Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (63159)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GALLUP
Sinun ja kaivattusi koulutustausta?
Kaunotar ja hirviö
Minä (N) hirviö ja kaivattuni kaunotar(m)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GALLUP
Vähintään akateeminen täytyy olla. Valitettavasti monet akateemisetkin nykyään hyvin keskinkertaisia älyltään. Kyllä sen aika nopeasti kahvipöydässä huomaa kuka on milläkin taustalla.
Kyllä, huomaisin äkkiä miten tyhmä olet ja häipyisin pöydästä.
Varmasti, sillä koulutuksesi ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Jos on valinnut raivostuttavan puolison, onko itsekin raivostuttava?
Tiedät vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan uutta suuntaa, uusia tuulia ja irtiottoa vanhasta. Olisiko sinusta mukaanlähtijäksi?
Vanhat suunnitelmat?
Uutta ja vanhaa
Vierailija kirjoitti:
GALLUP
Molemmilla korkeakoulu. Hänellä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Jos on valinnut raivostuttavan puolison, onko itsekin raivostuttava?
tyhmä on ainakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli ryypiskellä ja naida.
Onko jossain nainen joka syttyy tälle?
Eikö vaimosta ole?
Sinä joka katkeria kommentteja heität vaimosta, kävele jo asian yli, hän oli ensin. Et saa häntä. Koskaan. Anna olla. Älä tuhlaa aikaasi ja voimavarojasi VÄÄRÄÄN ihmiseen. Näe hänet vääränä sulle niin pääset yli. Sulle on olemassa joku sopivampi ja ennenkaikkea parempi. Ei varattu. Ihminen joka antaa vain sulle huomiotaan. Päästä irti ja löydä se oikea. Sinä itse olet nyt suurin este hänen tulemiselle sun elämään. Jossain hän odottaa jo sua. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kun ajattelee kirjaston kirjoja joita moni käyttäjä on räpeltänyt, niin kyllä se siltä näyttääkin, kuluneilta, vähän repaleisilta, tahraisilta. Haisevatkin. Verrattuna siihen kun hankkii hienon uuden kirjan, jolla on vain yksi lukija. Pysyy raikkaana, kiva ottaa aina uudelleen luettavaksi.
Tykkään miehissä samasta, vähän käytetyistä 😍😜 hyvä vertaus
Vierailija kirjoitti:
Kun ajattelee kirjaston kirjoja joita moni käyttäjä on räpeltänyt, niin kyllä se siltä näyttääkin, kuluneilta, vähän repaleisilta, tahraisilta. Haisevatkin. Verrattuna siihen kun hankkii hienon uuden kirjan, jolla on vain yksi lukija. Pysyy raikkaana, kiva ottaa aina uudelleen luettavaksi.
Kyllä kirjaston kirja hyvänä pysyy, mikäli lukijat ovat riittävän fiksuja eivätkä pasko kirjaa vaan kunnioittavat sitä ja muita lukijoita. Tässäkin taas yksi asia mistä näkee osan sivistystason, kun sotketaan kirjaston kirjat.
Vierailija kirjoitti:
Saan välillä sellaisen tunteen heti aamulla, että tänään näen sut. Ja yleensä silloin näen.
Sillä aikaa kun käyn kaupassa jankatkaa minulle tänne palstaharhailun vaaroista yms. Tämä viesti aiheutti pahemman laadun vahvistusharhan harhalle mikä tuli jo edellisestä tällaisesta viestistä.
Kiitos jo etukäteen! 💕
Vierailija kirjoitti:
GALLUP
Minun on lukio. Martinlaakson lukio vuodelta 2012. Luonnontieteiden erikoistumislinja. Kaikkien aineiden keskiarvo on 9,11. Biologiasta ja maantieteestä kirjoitin eximiat. Vuonna 2013 pääsin opiskelemaan farmasiaa Helsingin yliopistoon. Sitten, vielä diagnotisoimattomasta estyneisyydestä johtuen, opinnot keskeytyivät samana jouluna. Battlefield on parempaa kuin puiseva farmakokinetiikka. :)
Tulevaisuudessa olen suunnitellut kouluttauvani ammattikoulusta kirjastovirkailijaksi merkonomilinjalta.
Kaivattuni tausta on tuntematon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tipu💖
Mites siellä menee? 💖
Vaihtelevasti. Kaipaan sua..
💖
Mullakin on valtava ikävä mun kaivattua. 🧡
Eikö kaikilla ole välillä naama ja hartiat kireinä.
Eikö useampaa p*neta välillä.
Mitä ihmeellistä niissä nyt muka on.
Ihmeellistä on ihan muut jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä että kaipaat häntä täällä, ei ole mitään merkitystä. Sillä että mokasit ja menetit hänet, on merkitystä.
En ole menettänyt kaivattuani.
Puhuu varmaan mulle 😍😜 Niin menetin. Ja hyväksyn asian sellaisenaan. Ei paluuta. Eteenpäin sanoi lunttu lumessa
Lunttu kaipas Heidiä.
Sinnekin ehkä voisin lähteä. Oikeastaan mielessä olis nyt kaksi vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon muuten homo.
Ja sinä olet?