Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (63272)
Vierailija kirjoitti:
Joku oli käyttäny kirjaston kirjalle makkarasiivua kirjanmerkkinä, kuvitelkaa pyöreä rasvatahra joka sivulla😂
Epäilemättä noinkin tyhmiä ihmisiä on. Kun ilmaiseksi saa lainata eikä ole oma kirja, niin ei ole mitään väliä tietynlaisille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku oli käyttäny kirjaston kirjalle makkarasiivua kirjanmerkkinä, kuvitelkaa pyöreä rasvatahra joka sivulla😂
Epäilemättä noinkin tyhmiä ihmisiä on. Kun ilmaiseksi saa lainata eikä ole oma kirja, niin ei ole mitään väliä tietynlaisille ihmisille.
Kuten lankaan kirjoittelu ohi otsikon. Koska mä voin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuu "lukiessa" pitää olla silkkihansikkaat kädessä ja hyvin hellä, tahdikas, kunnioittava jne 😍😜 muutoin bongaan 🚩 ja menee maku koko hommasta
Ai? Minulla on mennyt maku suhun jo aikaa sitten.
Silti ajatuksissasi ku nuin kirjoitat?????????
Olin lukiolainen kun sinä synnyit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuu "lukiessa" pitää olla silkkihansikkaat kädessä ja hyvin hellä, tahdikas, kunnioittava jne 😍😜 muutoin bongaan 🚩 ja menee maku koko hommasta
Ai? Minulla on mennyt maku suhun jo aikaa sitten.
Silti ajatuksissasi ku nuin kirjoitat?????????
Ei ajatuksissa vaan silmämunien verkkokalvoilla joka kerta kun trollaat hahmollasi kaipausketjussa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
85% viesteistä on ohi otsikon
Ei ne muut lukiolaiset mua tunteneet. Olen tuntematon muille. Sitä nimenomaan on se välttely käyttäytyminen. Edes lähipiirissä ei tunneta minua, puhumattakaan psykiatrista. Usko pois! Enemmän he ovat huhujen varassa 😇😄
Vierailija kirjoitti:
Olin lukiolainen kun sinä synnyit.
Näinkin ihmeellisesti voi käydä. Ehkä meidän tulevat puolisot ei ole edes syntyneet vielä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu vois hieroa mua ihan joka puolelta. 🙂🧡
n-m, m-n, muu
?
mn
Oli kyllä niin ihan hilkulla jotta olin laittamassa viestiä sulle (irl). Mutta ei, nyt ei laitella. Saattaahan sulla olla jo niitä uusia viritelmiä, niin jotta tuskinpa olisit edes avannut viestiäni.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä niin ihan hilkulla jotta olin laittamassa viestiä sulle (irl). Mutta ei, nyt ei laitella. Saattaahan sulla olla jo niitä uusia viritelmiä, niin jotta tuskinpa olisit edes avannut viestiäni.
Ei minulla mitään ole. Yksi kerrallaan mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
85% viesteistä on ohi otsikon
Onko noinkin tarkka prosenttiluku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla mitään ole. Yksi kerrallaan mielessä.
Kerta se on yksi sekuntikin tai sadasosa sekunti, tai tuhannesosasekunti.
Vierailija kirjoitti:
Kultakutri😘
Ja kolme karhua.
Panettanut lauantaista asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunokainen kumpaan leiriin kuulut? 🌞🥰
Metsä
Sinä voisitkin olla oikea, vaikka epäilen. :)
Oot mies raivostuttava! Kärsin migreenistä ja sinä et sitä paranna.
Minustako se johtuikin, eikä...? 😔
Se ei sinusta johdu, mutta et sinä sitä helpotakaan. Saisit kyllä välillä hieroa mun särkevää päätä.
Ihan milloin vain. Laitat vaan viestillä osoitteen. :)
Voi pahus, ei oo enää numeroa, poistin sen. Mutta sovitaanko että tavataan n. 1h päästä läheisellä kaupalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Drinkki jokilaivoilla Turussa, upea openainen 🤗?
Laita irl.
Onko vastaus kyllä jos tulee irl?
Silkkihanskoja!