Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (66483)
Vierailija kirjoitti:
Suostuiskohan tipu elämään mun kanssa kuten muuttolinnut..
Mitä tarkoittaa? Talveksi aina Fuengirolaan?
Onhan tuota tullut kärsittyä ihastumisen takia menneisyydessä. Kyllä sellainen jättää jälkeensä. Ihmisestä tulee aiempaa epäluuloisempi ja pessimistisempi tulevaisuuden suhteen. Ei uskalla oikein yrittää mitään, kun pelkää, että taas käy huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mielenkiintoista, miten innolla monet uskonnolliset ryhmät levittävät perättömiä väitteitä muiden moraaleiata, luomisesta jne mutta kun puhe kääntyy uskonnollisten yhteisöjen omiin ongelmiin – kuten laajamittaisiin lasten ja aikuisten hyväksikäyttöihin ja sen järjestelmälliseen peittelyyn – niin asioista vaietaan täysin. Eikö totuuden pitäisi kiinnostaa silloinkin, kun se osuu oman viitekehyksen sisälle?
Pitäisi, totuus tekee vapaaksi.
Totta, totuus tekee vapaaksi.
Mielen vapaus on osa suurta nautintoa elämässä. Myös maalliset nautinnot maksimoituvat koska ei ole tunneongelmia eikä mielessä lukkoja tms.
Parasta on se, kun tajuaa, ettei ole vastuussa muiden typeristä teoista tai sanoista. Riittää että oma käytös ja puheet ovat kunnossa.
Näin sateenkaaren, en toivonut mitään. Vuotta vanhemmalle ihmiselle.
Tein käyttiksen Kaksplussalle, mutta en osaa vaihtaa lukijaXXXXX-nimeä. Miten se muutetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 25v naiset ovat positiivisia, sitä vanhemmat negatiivisia. Elämä on liian lyhyt negistelyyn.
Tiedän että olet trolli, mutta minä olin ainakin nuorempana paljon negatiivisempi. Nyt 30+ ikäisenä ei enää jaksa olla niin ehdoton ja negistellä. Idioottejakin sietää nykyään paremmin kuin nuorempana.
Sun viestissä on negatiivinen vivahde jota et edes itse huomaa mutta miehet huomaa. Viimeinen lause varsinkin, alle 25v naisen suusta ei ikinä kuulisi tuommoista.
Jos koet että sulla natsaa henkisesti parhaiten parikymppisten kanssa, niin miksi istut täällä lauantai-iltana motkottamassa vanhemmille naisille?
Ei näin vanha mies jaksa joka päivä lykkiä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suostuiskohan tipu elämään mun kanssa kuten muuttolinnut..
Mitä tarkoittaa? Talveksi aina Fuengirolaan?
Jotain sellasta
Vierailija kirjoitti:
Saisinko laittaa kikkelin sun pimppaan?
Puhuttelu ja esittely ennen asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaa ja nolostuttaa oma heikkouteni. Olen kelvoton kaivatulleni koska kykenen olemaan ilkeä vihaisena. En ole tarpeeksi lempeä ja hellä. Mukavaa loppuelämää! Olet parempi ihminen kuin minä. Häpeän itseni nyt kiven koloon 👋🏻
Tärkeä avaus! Just tämmösistä kun pystyy/pystyis puhumaan niin ainakin mun mielenkiinto, kunnioitus ja sitoutuminen on paremmalla tolalla. Kaivattu on sanonut ilkeitä asioita niin että vetäydyin. Koen näkeväni tommosten tilanteiden taakse. Et ymmärrystä löytyy mutta ikä sitten tuo mukanaan sen ettei tollaseen halua käyttää aikaa ellei ole takuuta että näistäkin asioista avaudutaan ja puhutaan.
Mä en ainakaan tarvi elämääni yhtäkään ilkeilijää. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluais syyllistää sua mistään mutta vuosia sitten kokemani tilanne rikkoi minut pahoin. Nuolen haavoja vielä tänäkin päivänä. Kerron koko tarinan jos joskus vielä lähestyt. Siitäkin huolimatta antaisin sinulle mahdollisuuden.
Missä tämä tilanne?
Kuten sanoin, en kerro lisätietoja. Irl kerron jos hän joskus ottaa yhteyttä.
Mutta eikös hän jo tiedä ne tapahtumat???
Joo mutta ei tiedä tiedä sitä että kärsin vielä tänäkin päivänä.
Voi olla että yhteinen tuttu on asian hoksinut ja vuotanut...
En ole kenenkään yhteisten tuttujen kanssa tekemisissä enää ollenkaan enkä puhu niille asioistani. Jos joku on jotain puhunut selkäni takana niin se on valetta.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on varmaan viimeiset lomahempeilyt menossa.
Mitä ne semmoset on?
Tykkään niistä kaikista. Kaikissa niissä on omat hyvät puolensa. En osaa valita vaan haluan niitä kaikkia.
Ei infoa enempää