Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (61893)

Vierailija
61721/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vituttaako sinua että mokasit suhteesi kaivattuusi?

Kyllä vituttaa, hän oli upein nainen mihin olen ikinä törmännyt. 

Kerro naisesta jotain?

Että saisit ujutettua jalkasi lasikenkään vai?

Kenkäni koko on 38-39, kengästä riippuen. 

Onhan urakka, vähintään joka neljäs nainen osuu tohon kokoon.Omavaltaisen tutkimuksen tuloksena 🤭

No minä olen sitten se neljäs nainen. 

Minä haluan sen lasikengän! 

Vierailija
61722/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain yksi kriteeri tulevalle puolisolleni. Täytyy tykätä Stargate tai Babylon 5 -sarjasta, molempi parempi. Tämä on vielä kaivatun osalta avoin kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
61723/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen erään skitsofreenikon kenellä on selektiivinen sairauden tunto. Hän ei ymmärrä olevansa freenikko, mutta kokee häiriönsä toisena häiriönä.

Tottakai sinä tunnet! Tunnet vaikka natsisaksan 98. jalkaväkirykmentin komentajan lapsenlapsenlapsen jos joku vaan mainitsisi asiasta 🤦🤦

Vierailija
61724/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun ei tarvitse olla minusta mustasukkainen kenellekään.

Tiedän ettei tarvitse olla siinä mielessä. Tuntuu vaan usein, että oon maailman ainoa ihminen, jota et halua sun lähelle.

Millähän perusteella? Asia on täysin päinvastoin.

Lyhyet vastaukset, ärtynyt ääni, katsekontaktin välttely, mahdollisimman kauas meneminen aina kun saa valita paikan. Viimeksi kun tulin kysymään jotain, et ottanut edes kuulokkeita pois, hautasit vaan naamasi puhelimeen.

Toi on totta, itse olen valitettavasti joutunut torjumaan epämiellyttävän ihmisen juuri noin. Ystävällisyys olisi saanut tällä henkilöllä turhia toiveita ja kierroksia. Joillekkin ei vaan mene perille muu kuin suora tyly käytös.

Totta sekin että sulta unohtui terveiset kaivatullesi!

Vierailija
61725/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä miettinyt että miksei kukaan ole kehittänyt pillunmakuista Karjalan piirakkaa sinkkumiehille ketkä eivät saa vastakaikua? Voitosta osa menisi feministiseen tasa-arvotyöhön.

Koska puhdas pillu ei maistu oikeen miltään.

Voishan siihen karjalanpiirakan riisiin sekoittaa sekaan jotain tonnikalaöljyä?  Käviskö sellanen? Kalapiirakka

Jos naisesi haisee kalalle, niin vie hänet lääkäriin. 🙂

Sivusta oli sori. Mut eipä se lääkärikäynti kaikkien kohdalla auta. Tiedän tutulla olevan tämmöisen ongelman, ei yhtään hoidettavissa kokonaan pois, eli tulee aina menkkojen jälkeen, siihen itsehoitolääkkeet apteekista, liosta tablettia etc, ja lääkäriin jos ei lähde haju, antavat sieltä tujumpaa lääkettä, kerran ollut 6kk estolääkitykselläkin ja vielä tuli takaisin. Lääkäri tutkii nyt onko joku perussairaus, mm korkeat verensokerit tähän syynä. Mikä teitä ihmisiä vaivaa, kun luulette että lääkäri vaan parantaa kaikesta. On tuhansia vaivoja mitä lääketiede ei voi parantaa ja lääkäri ei ole Jeesus! sivusta ohis

Jeesuskaan ei paranna ketään, kyllä se parantaminen on Jumalan hommia edelleenkin.

Jumala ideoi/suunnittelee asian/ihmeen, Jeesus tekee sen ja Pyhä Henki manifestoi sen todeksi/käytäntöön. Ilman Jeesusta ei tapahdu mitään. Tai ilman hänen nimeään. Sivusta

Vierailija
61726/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä miettinyt että miksei kukaan ole kehittänyt pillunmakuista Karjalan piirakkaa sinkkumiehille ketkä eivät saa vastakaikua? Voitosta osa menisi feministiseen tasa-arvotyöhön.

Ehkä olisi hyvä miettiä mistähän mahtaa johtua ettei sitä vastakaikua tule.

Onhan noita esim.

- lyhyys

- olematon leuka

- kapeat hartiat

- leveä lantio

- ei erityisen komea naama

- autismin kirjo

- liikuntavammat

- änkytys

Tietysti kun sinä kuulit sanan "mies", rupesit ajattelemaan sitä työpaikan 190cm esimiestä, joka näyttää Teräsmieheltä ja kuulostaa Batmanilta.

Vierailija
61727/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaivatun iskemisessä pitää yrittää olla täydellinen 😰

Tyrmäävä isku kanveesiin?

