Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (62555)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan hyvin harva vuosia kaivannut etenee oikeassa elämässä, mutta hienoa, jos jotkut sinne asti päätyvät. 👏🏻
Etenee, mutta ei kenenkään sellaisen kanssa, jota on joutunut vuosia kaipaamaan
Kenenhän kanssa minä sitten etenisin? Täytyy alkaa miettiä, kun kaivattu on nyt laskuista pois. 🤔
Tapaat jonkun kiinnostavan jossain kivassa paikassa :D
Tää on kiinnostava-, tai ainakin mielenkiintoinen paikka. -Sivusta
Nooh..., miten sen sanoisi.
Tarkoitin tietysti live-paikkoja, ja täällä käy ihmiset varmaankin lähinnä vaan lätisemässä omiaan - ei siksi, että tämä olisi mielenkiintoinen paikka. Harvan mielestä varmaan on, aika moni täällä pitää monia muita palstailijoita daijuna eikä haluaisi nähdä niitä.
Minä haluisin tavata täältä kaivattuni lisäksi pari muuta mielenkintoista persoonaa.
Mä taas toivon ettei mun kukaan tuttuni ole kukaan teistä täällä :D olis aika paha virhearvio kyllä, että joku paljastuisi ajatusmaailmaltaan tämmöiseksi kuin tän ketjun kirjoittelijat. Eri
Mulle ihan sama vaikka tuttuja olisi täällä, mitä väliä? En mä ole täällä muiden kirjoittajien takia, kuten ei varmaan monet muutkaan? Jotan omaa tarvetta täyttämässä ihmiset täällä on, oli se sitten kaipauksen ulostaminen rinnasta verbaalisesti nettiin, tylsyyden täyttäminen, sosiaalisten tarpeiden täyttäminen, (koti)töiden välttely, asioiden prosessointi tai mitä nyt ikinä.
Ensimmäinen vastaaja
Ei kun tarkoitin sitä, etten haluaisi kenestäkään tutustani paljastuvan sellaista separia kuin täällä suurin osa on.
Mikä on s e p a r i? Mikäli viittaat cp-vammaisiin niin et kyllä itsekään mikään penaalin terävin kynä ole.
Sivusta
Sori nyt kun en halua lähipiiriini ketään pohjimmiltaan tyhmää ja ilkeää. Kyllä se teitä tuntuu kovasti loukkaavan, vaikkei edes kosketa mitenkään, koska ette kerran selkeästi siihen lähipiiriini kuulu.
En ikimaailmassa haluis tavata täältä ketään. Sitä se tarkoitti.No kuka haluaisi tyhmän ja ilkeän lähipiiriinsä? Kyse oli siitä miten cp-vammaiset muka asiaan liittyy.
Eivät liity mitenkään, kyse oli siitä etten halua tyhmiä tai ilkeitä ihmisiä lähipiiriini. Sä vaikutat olevan niitä ensimmäisiä.
Sinä vaikutat olevan molempia, jos cp-vamma on mielestäsi synonyymi tyhmyydelle ja ilkeydelke 🤔
Jos oikeasti luulet että separilla tarkoitetaan täsmälleen cp-vammaista, niin tyhmä kyllä olet.
Just tän takia en ikimaailmassa toivo että koskaan törmään kehenkään teistä yhtään missään. Olette aivan sairaan raskaita jankuttajia.
Hyvää yötä. pus pus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sun kans pitäs tehdä?
Mitä luulet 😍😜
Sinutkin olisi oikeesti kiva tavata ja katsoa oletko edes puolia siitä mitä kirjoittelet. 😜
Uskon hänen olevan perus kiltti naapurin tyttö. Viettää kaunista huoletonta nuoren naisen elämää kavereidensa kanssa ja tylsinä hetkinä tulee tänne trollaileen. Näin minä hänestä voisi ajatella.
Hys, paljastat mut 😍😜😁
Ou mai good tunnistin sinut, moi Heli-marjatta 🤗 minä osaan lukea katsos ihmisiä jo pelkästään tälläisillä palstoilla 😜🤪😘
Seksiäkin tekis mieli kaivatun kanssa. Oon koko elämäni oottanut sitä yhtä suudelmaa. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loukkaantujien ja katkerien ihmisten palsta.
