Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (66086)

Vierailija
66041/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kilahtaa, jos miehet yrittää rajoittaa niiden seksuaalisuutta millään tavalla. Mutta tässäkin ketjussa naiset on rajoittamassa miesten seksuaalisuutta kilpaa. En ymmärrä.

Sulta on mennyt pointti ohi.

Ei nainen pysty, eikä yleensä haluakaan rajoittaa miehen seksuaalisuutta, vaan moni nainen haluaa miehen, joka ITSE hallitsee itseään. Tosimiehen, jota ei tarvii paimentaa ja rukoilla käyttäytymään fiksusti.

Vierailija
66042/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuis pahalle, jos mies katsois toisten pyllyjä. Ja varsinkin jos tykkäis netissä jostain bikininaisista. Jotenkin siinä tulisi sellainen olo, että haluaisi vielä loukata mua ja vielä toisten nähden. Mut mulla ei olekaan mikään huippuitsetunto. Silti moukkamaista käytöstä mun mielestä.

Sinä varmaan peität miehen silmät jos elokuvassa tulee alastonkohtaus tai näkyy naisen peppu bikineissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
66043/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua naista, joka ei esittele vartaloaan, mutta sen esittelemisen pitää kohdistua minuun. Muuten lentää luiskaan heti kättelyssä. 👋 Ei ole mustasukkaisuutta vaan maalaisjärkeä. Ei fiksu mies tee mitään semmosella naikkosella.

Just näin, koskee kumpaakin sukupuolta 

Vierailija
66044/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuis pahalle, jos mies katsois toisten pyllyjä. Ja varsinkin jos tykkäis netissä jostain bikininaisista. Jotenkin siinä tulisi sellainen olo, että haluaisi vielä loukata mua ja vielä toisten nähden. Mut mulla ei olekaan mikään huippuitsetunto. Silti moukkamaista käytöstä mun mielestä.

Sitten kun löydät sen oikean, sinun ei tarvitse olla epävarma tai pelätä hänen menettämistään, joten voitte yhdessä katsella ja arvioida. Kauneudesta ja seksikkyydestä voi nauttia kuin kauniista musiikista, kuvataiteesta tai elokuvista. Et sinä ole myöskään yhtä hyvä soittamaan kuin joku virtuoosi tai laittamaan ruokaa kuin huippukokit, mutta tuollaisista asioista et ole samalla tavalla mustasukkainen kuin bikinibeibeistä. Eikö se ole päivän piristys, jos näkee oikein hyvännäköisen ihmisen, miehen tai naisen? Miksei sitä voisi ihastella yhdessä niin kuin hyvästä musiikista tai elokuvasta? Itse ainakin toivon naisella olevan tällaista eroottista leikkisyyttä. 

Puhut kuin sellainen jonka puoliso on kämppis. Ollaanpa yhessä aviossa mutta katellaan toisia ja käyään vierahissa. Joo sopii ehkä sun kaltaisille. Sivusta 

En itse rinnasta katsomista vieraissa käymiseen, mutta kukin tavallaan.

Siinäkin on eroa, katsooko ihmistä kokonaisuutena, pitääkö esim. persoonasta myös. Se, että kohtelee toista kuin lihapalaa ei ole asiallista. -ap

Just meinasin syödä lihiksen, mut kiitos mielikuvasta.

Vierailija
66045/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies joka seuraa bikinimuijia somessa lentää luiskaan heti kättelyssä. 👋

Entä jos kadulla erehtyy katsomaan perseitä?

Eikö sitä voi tehdä silloin ,kun on itsekseen?

En nyt tarkoittanutkaan silleen et oikeen kertoo kaikki hyvät omalle kumppanilleen, mut joka mies ne vilkasee nopeesti läpi, oli kumppani mukana tai ei. :D

Luuletko ettei naiset vilkaise miesten perseitä nopeasti läpi? Itse ainakin vilkaisen, harvalla miehellä vaan on mukavan terhakka pylly, mutta jos sellaien tulee vastaan niin taatusti katson ja pitkään katsonkin. 

Vierailija
66046/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa hyvän ihmisen, kannattaa kiertää kaukaa sellainen joka ei hallitse

- katsettaan, seksuaalisia tekojaan

- vihaansa ja muuta tunneilmaisua

- omaa arkeaan

Vierailija
66047/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse on eri asia kuin himokas, irstas katse. Haloo.

Vierailija
66048/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A, olet nätti ja päivänpaisteinen kilpaa ympäristösi kanssa!

Kiitos kiitos. Missä nähtiin?

Vierailija
66049/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhaileva katse johtaa harhaileviin tekoihin 99% varmasti.

Vierailija
66050/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt tarkoittanutkaan silleen et oikeen kertoo kaikki hyvät omalle kumppanilleen, mut joka mies ne vilkasee nopeesti läpi, oli kumppani mukana tai ei. :D

Luuletko ettei naiset vilkaise miesten perseitä nopeasti läpi? Itse ainakin vilkaisen, harvalla miehellä vaan on mukavan terhakka pylly, mutta jos sellaien tulee vastaan niin taatusti katson ja pitkään katsonkin. 