🤗😚

Vierailija
61728/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En latista sua seksiobjektiksi missään nimessä, mutta pakko todeta, että vartalosi malli ja kasvojesi piirteet sisältää just ne naiselliset piirteet, jotka saavat kaikki reseptorini säkenöimään ja hormonitehtaat tuottamaan putki punaisena.

X, A, Y, O vai  H mallinen?

Vierailija
61729/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä ei ole muu mielessä kuin pillu niin se on moro sitten. Ei se pillu nyt niin jännä asia ole aikuiselle ihmiselle.

Okay then bye bye then 👋 

Vierailija
61730/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jonkun pitäisi kehittää kullin makuinen patonki.

Riitta

Jos saa nyt tässä toivoa tuotekehitysjaostolta jotain, niin jonkun pitäisi keksiä IHAN MITÄ TAHANSA mikä tuntuu samalta kuin se tietty kohta miehessä. Siis onko mitään niin ihmeellisen tuntuista olemassa? Samalla kova ja kuitenkin pehmeä, lämmin ja elävä. Ei taida insinöörit pystyä tuohon.

Vierailija
61731/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaivatulleni yksi vaatimus: ei lohkoamisvaiheen käyttäytymistä. Egon täytyy olla sen verran matuuri. Ei viitteitä skitsofreniasta, nepsyydestä, päihde häiriöstä, narsismista, psykooseista, manioista... 

Ei mitään alle superego tason toimintaa.

Vierailija
61732/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on taikatunneli, josta tulee ulos uusi elämä. Pure magic. No man ever can do that. Let’s think about it. 👑

Taikatunneli?! 😂 tai portaali fyysisen ja maailman ja näkymättömän maailman välillä.... oonko mä Stargate 😳😅

Jep, taikatunneli. Eikö oo hieno sana? Tuosta noin vaan ulos tulee uusi kokonainen ihminen. 

Vierailija
61733/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riitta

Yök en söis, mutta real culli maistuu D:

Vierailija
61734/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imukaapit alleihin 😚

Vierailija
61735/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä ei ole muu mielessä kuin pillu niin se on moro sitten. Ei se pillu nyt niin jännä asia ole aikuiselle ihmiselle.

Okay then bye bye then 👋 

😅🤣🤣🤣

Vierailija
61736/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska puhdas pillu ei maistu oikeen miltään.

Voishan siihen karjalanpiirakan riisiin sekoittaa sekaan jotain tonnikalaöljyä?  Käviskö sellanen? Kalapiirakka

Jos naisesi haisee kalalle, niin vie hänet lääkäriin. 🙂

Sivusta oli sori. Mut eipä se lääkärikäynti kaikkien kohdalla auta. Tiedän tutulla olevan tämmöisen ongelman, ei yhtään hoidettavissa kokonaan pois, eli tulee aina menkkojen jälkeen, siihen itsehoitolääkkeet apteekista, liosta tablettia etc, ja lääkäriin jos ei lähde haju, antavat sieltä tujumpaa lääkettä, kerran ollut 6kk estolääkitykselläkin ja vielä tuli takaisin. Lääkäri tutkii nyt onko joku perussairaus, mm korkeat verensokerit tähän syynä. Mikä teitä ihmisiä vaivaa, kun luulette että lääkäri vaan parantaa kaikesta. On tuhansia vaivoja mitä lääketiede ei voi parantaa ja lääkäri ei ole Jeesus! sivusta ohis

Jeesuskaan ei paranna ketään, kyllä se parantaminen on Jumalan hommia edelleenkin.

Jeesus on Jumalan inkarnaatio, siis Jumala. Osa samaa kokonaisuutta. 

Vierailija
61737/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riitta

Yök en söis, mutta real culli maistuu D:

??? Eihän se miltään maistu

Vierailija
61738/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50v. Haluan sua ;)

mäki

Pitääkö olla tasan 50?

Ei hän nyt päivälleen 50v ole

Laittakaa sivusta kun tuutte sivusta

Mutta edelleen: onko vaatimuksena tasan 50 vai viisikymppinen?

Aivoilla varustettu yksilö voisi päätellä, että viisikymmentä vuotta täyttänyt ihminen. Oli hän sitten 50 tai 50,9999 vuotta. 
eri

Viisikymppinen on tuota laajempi käsite kun nyt oikein aivoilla ajattelee.

Hän kirjoittaa 50v, eli 50-50,99. Kirjottaisi "viisikymppinen" tai 51v, jos kyse olisi jostain muusta. Sori.

eri

Vierailija
61739/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellanen persoonallisuushäiriö, jossa musta tulee moraaliton hetkeksi tajuamattani.

Epävakaa persoonallisuus. Dissosisaatiota yhdistettynä siveettömään käyttäytymiseen. Mm. holtiton seksuaalinen kanssakäyminen.

Myös skitsofreniaan liittyy harkitsemattomat, impulsiiviset teot. Ja ADHD:hen.

Lopeta nyt 🤦‍

Vierailija
61740/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellanen persoonallisuushäiriö, jossa musta tulee moraaliton hetkeksi tajuamattani.

Tuo on manian oire.