Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (92082)
💜 Uutta miestä kaipaan, vielä tuntematonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porttari on elinikäinen, haen sulle lähestymiskieltoa, jos vielä häiriköit.
En tiedä tästä tarkemmin, mutta jos ja kun niin totean että älä koskaan enää puutu elämääni millään tavalla. Porttikiellon kestolla ei ole merkitystä. Elämä jatkuu.
Laittaisitteko vielä jotkut tulenterävät tunnisteet? Turha täällä on anonymiisti marista. Sivusta
Mihin sinä tunnisteita tarvitset? Elä valitsemallasi tiellä ja toteuta sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porttari on elinikäinen, haen sulle lähestymiskieltoa, jos vielä häiriköit.
En tiedä tästä tarkemmin, mutta jos ja kun niin totean että älä koskaan enää puutu elämääni millään tavalla. Porttikiellon kestolla ei ole merkitystä. Elämä jatkuu.
Laittaisitteko vielä jotkut tulenterävät tunnisteet? Turha täällä on anonymiisti marista. Sivusta
Mäkin oon sivusta ja kommentoin vaan että kun ei halua olla missään tekemisissä jonkun henkilön kanssa niin varmaankin yrittää vaan olla kommunikoimatta yhtään millään tavalla sen jälkeen kun on kerran tehnyt selväksi irl että ei kiitos. Se riittää.
Kivaa päivää suloiselle Anskulle.
Vierailija kirjoitti:
💜 Uutta miestä kaipaan, vielä tuntematonta.
Samassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ekaa kertaa todella surullinen tästä kaipauksesta. Olisimmepa uskaltaneet. 😭
Mistä tiedät, että toisella oli uskalluksesta kiinni?
Mulla ei ole vain siitä kyse. nn sivusta
Mul on kauhea ikävä isää, joka kuoli viime vuonna! 😢
Olisin toivonut selvyyttä tähän, vaikka se olisi ollut kiusallista. Ainakin olisin tiennyt. Mutta ilmeisesti jo siitäkin joutuu vankilaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet ajatuksissani. 🤗🧡
😘🤗
…Sen uuden miehen kanssa haluan tyttövauvan.
Näin unta, että kirjoitin sulle sähköpostia.
Vierailija kirjoitti:
Olisin toivonut selvyyttä tähän, vaikka se olisi ollut kiusallista. Ainakin olisin tiennyt. Mutta ilmeisesti jo siitäkin joutuu vankilaan.
Mun kaivattu tietää tasan tarkkaan, että asian voi selvittää joutumatta suoraan vankilaan eikä tarvii edes kulkea lähtöruudun kautta.
Vierailija kirjoitti:
Näin unta, että kirjoitin sulle sähköpostia.
Millaista sisältöä uni kertoi? sivusta
Vierailija kirjoitti:
…Sen uuden miehen kanssa haluan tyttövauvan.
Onpa söpöö! 😍
🥰