Sivusta. En katso. Toki joskus vilkaisen esim. Tvn urheiluohjelmissa vastaantulevaa koska on tosi treenattu ja mietin miten jäätävän paljon tuohonkin on tehtävä. Minulle siinä ei ole kuumottavaa tai seksuaalista. Minua ei saa kuumenemaan lihaksilla mitenkään. Kuumentavat ominaisuudet on aivan  muuta. Olemus ja ihminen kaulasta ylöspäin. 

Vierailija
66051/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en katso miesten tai naisten pyllyjä. Kaivatun pyllyä katselisin ja puristelisin kuitenkin enemmän kuin mielelläni. 🙂

Vierailija
66052/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun löydät sen oikean, sinun ei tarvitse olla epävarma tai pelätä hänen menettämistään, joten voitte yhdessä katsella ja arvioida. Kauneudesta ja seksikkyydestä voi nauttia kuin kauniista musiikista, kuvataiteesta tai elokuvista. Et sinä ole myöskään yhtä hyvä soittamaan kuin joku virtuoosi tai laittamaan ruokaa kuin huippukokit, mutta tuollaisista asioista et ole samalla tavalla mustasukkainen kuin bikinibeibeistä. Eikö se ole päivän piristys, jos näkee oikein hyvännäköisen ihmisen, miehen tai naisen? Miksei sitä voisi ihastella yhdessä niin kuin hyvästä musiikista tai elokuvasta? Itse ainakin toivon naisella olevan tällaista eroottista leikkisyyttä. 

Puhut kuin sellainen jonka puoliso on kämppis. Ollaanpa yhessä aviossa mutta katellaan toisia ja käyään vierahissa. Joo sopii ehkä sun kaltaisille. Sivusta 

Juuri noin. Sitten ihmetellään kun ei makuuhuoneessa homma toimi. Jos halutaan intohimoinen rakkaussuhde, se intohimoinen rakkaus kohdistetaan siihen ihmiseen, jonka kanssa ollaan suhteessa. Ei pitäis olla kovin vaativaa matematiikkaa.

Vierailija
66053/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin. Sitten ihmetellään kun ei makuuhuoneessa homma toimi. Jos halutaan intohimoinen rakkaussuhde, se intohimoinen rakkaus kohdistetaan siihen ihmiseen, jonka kanssa ollaan suhteessa. Ei pitäis olla kovin vaativaa matematiikkaa.

Samaa mieltä. -ap

Vierailija
66054/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua etoo jos tykkäät jonkun bikinibeiben kuvista joka yrittää esittää teini-ikäistä. Se saa mut aina tunkemaan tunteet jonnekin piiloon hetkeksi. Joo ihan vahingossa huomasin vaikka ei pitäis ku en ees seuraa kyseistä naikkosta enkä tunne. 

Tällläinen mustasukkaisuus saa minun tunteeni haihtumaan nopeasti. Tosin en somessa kuolaa naisia, mutta miehenä katselen heitä koko ajan, eikä siinä pitäisi olla mitään pahaa.

Ei tuo ole mustasukkaisuutta vaan maalaisjärkeä. Ei fiksu nainen tee mitään semmosella ukkelilla.  Sivusta

Kaikki miehet katsoo hyvännäköisiä naisia, ja kyllä naisetkin katsoo miehiä. Se on sitten eri asia, jos näihin naisiin aletaan hakea kontaktia, että päästään juttusille tai pitkästi silmiin tuijottelemaan, niin silloin on väärä ukkeli. Sivusta (toinen)

Muuten oikein, mut hetero naiset katsoo enemmän naisia kuin miehiä kyselyiden mukaan.

Varmaan kateellisena nokkaansa pitkin, en kyllä tajua miksi heteronaiset katsoisivat seksuaalisessa mielessä toisia naisia? Ite oon bi ja katson molempia sukupuolia ihan mielellään jos hyvältä näyttää.

Vierailija
66055/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua naista, joka ei esittele vartaloaan, mutta sen esittelemisen pitää kohdistua minuun. Muuten lentää luiskaan heti kättelyssä. 👋 Ei ole mustasukkaisuutta vaan maalaisjärkeä. Ei fiksu mies tee mitään semmosella naikkosella.

Tietenkin. En minäkään halua miestä joka esittelee vartaloaan muille. Toki pukeutua saa miten haluaa.

Vierailija
66056/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta. En katso. Toki joskus vilkaisen esim. Tvn urheiluohjelmissa vastaantulevaa koska on tosi treenattu ja mietin miten jäätävän paljon tuohonkin on tehtävä. Minulle siinä ei ole kuumottavaa tai seksuaalista. Minua ei saa kuumenemaan lihaksilla mitenkään. Kuumentavat ominaisuudet on aivan  muuta. Olemus ja ihminen kaulasta ylöspäin. 

