Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (61893)
Vierailija kirjoitti:
Yhteen ei tultu.
Eipä niin, vaikka toinen vielä etsii ja toinen kiertää kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Yhteen ei tultu.
Koska oot niin stanan jäärä.
Jos tavoitteesi oli, et alan vihaamaan sua, niin onnittelut, olet saavuttanut tavoitteesi. Taistelen näitä tuntemuksia vastaan, mut aivan liikaa anteeksannettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin olla sun kissa
Käperrytkö syliin kehräämään jos silitän?
Joku tuli näköjään väliin kommentoimaan minun puolesta. Olin monta tuntia ihan muualla. Uimassa ja silleen.
Kirjoitin tuon ekan "hyvää alkavaa viikkoa... kissa kainaloon".
Taas muistan miksi köyn täällä nykyään niin harvoin. Joku tulee aina väliin hämmentämään.
AP
Mitä sekoilet? Ei lainausketjussa ollut aiempia viestejä. Ihan omasta puolestani vastasin avausviestiin ekana vastaajana, en mitään sivusta tai väliin tai puolesta.
Kumma juttu, täällähän kaikki tunnistaa itselleen lähetetyt terveiset. Esim. Hyvää yötä.
Kerron sulle ehkä vielä jonain päivänä jotain.
Sunnuntai ketjussa taas tätä tunnelmaa ei helposti nosteta. Sunnuntait vois jättää jatkossa väliin.
Erik Sulosäkki, ikävöivät terveiset!
Vierailija kirjoitti:
Niin taas! Voi vttu sentään. Minäkin sulle!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin olla sun kissa
Joku tuli näköjään väliin kommentoimaan minun puolesta. Olin monta tuntia ihan muualla. Uimassa ja silleen.
Taas muistan miksi köyn täällä nykyään niin harvoin. Joku tulee aina väliin hämmentämään.
AP
Mitä sekoilet? Ei lainausketjussa ollut aiempia viestejä. Ihan omasta puolestani vastasin avausviestiin ekana vastaajana, en mitään sivusta tai väliin tai puolesta.
On ihan kohteliasta mainita ketjuun, ettei ole aloittaja. Etkö itse osaa tehdä niitä?
No, mutta minä lähden nyt taas pois. Tuli taas nähtyä tämäkin.
Siinä olit mun edessä. Täydellistä oli. Mokasin kaiken ja tässä sitä sit ruikutetaan. Oon erittäin pettynyt itseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vain viikko ja mahdollisuutemme nähdä kohoavat huomattavasti. Mitä jos kapsahdamme spontaanisti suuteloon nähdessämme?
Emme näe, jos se minusta riippuu. Valitettavasti, vaikka olenkin sinuun järjettömän ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Sitä toivonkin.
En kestä ajatusta siitä et olet sinä, hyvä, jollekin muulle. Annat huomiotasi hälle. Kuka lienee tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
En kestä ajatusta siitä et olet sinä, hyvä, jollekin muulle. Annat huomiotasi hälle. Kuka lienee tällä hetkellä.
Kahvikuppi ja kännykkä
Vierailija kirjoitti:
Unkarin GP.
Ehkä ei enää kannata kertoa mitään, kun et osaa olla rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin olla sun kissa
AP
Kumma juttu, täällähän kaikki tunnistaa itselleen lähetetyt terveiset. Esim. Hyvää yötä.
Ei minulta 👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvikuppi ja kännykkä
Jep. Kännykkä. Siellähän ne.