Voi kyynel, oliko joku taas eri mieltä sun kanssa. Epistä🤣
Ei kukaan voi olla eri mieltä siitä, että suurin osa jengistä täällä on tyhmiä ja ilkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autistien ja vajaamielisten. Ne oikeesti luuli että haukuttiin cp--vammaisia. Siitä taas monen sivun poru.
Ja sinä jaksat jankuttaa mukana, ei hemmetti 🥱
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan hyvin harva vuosia kaivannut etenee oikeassa elämässä, mutta hienoa, jos jotkut sinne asti päätyvät. 👏🏻
Kenenhän kanssa minä sitten etenisin? Täytyy alkaa miettiä, kun kaivattu on nyt laskuista pois. 🤔
Tarkoitin tietysti live-paikkoja, ja täällä käy ihmiset varmaankin lähinnä vaan lätisemässä omiaan - ei siksi, että tämä olisi mielenkiintoinen paikka. Harvan mielestä varmaan on, aika moni täällä pitää monia muita palstailijoita daijuna eikä haluaisi nähdä niitä.
Minä haluisin tavata täältä kaivattuni lisäksi pari muuta mielenkintoista persoonaa.
Mä taas toivon ettei mun kukaan tuttuni ole kukaan teistä täällä :D olis aika paha virhearvio kyllä, että joku paljastuisi ajatusmaailmaltaan tämmöiseksi kuin tän ketjun kirjoittelijat. Eri
Mulle ihan sama vaikka tuttuja olisi täällä, mitä väliä? En mä ole täällä muiden kirjoittajien takia, kuten ei varmaan monet muutkaan? Jotan omaa tarvetta täyttämässä ihmiset täällä on, oli se sitten kaipauksen ulostaminen rinnasta verbaalisesti nettiin, tylsyyden täyttäminen, sosiaalisten tarpeiden täyttäminen, (koti)töiden välttely, asioiden prosessointi tai mitä nyt ikinä.
Ensimmäinen vastaaja
Ei kun tarkoitin sitä, etten haluaisi kenestäkään tutustani paljastuvan sellaista separia kuin täällä suurin osa on.
Mikä on s e p a r i? Mikäli viittaat cp-vammaisiin niin et kyllä itsekään mikään penaalin terävin kynä ole.
Sivusta
Sori nyt kun en halua lähipiiriini ketään pohjimmiltaan tyhmää ja ilkeää. Kyllä se teitä tuntuu kovasti loukkaavan, vaikkei edes kosketa mitenkään, koska ette kerran selkeästi siihen lähipiiriini kuulu.
En ikimaailmassa haluis tavata täältä ketään. Sitä se tarkoitti.No kuka haluaisi tyhmän ja ilkeän lähipiiriinsä? Kyse oli siitä miten cp-vammaiset muka asiaan liittyy.
Eivät liity mitenkään, kyse oli siitä etten halua tyhmiä tai ilkeitä ihmisiä lähipiiriini. Sä vaikutat olevan niitä ensimmäisiä.
Kuka tai mikä kenellekin on tyhmä. Sä kuulostat mun korvaan tyhmältä. Sivusta
Mitä väliä sillä luulet olevan?
Paljonkin, kun kerta reagoit.
Sivuhuomio
Miksen olisi reagoinut? Asia herättää pelkästään yllätyksen siitä, että joku oikeasti kuvittelee tuolalisen olevan loukkaus kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet 😍😜
Sinutkin olisi oikeesti kiva tavata ja katsoa oletko edes puolia siitä mitä kirjoittelet. 😜
Uskon hänen olevan perus kiltti naapurin tyttö. Viettää kaunista huoletonta nuoren naisen elämää kavereidensa kanssa ja tylsinä hetkinä tulee tänne trollaileen. Näin minä hänestä voisi ajatella.
Hys, paljastat mut 😍😜😁
Voisit sinäkin käyttää aikasi hyödyllisemmin. Yhtä hapen tuhlausta täällä trollailu.
En trollaile. Mun elämä ei ihan niin tylsää 😍😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel, oliko joku taas eri mieltä sun kanssa. Epistä🤣
Ei kukaan voi olla eri mieltä siitä, että suurin osa jengistä täällä on tyhmiä ja ilkeitä.
