Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (61893)
Vierailija kirjoitti:
Mitä oot puuhannut? Ei oo kuulunut vähään aikaan yht mitään.
Purin kassit ja kotiuduin mökille. Nyt katselen vain rehevää ja hämärtyvää metsää.
Vierailija kirjoitti:
Haluan olla 100% luotettava.
Sun täytyy sitten vain olla sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellanen persoonallisuushäiriö, jossa musta tulee moraaliton hetkeksi tajuamattani.
Epävakaa persoonallisuus. Dissosisaatiota yhdistettynä siveettömään käyttäytymiseen. Mm. holtiton seksuaalinen kanssakäyminen.
Myös skitsofreniaan liittyy harkitsemattomat, impulsiiviset teot. Ja ADHD:hen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hikoiluttaa, syke on korkea ja silmän valkuaiset täynnä verisuonia, korvissa suhisee. Se on menoa kohta. Ihoa kuumottaa ja polttelee. Imusolmukkeet ovat turvonneet.
Siskolle Terveisiä.
Astun toimistooni Jeesuksessa Kristuksessa, ja sairauden henki sidon sinut ja käsken lähtemään, nyt, ja pysy poissa, Jeesuksen nimessä. Minkä te sidotte maan päällä on taivaissa sidottu ja minkä te vapautatte maan päällä on taivaissa vapautettu. Vapautan sinut näistä oireista, julistan vapautuksen Jeesuksen nimessä. Julistan täyttä terveyttä ja vapautumista sinun ylle, ja ennenkaikkea rauhaa. Huomaathan että saatat tarvita terveydenhuollon apua, jos imusolmukkeet ovat turvoksissa ja korvissa suhisee, mitä luultavimmin turvotus painaa valtimoa/verisuonta, ja korvissa suhisee, häiritsee verenkiertoa, tarvitsisit hoitoa. Voi olla myös verenpaineet. Mut ensimmäinen mainittu luultavasti.
Ding dong.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellanen persoonallisuushäiriö, jossa musta tulee moraaliton hetkeksi tajuamattani.
Epävakaa persoonallisuus. Dissosisaatiota yhdistettynä siveettömään käyttäytymiseen. Mm. holtiton seksuaalinen kanssakäyminen.
🤦🤦🤦 tollot!!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tykkäisit minusta ainakin pikkuisen.
Taidan tykätä liikaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituttaako sinua että mokasit suhteesi kaivattuusi?
Kyllä vituttaa, hän oli upein nainen mihin olen ikinä törmännyt.
Kerro naisesta jotain?
Että saisit ujutettua jalkasi lasikenkään vai?
Kenkäni koko on 38-39, kengästä riippuen.
Onhan urakka, vähintään joka neljäs nainen osuu tohon kokoon.Omavaltaisen tutkimuksen tuloksena 🤭
No minä olen sitten se neljäs nainen.
Kohta pääsee laittamaan ilmoituksen isännöitsijälle naapurin röökarista.
Hyvät kesäyöt ja unet kaipaamalleni.
Vierailija kirjoitti:
Hikoiluttaa, syke on korkea ja silmän valkuaiset täynnä verisuonia, korvissa suhisee. Se on menoa kohta. Ihoa kuumottaa ja polttelee. Imusolmukkeet ovat turvonneet.
Siskolle Terveisiä.
Kiitti, minne lähetän surukimpun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ei tarvitse olla minusta mustasukkainen kenellekään.
Tiedän ettei tarvitse olla siinä mielessä. Tuntuu vaan usein, että oon maailman ainoa ihminen, jota et halua sun lähelle.
Millähän perusteella? Asia on täysin päinvastoin.
Lyhyet vastaukset, ärtynyt ääni, katsekontaktin välttely, mahdollisimman kauas meneminen aina kun saa valita paikan. Viimeksi kun tulin kysymään jotain, et ottanut edes kuulokkeita pois, hautasit vaan naamasi puhelimeen.
Toi on totta, itse olen valitettavasti joutunut torjumaan epämiellyttävän ihmisen juuri noin. Ystävällisyys olisi saanut tällä henkilöllä turhia toiveita ja kierroksia. Joillekkin ei vaan mene perille muu kuin suora tyly käytös.
Vierailija kirjoitti:
Haluan olla 100% luotettava.
Vain aika parantaa rikotun luottamuksen, joskus ei sekään
Vierailija kirjoitti:
Kohta pääsee laittamaan ilmoituksen isännöitsijälle naapurin röökarista.
Mikä onnellinen julistus. Toivottavasti intentiosi on rakkaudellinen, kaikki maksaa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet lukenut tarkasti oman diagnoosisi. Ei kiinnosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituttaako sinua että mokasit suhteesi kaivattuusi?
Kyllä vituttaa, hän oli upein nainen mihin olen ikinä törmännyt.
Kerro naisesta jotain?
Että saisit ujutettua jalkasi lasikenkään vai?
Kenkäni koko on 38-39, kengästä riippuen.
Onhan urakka, vähintään joka neljäs nainen osuu tohon kokoon.Omavaltaisen tutkimuksen tuloksena 🤭
No minä olen sitten se neljäs nainen.
Oletko ***i?, eli et ole.
Tunnen erään skitsofreenikon kenellä on selektiivinen sairauden tunto. Hän ei ymmärrä olevansa freenikko, mutta kokee häiriönsä toisena häiriönä.
En osallistu alamaailman asioihin.
Jos miehellä ei ole muu mielessä kuin pillu niin se on moro sitten. Ei se pillu nyt niin jännä asia ole aikuiselle ihmiselle.
En minäkään, haluan sinut. 😍