän yhteiselle tutulle, joka on aina kohdellut sua enemmän kuin hyvin.
Mutta eihän me enää olla oltu sen yhteisen tutun kanssa tekemisissä...?
Vierailija kirjoitti:
Oi mikä ihana ilta.Voi tapahtua mitä vaan.
Tai sitten mies jolle ei tapahdu mitään. 😐
Vierailija kirjoitti:
Naiselle, sun lupaukset ei tosiaan toteutuneet ikinä!
Mitkä lupaukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdatkohan sä suostua irl kasvokkain näkemiseen, pohdin. Vai saitko jo tarpeeksi? 😕
Haluaisin tavata.
-naiselta miehelle
Kertoisitko tämän sanoilla jotka ymmärtäisin?
Epätoivoinen mies.
Voiko tuon vielä selkeämmin muka kertoa?
sivu
Huomaan aina toivovani että tulet vastaan iltalenkillä. Olet mieleeni, vaikka saavuttamaton. Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta
Ei, vain helvetisti oikeuksia ml. vapautta valita kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
En uskalla kertoa mikä kaivatun ulkonäössä on parasta 😅 Saattaisi vielä tunnistaa itsensä. Paljastettakoon sen verran että kyseinen ulkonäköseikka alkaa kirjaimella r.
Ranne?
Olet sivusta.