Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (62555)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiäkin tekis mieli kaivatun kanssa. Oon koko elämäni oottanut sitä yhtä suudelmaa. 😍
Erään miehen käsivarsille olisi ihana päästä alastomana, katsella silmiin ja saada hänen kasvot hymyilemään ja silmät nauramaan. Ja joo sitä ei tule koskaan tapahtumaan.
Jos kaivattu olisi alasti mun sylissä, niin oisin niin kiihkeenä, et tuskin pystyisin edes hymyilemään, kun tekis mieli ihan jotain muuta.
Minä ajattelen naisena kauniita vaahtoavia hiekkarantoja ja kaunista auringonlaskua, mikä värjää kaiken oransillaan ja sinä mies, jotain elämäsi ensimmäistä jaguaaria/Ferraria ja sen kytkintä ja niin kuumottavaa kaasua. Yeap yeap
Vierailija kirjoitti:
Onko sinertävänvalkoiset bokserit?
Edestä keltaiset, takaa ruskeat, sivulta siniset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sun kans pitäs tehdä?
Mitä luulet 😍😜
Sinutkin olisi oikeesti kiva tavata ja katsoa oletko edes puolia siitä mitä kirjoittelet. 😜
Uskon hänen olevan perus kiltti naapurin tyttö. Viettää kaunista huoletonta nuoren naisen elämää kavereidensa kanssa ja tylsinä hetkinä tulee tänne trollaileen. Näin minä hänestä voisi ajatella.
Hys, paljastat mut 😍😜😁
Voisit sinäkin käyttää aikasi hyödyllisemmin. Yhtä hapen tuhlausta täällä trollailu.
En trollaile. Mun elämä ei ihan niin tylsää 😍😜
On se, sähän asut tällä palstalla. Mielikuvituselämää ei lasketa.
Tänään ollut täällä vähän enempi. Lepopäivä. Tarviisit säpinää ja jonkun ihanan komean miehen tai monen, hellää huomiota niin tuo sunkin pipo löyhenis vähän 😍😜
Sama täällä, tais mennä eilen se aikaraja rikki :( -Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Olisiko turn off jos kaivattusi nimittelisi muita ihmisiä separeiksi?
Olisi turn-off jos ei tunnista eksastisti mun pysyvää luonnettani. Että hän eläisi valheessa siitä kuka minä olen. Valehtelisi muille. Eläisi draaman täyttämässä fiktiossa. Tämä on isoin turn-off - epärehellisyys ja totuuden vastaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Kyllä. Jos kaipauspalstalaisia, niin ei.
Haha, sama!
Te olette tässä ketjussa ja varmaan noita pahimpia jankkaajia vielä. Sivusta
Sieltä yks seeppari heti ilmoittautu
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Ei sen kummempi sana kuin muukaan. Enempi mua häiritsisi jos hän jäisi analysoimaan muiden sanomisia tuntikausiksi eikä pääsisi asian yli mitenkään.
Tää vaikutti ihan koukuttavalta, 88 jaksoa, voitte aloittaa esim. nyt. Sivusta.
Mistä saisi ostettua 55x55cm vihreitä koristeellisia tyynynpäällisiä. En löydä mieleisiäni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sun kans pitäs tehdä?
Mitä luulet 😍😜
Sinutkin olisi oikeesti kiva tavata ja katsoa oletko edes puolia siitä mitä kirjoittelet. 😜
Uskon hänen olevan perus kiltti naapurin tyttö. Viettää kaunista huoletonta nuoren naisen elämää kavereidensa kanssa ja tylsinä hetkinä tulee tänne trollaileen. Näin minä hänestä voisi ajatella.
Hys, paljastat mut 😍😜😁
Voisit sinäkin käyttää aikasi hyödyllisemmin. Yhtä hapen tuhlausta täällä trollailu.
En trollaile. Mun elämä ei ihan niin tylsää 😍😜
On se, sähän asut tällä palstalla. Mielikuvituselämää ei lasketa.
Tänään ollut täällä vähän enempi. Lepopäivä. Tarviisit säpinää ja jonkun ihanan komean miehen tai monen, hellää huomiota niin tuo sunkin pipo löyhenis vähän 😍😜
Seliseli, palsta-asukki olet..
Työstä vähän tuota sun asennetta. Epäviehättävää. Siks et saa 😍😜 Näkyy naamasta, kun lakkaa saamasta.....
ihanaa iltaa rakkaalle m(n).
Vierailija kirjoitti:
Arrggghhhhh
????
Suositelkaa ihania mattoja mun olohuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Suositelkaa ihania mattoja mun olohuoneeseen.
Huvila matto tai sitten Mattokeitaasta löytyy
Ole sitten siellä ja minä olen täällä.
Kierretään kaukaa toisemme.
Menee se elämä näinkin.
Seliseli, palsta-asukki olet..