Sinä mukaan lukien.
Gallup
Olisiko turn off jos kaivattusi nimittelisi muita ihmisiä separeiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en koskaan kuvittelisi tuntevani toista ihmistä niin hyvin, että voisin vannoa, että eivät sitä tai tätä. Sivusta
Niinkö tossa sun mielestä sanottiin?
"olis aika paha virhearvio kyllä, että joku paljastuisi ajatusmaailmaltaan tämmöiseksi kuin tän ketjun kirjoittelijat." :D
Niin? Vannottiinko siinä sun mielestä jotakin?
Oliko tuo vannominen tuossa sun mielestä se asian pihvi vai ehkä kuitenkin jokin muu?
Mä taas en koskaan kuvittelisi tuntevani toista ihmistä niin hyvin, että voisin vannoa, että eivät sitä tai tätä.
Se ON tän asian ydin. Missään kohtaa en ole vannonut kenestäkään, etteivät sitä tai tätä, kuten tuossa luulit. Kirjoitin, että olis tosi iso viehearvio multa lähiåiirin valinnassa, jos joku sunkaltainen olis päässyt joukkoon.
Eli siis takerruit nyt yhteen sanaan. Yritän yhden kerran avata: Eli sun oletus on, että olet edes jotenkin riittävän pätevä arvioimaan ihmisiä irl mm. sen suhteen, että kirjoittaako tähän ketjuun (vs. mainitsemasi virhearvio).
Itse olen sitä mieltä, että edes kuvittele pystyväni sanomaan, että kuka tuttavistani voisi tänne kirjoittaa. Se olisi heidän aliarvioimistaan ja itseni yliarvioimista, että edes kuvittelisin pystyväni sanomaan, että mitä kukakin tekee omalla ajallaan.
Vierailija kirjoitti:
Seksiäkin tekis mieli kaivatun kanssa. Oon koko elämäni oottanut sitä yhtä suudelmaa. 😍
Erään miehen käsivarsille olisi ihana päästä alastomana, katsella silmiin ja saada hänen kasvot hymyilemään ja silmät nauramaan. Ja joo sitä ei tule koskaan tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet 😍😜
Hys, paljastat mut 😍😜😁
Voisit sinäkin käyttää aikasi hyödyllisemmin. Yhtä hapen tuhlausta täällä trollailu.
En trollaile. Mun elämä ei ihan niin tylsää 😍😜
On se, sähän asut tällä palstalla. Mielikuvituselämää ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohistelijoiden orgiat taas käynnissä.
Oispa.
Toi ohistelun kirjoittelu on niille tyydyttävämpää kuin seksi. Outoa porukkaa.
Jokainen yksilö saa harrastaa niin paljon seksiä kuin haluaa tai olla harrastamatta seksiä. On ihan ok olla harrastamatta seksiä vaikka koko loppu elämänsä, on ok harrastaa vaikka joka päivä seksiä eri kumppanin kanssa ja sekin on ok. Seksi ja seksittömyys ei kerro yksilöstä välttämättä yhtään mitään.
Se, e5tei sisäistä ketjun otsikkoa, kertoo yksilöstä aika paljon.
Terkut kaipaamalleni 💖
Älä kitise, täällä on välillä erittäin mukaviakin ketjuja. Ei tämä nyt niin vakavaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autistien ja vajaamielisten. Ne oikeesti luuli että haukuttiin cp--vammaisia. Siitä taas monen sivun poru.
Ja sinä jaksat jankuttaa mukana, ei hemmetti 🥱
Sivu
En ole jankuttanut sanaakaan, ihan sivussa huvituin. Kovasti kalahti toi, että joku ei halunnut kaipaajia tuttaviinsa.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Ainakin vakavan keskustelun paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erään miehen käsivarsille olisi ihana päästä alastomana, katsella silmiin ja saada hänen kasvot hymyilemään ja silmät nauramaan. Ja joo sitä ei tule koskaan tapahtumaan.
Ei tuollainen vaadi kuin yhden viestin. -Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Olisi, mutta hän on sen verran älykäs yksilö ettei moiseen sorru.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Kyllä. Jos kaipauspalstalaisia, niin ei.