Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (63159)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunokainen kumpaan leiriin kuulut? 🌞🥰
Metsä
Sinä voisitkin olla oikea, vaikka epäilen. :)
Oot mies raivostuttava! Kärsin migreenistä ja sinä et sitä paranna.
Minustako se johtuikin, eikä...? 😔
Se ei sinusta johdu, mutta et sinä sitä helpotakaan. Saisit kyllä välillä hieroa mun särkevää päätä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon muuten homo.
Und samma på svenska 🤠
Mä en tiedä onko mun kaivattu umpihetero vai kuvitteleeko hän mun olevan sitä. Tuli vaan mieleen yhdestä viestistä lähiaikoina. 😊
Vierailija kirjoitti:
Tulikin tuosta mieleen, jos hän ois käynyt saman lukion kuin minä niin olis ollut mun parin veljen kanssa yhtä aikaa lukiossa.
Niinpä. Mutta kuka siinä kaupungissa haluaa olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon muuten homo.
Ja sinä olet?
Homo saatana osaax lukee!!
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt vaan sano et kävit saman lukion
Kävin joo. Saman kuin eräs ihq.
Kaipaan. Tänään nähtiin, mutta ei riitä muutaman sanan vaihtaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunokainen kumpaan leiriin kuulut? 🌞🥰
Metsä
Sinä voisitkin olla oikea, vaikka epäilen. :)
Oot mies raivostuttava! Kärsin migreenistä ja sinä et sitä paranna.
Minustako se johtuikin, eikä...? 😔
Se ei sinusta johdu, mutta et sinä sitä helpotakaan. Saisit kyllä välillä hieroa mun särkevää päätä.
Ihan milloin vain. Laitat vaan viestillä osoitteen. :)
Kaivattu vois hieroa mua ihan joka puolelta. 🙂🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ajattelee kirjaston kirjoja joita moni käyttäjä on räpeltänyt, niin kyllä se siltä näyttääkin, kuluneilta, vähän repaleisilta, tahraisilta. Haisevatkin. Verrattuna siihen kun hankkii hienon uuden kirjan, jolla on vain yksi lukija. Pysyy raikkaana, kiva ottaa aina uudelleen luettavaksi.
Kyllä kirjaston kirja hyvänä pysyy, mikäli lukijat ovat riittävän fiksuja eivätkä pasko kirjaa vaan kunnioittavat sitä ja muita lukijoita. Tässäkin taas yksi asia mistä näkee osan sivistystason, kun sotketaan kirjaston kirjat.
Käyttäjiä on monenlaisia ja kirjasta nauttijoita myös. Kuka tekee sitä ohis homman kuten kahvin kanssa tai syödessä samalla tai vaikkapa veskipöntöllä jne, kaikki ei käy suihkussa, pese käsiään ja imuroi ja luuttua ja desinfioi paikkoja ennen kuin laskeevat kirjan pöydälle lukemista varten. Hehhehee menikö ohi sivusta
Joku oli käyttäny kirjaston kirjalle makkarasiivua kirjanmerkkinä, kuvitelkaa pyöreä rasvatahra joka sivulla😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👀 Oletko sinä kadonnut?
Piileskelen enimmäkseen metsän keskellä ja näyttäydyn harvoin.
Metsän keskellä piparkakkutalossa?
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu vois hieroa mua ihan joka puolelta. 🙂🧡
n-m, m-n, muu
?
Minuu "lukiessa" pitää olla silkkihansikkaat kädessä ja hyvin hellä, tahdikas, kunnioittava jne 😍😜 muutoin bongaan 🚩 ja menee maku koko hommasta
Pitääkö mun soittaa veljille ja kysyä soittako tietty nimi kelloja? 😌
Vierailija kirjoitti:
Joku oli käyttäny kirjaston kirjalle makkarasiivua kirjanmerkkinä, kuvitelkaa pyöreä rasvatahra joka sivulla😂
Oliko gamasutra
Vierailija kirjoitti:
Minuu "lukiessa" pitää olla silkkihansikkaat kädessä ja hyvin hellä, tahdikas, kunnioittava jne 😍😜 muutoin bongaan 🚩 ja menee maku koko hommasta
Mä mietin kumihanskoja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko gamasutra
En tiedä, muistan vaan lukeneeni joskus jostain
Tulikin tuosta mieleen, jos hän ois käynyt saman lukion kuin minä niin olis ollut mun parin veljen kanssa yhtä aikaa lukiossa.