Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (64507)
God: "might as well face it you are addicted to low"
Me: 😭🙏🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks, mä niin pelkään, että tässä käy vielä huonosti. 😕
Ei sulle käy.
Ei sitä voi etukäteen tietää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mielen päällä?
Mustaa.
Kumia?
"Kun iltapäivä viileni, he kuulivat Jumalan kävelevän puutarhassa. Silloin mies ja nainen menivät Jumalaa piiloon puutarhan puiden sekaan. Herra Jumala huusi miestä ja kysyi: Missä sinä olet? Mies vastasi: Minä kuulin sinun askeleesi puutarhassa. Minua pelotti, koska olen alasti, ja siksi piilouduin. Herra Jumala kysyi: Kuka sinulle kertoi, että olet alasti? Oletko syönyt siitä puusta, josta minä kielsin sinua syömästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle käy aina hyvin.
Totta, mutta ei se ole omaa ansiotani.
No ei todellakaan käy. Sivusta
G: "I set up mountains for you and you continuously fall off of them into the swamp."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan,
sillä olisi olemassa irl-yhteyskin, mutta ei vaan lähde lentoon.
Oletko itse tehnyt jotain sen lentoon lähtemisen edistämiseksi? Vai odotatko vain passiivisena ihmettä tapahtuvaksi?
Ihan tarpeeksi, toinen saa tulla myös vastaan jos niin meinaisi. Tuskinpa tulee, hänellä kiikarissa jo muita!
Vierailija kirjoitti:
Porttari on elinikäinen, haen sulle lähestymiskieltoa, jos vielä häiriköit.
En tiedä tästä tarkemmin, mutta jos ja kun niin totean että älä koskaan enää puutu elämääni millään tavalla. Porttikiellon kestolla ei ole merkitystä. Elämä jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänkö enää koskaan? Jos olisin tiennyt viimeisimmällä kerralla että se on epävarmaa, olisin tehnyt aloitteen 😢😢
Tuskin nähdään & et olisi vaan olisit jänistänyt kuten aina
Mitä itse oot asian eteen tehnyt muuta kuin vinoillut tässä ketjussa kaivatullesi?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kaivatulla on vaalea persreikä eikä tummentunut kraateri
Miks sun sitä reikää pitäisi tuijotella? Hoida oma reikäsi valkeaksi.
Vierailija kirjoitti:
I💖J
🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tästä tarkemmin, mutta jos ja kun niin totean että älä koskaan enää puutu elämääni millään tavalla. Porttikiellon kestolla ei ole merkitystä. Elämä jatkuu.
Joku kyttää loppuelämänsä että sattuuko vahingossa joku kävelemään vastaan jossakin paikassa Ö. No voihan siitä niinkin elää ja loppuelämänsä käyttää jollei parempaa keksi :D !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisitteko vielä jotkut tulenterävät tunnisteet? Turha täällä on anonymiisti marista. Sivusta
💜 Uutta miestä kaipaan, vielä tuntematonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisitteko vielä jotkut tulenterävät tunnisteet? Turha täällä on anonymiisti marista. Sivusta
Mihin sinä tunnisteita tarvitset? Elä valitsemallasi tiellä ja toteuta sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon sivusta ja kommentoin vaan että kun ei halua olla missään tekemisissä jonkun henkilön kanssa niin varmaankin yrittää vaan olla kommunikoimatta yhtään millään tavalla sen jälkeen kun on kerran tehnyt selväksi irl että ei kiitos. Se riittää.
Kivaa päivää suloiselle Anskulle.
Totta, mutta ei se ole omaa ansiotani.