Minäkin vain vilkaisen isoja tissejä ja mietin miten paljon niistä tulee niskakipuja. Ei siinä ole mitään seksuaalista. Välillä jään katsomaan pidemmäksikin aikaa kuolaa suunpielestä valuen, mutta silloin samastun vain pieniin vauvoihin, jotka imee rintaa. Ei ole mitään seksuaalista.

Vierailija
66057/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua etoo jos tykkäät jonkun bikinibeiben kuvista joka yrittää esittää teini-ikäistä. Se saa mut aina tunkemaan tunteet jonnekin piiloon hetkeksi. Joo ihan vahingossa huomasin vaikka ei pitäis ku en ees seuraa kyseistä naikkosta enkä tunne. 

Tällläinen mustasukkaisuus saa minun tunteeni haihtumaan nopeasti. Tosin en somessa kuolaa naisia, mutta miehenä katselen heitä koko ajan, eikä siinä pitäisi olla mitään pahaa.

Ei tuo ole mustasukkaisuutta vaan maalaisjärkeä. Ei fiksu nainen tee mitään semmosella ukkelilla.  Sivusta

Kaikki miehet katsoo hyvännäköisiä naisia, ja kyllä naisetkin katsoo miehiä. Se on sitten eri asia, jos näihin naisiin aletaan hakea kontaktia, että päästään juttusille tai pitkästi silmiin tuijottelemaan, niin silloin on väärä ukkeli. Sivusta (toinen)

Muuten oikein, mut hetero naiset katsoo enemmän naisia kuin miehiä kyselyiden mukaan.

En väitä vastaan, vaikka hetero olenkin.

Miten voi olla hetero jos katsoo siinä mielessä naisia että viehtyy ja syttyy heistä? Ei kai tässä nyt tavallisesta ihmisten katsomisesta puhuta.

Vierailija
66058/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kyl taas niin helppo laittaa alulle. 😁🌞 Hyvää iltaa.

Vierailija
66059/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaivattusi tulisi vastaan Tinderissä tai jossain vastaavassa deittisovelluksessa, laittaisitko tykkäyksen vai et?

Ylänuoli = kyllä, alanuoli = en

Jos vastaus on ei, miksi et?

Henkilö joka on tinderissä on epätoivoinen. Ihminen tapaa toisia samankaltaisia ihmisiä oikeassa ympäristössä. Tinder kertoo sosiaalisesta kyvyttömyydestä. 

Jep, alin kuonahan siellä vain onkin + pelkän seksin etsijät. En kans näe mitään syytä liittyä joukkoon.

En ole itsekään koskaan ollut Tinderissä, mut vähän överiksi menee teidän analyysit siitä, millaisia ihmisiä siellä on. Muistetaan nyt alkuun vaikka se, että me itse käydään tässä pskaketjussa. Sivusta

Siis ei tuo ole mikään analyysi vaan tosiasia. Kaikki tietävät tämän. 
Ketjulla taas ei ole mitään tekemistä seuranhaun kanssa, tämähän on pelkkää viihdettä tyhjiin hetkiin eikä muuta. Some siinä missä muutkin. 

Viihdettä se tinderikin voi olla 🤦🏻‍

Niinhän se onkin, lue mitä kirjoitin. 🤦‍ siis vain itsellesi.

Ai sinä olitkin tuo joka ei osaa lukea omia kirjoituksiaan. "Ketjulla taas ei ole mitään tekemistä seuranhaun kanssa", mummosi mökkiinkö vertaat :D

Sä luulet että ketjusta etsitään seuraa? Ikävä tuottaa pettymys.

Nuo oli sinun sanoja, joilla vertasit tätä ketjua tinderiin tai siihen mummon mökkiin ("ketjulla [toisin kuin tinderillä] taas ei ole mitään tekemistä seuranhaun kanssa"). Olemme siitä samaa mieltä. Minä siis huomautin, että tinder voi olla myös viidettä (eikä pelkkää seuranhakua), mihin sinä sanoit, että lue mitä kirjoitin ("ketjulla taas ei ole mitään tekemistä seuranhaun kanssa", mistä olisi pitänyt jotenkin lukea, että sinunkin mielestä tinder voi olla viihdettä). 

Jankutus tulee mieleen, mitä saat itsellesi tuosta ominaisuudestasi?

Kiitti sivullinen, multa olis menny hänen provonsa kokonaan ohi.

Kohta, jonka kehitin sua lukemaan, oli tää mun ihan eka viestini aiheeseen:

Jep, alin kuonahan siellä vain onkin + pelkän seksin etsijät. En kans näe mitään syytä liittyä joukkoon.

Vierailija
66060/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa hyvän ihmisen, kannattaa kiertää kaukaa sellainen joka ei hallitse

- katsettaan, seksuaalisia tekojaan

- vihaansa ja muuta tunneilmaisua

- omaa arkeaan

Eli nämä ovat pahan ihmisen tunnusmerkit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi