Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (61893)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä miettinyt että miksei kukaan ole kehittänyt pillunmakuista Karjalan piirakkaa sinkkumiehille ketkä eivät saa vastakaikua? Voitosta osa menisi feministiseen tasa-arvotyöhön.
Koska puhdas pillu ei maistu oikeen miltään.
Voishan siihen karjalanpiirakan riisiin sekoittaa sekaan jotain tonnikalaöljyä? Käviskö sellanen? Kalapiirakka
Jos naisesi haisee kalalle, niin vie hänet lääkäriin. 🙂
Sivusta oli sori. Mut eipä se lääkärikäynti kaikkien kohdalla auta. Tiedän tutulla olevan tämmöisen ongelman, ei yhtään hoidettavissa kokonaan pois, eli tulee aina menkkojen jälkeen, siihen itsehoitolääkkeet apteekista, liosta tablettia etc, ja lääkäriin jos ei lähde haju, antavat sieltä tujumpaa lääkettä, kerran ollut 6kk estolääkitykselläkin ja vielä tuli takaisin. Lääkäri tutkii nyt onko joku perussairaus, mm korkeat verensokerit tähän syynä. Mikä teitä ihmisiä vaivaa, kun luulette että lääkäri vaan parantaa kaikesta. On tuhansia vaivoja mitä lääketiede ei voi parantaa ja lääkäri ei ole Jeesus! sivusta ohis
Voi voi, lankesit trollin tekstiin.
Vierailija kirjoitti:
Hikoiluttaa, syke on korkea ja silmän valkuaiset täynnä verisuonia, korvissa suhisee. Se on menoa kohta. Ihoa kuumottaa ja polttelee. Imusolmukkeet ovat turvonneet.
Siskolle Terveisiä.
Vatsaa jomottaa ja turvottaa. Siskolle Terveisiä.
Vierailija kirjoitti:
Se on taikatunneli, josta tulee ulos uusi elämä. Pure magic. No man ever can do that. Let’s think about it. 👑
Taikatunneli?! 😂 tai portaali fyysisen ja maailman ja näkymättömän maailman välillä.... oonko mä Stargate 😳😅
Vierailija kirjoitti:
je t’aime
Enkut ei mun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituttaako sinua että mokasit suhteesi kaivattuusi?
Kyllä vituttaa, hän oli upein nainen mihin olen ikinä törmännyt.
Kerro naisesta jotain?
Että saisit ujutettua jalkasi lasikenkään vai?
Kenkäni koko on 38-39, kengästä riippuen.
Onhan urakka, vähintään joka neljäs nainen osuu tohon kokoon.Omavaltaisen tutkimuksen tuloksena 🤭
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä mahdollisuudesta. Yritän kaikkeni, että en mokaa tätä mahdollisuutta 🙏
Jos rakastaa, asiat eivät kaadu mihinkään kömpelyyksiin. Sivu
Avoimin hellin mielin kuten kaivattuin lähestyi..
Mun kaivatun iskemisessä pitää yrittää olla täydellinen 😰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä miettinyt että miksei kukaan ole kehittänyt pillunmakuista Karjalan piirakkaa sinkkumiehille ketkä eivät saa vastakaikua? Voitosta osa menisi feministiseen tasa-arvotyöhön.
Koska puhdas pillu ei maistu oikeen miltään.
Voishan siihen karjalanpiirakan riisiin sekoittaa sekaan jotain tonnikalaöljyä? Käviskö sellanen? Kalapiirakka
Jos naisesi haisee kalalle, niin vie hänet lääkäriin. 🙂
Sivusta oli sori. Mut eipä se lääkärikäynti kaikkien kohdalla auta. Tiedän tutulla olevan tämmöisen ongelman, ei yhtään hoidettavissa kokonaan pois, eli tulee aina menkkojen jälkeen, siihen itsehoitolääkkeet apteekista, liosta tablettia etc, ja lääkäriin jos ei lähde haju, antavat sieltä tujumpaa lääkettä, kerran ollut 6kk estolääkitykselläkin ja vielä tuli takaisin. Lääkäri tutkii nyt onko joku perussairaus, mm korkeat verensokerit tähän syynä. Mikä teitä ihmisiä vaivaa, kun luulette että lääkäri vaan parantaa kaikesta. On tuhansia vaivoja mitä lääketiede ei voi parantaa ja lääkäri ei ole Jeesus! sivusta ohis
Jeesuskaan ei paranna ketään, kyllä se parantaminen on Jumalan hommia edelleenkin.
Eikun siis en iske tietenkään. Se olisi väärin. Voi hto nyt taas.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivatun iskemisessä pitää yrittää olla täydellinen 😰
Tyrmäävä isku kanveesiin?
Parantaminen vaatii myös useasti kehollisia vaivoja.
Mulla on sellanen persoonallisuushäiriö, jossa musta tulee moraaliton hetkeksi tajuamattani.
En ole päässyt yli nuoruuden rakkaudestani, se on mun elämän tragedia etten saanut miestä joka vei teinitytön sydämeni. Toki koin vahvaa rakkautta ja intohimoa lasteni isän kanssa, mutta erottuamme en ole kyennyt rakastumaan uudelleen. Aina kun ajattelen, että voisinko vielä löytää rinnalleni hyvän tyypin palaa mieleeni nuoruuden vaalea komistus. T. ****
Kuumekin on osana parantamisprosessia. Olemme tottuneet siihen että jotkut vaivat ja sairastamiset ovat osana normaalia elämää. Aina ei edes lääkäriä tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellanen persoonallisuushäiriö, jossa musta tulee moraaliton hetkeksi tajuamattani.
Ei. Ei sulla ole. Lakkaa suoltamasta keksittyä ohis paskaa
Vierailija kirjoitti:
Kosto on suloinen. Et hallitse itseäsi täysin.
Haluan olla 100% luotettava.
Vierailija kirjoitti:
Hikoiluttaa, syke on korkea ja silmän valkuaiset täynnä verisuonia, korvissa suhisee. Se on menoa kohta. Ihoa kuumottaa ja polttelee. Imusolmukkeet ovat turvonneet.
Siskolle Terveisiä.
Astun toimistooni Jeesuksessa Kristuksessa, ja sairauden henki sidon sinut ja käsken lähtemään, nyt, ja pysy poissa, Jeesuksen nimessä. Minkä te sidotte maan päällä on taivaissa sidottu ja minkä te vapautatte maan päällä on taivaissa vapautettu. Vapautan sinut näistä oireista, julistan vapautuksen Jeesuksen nimessä. Julistan täyttä terveyttä ja vapautumista sinun ylle, ja ennenkaikkea rauhaa. Huomaathan että saatat tarvita terveydenhuollon apua, jos imusolmukkeet ovat turvoksissa ja korvissa suhisee, mitä luultavimmin turvotus painaa valtimoa/verisuonta, ja korvissa suhisee, häiritsee verenkiertoa, tarvitsisit hoitoa. Voi olla myös verenpaineet. Mut ensimmäinen mainittu luultavasti.
En halua vain haaveilla.