Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (61941)
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä tipu💖
Hyvää sunnuntaita💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000012159510.html
Integroiva älykkyys.
Miksi tämä käsite on pyörinyt nyt palstalla?
Taas yksi huihai juttu, jotta kaikki voisivat tuntea itsensä jotenkin erityiseksi. "I've got nothing to show for, but I'm literally Darwin!!"
Olen sulkeutunut, joten olen käytännössä Nikola Tesla! ja sitä rataa.
Avoimuus liittyy aiheeseen, lukaisepa se artikkeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Integroiva älykkyys.
Taas yksi huihai juttu, jotta kaikki voisivat tuntea itsensä jotenkin erityiseksi. "I've got nothing to show for, but I'm literally Darwin!!"
Oli vaan esimerkki näistä, että tehdään joku testi, tai luetaan keltaisen lehdistön juttu, josta selviää, että on joku sama piirre, kuin x, y, z, kuuluisalla tai menestyneellä henkilöllä ja siitä sitten vedetään yks-yhteen, että ollaan ihan samalla tasolla näiden henkilöiden kanssa. Toisena esimerkkinä nämä persoonallisuustestit yms. "Tämä superälykkö oli todella neuroottinen, minäkin olen, joten tämä tarkoittaa että olen superälykkö!!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Integroiva älykkyys.
Oli vaan esimerkki näistä, että tehdään joku testi, tai luetaan keltaisen lehdistön juttu, josta selviää, että on joku sama piirre, kuin x, y, z, kuuluisalla tai menestyneellä henkilöllä ja siitä sitten vedetään yks-yhteen, että ollaan ihan samalla tasolla näiden henkilöiden kanssa. Toisena esimerkkinä nämä persoonallisuustestit yms. "Tämä superälykkö oli todella neuroottinen, minäkin olen, joten tämä tarkoittaa että olen superälykkö!!"
Ymmärrän, monet ovat hyvin itseriittoisia ja ylimielisiäkin. Olen itsekin fiksu ihminen mutta en koskaan kehenkään neroon itseäni vertaisi. Oikeasti sellainen arvostus täytyy tulla ulkopuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Baby.<3
Oletko tullut raskaaksi kaivatullesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.hs.fi/sarjakuvat/kamalaluonto/car-2000012153516.html
Ja jotta voi tutustua, siihen pitää olla mahdollisuus. Jotta voi olla mahdollisuus, pitää olla linja auki. Jos tuuttaa varattua tai linja pidetään suljettuna, tutustua ei voi eikä avointa keskustelua tule.
Ja vaikka linja avattaisiin uudelleen niin silti pitää tehdä aikeet selväksi.
En tajua sun logiikkaa, mutta eipä siinä. Välillä tuntuu siltä, että tykkäät vain hyppyyttää, vaikka tiedät, että vain ja ainoastaan sinä voit tehdä liikkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baby.<3
Oletko tullut raskaaksi kaivatullesi?
Miehet eivät tule raskaaksi. Sivusta tämä tieto.
Minä haluaisin tuutata varattua.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin tuutata varattua.
Tuuttaathan sinä nytkin. Sinulle varattua.
Ei koske minua, kun en ole varattu. Erohakemus on vielä avoin, mutta en silti ole enää suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Rakastatko mua T?
Joo, kyllä S.
En halua tuutata toiselle varattua. Haluan hänet omakseni.
Rattoisaa iltapäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta kirjoitella tunnisteita. Ei tekemisiä ä, kuvia eikä muutakaan enää someen/nettiin. Suora yhteys ja kasvokkain keskustelu on mun juttu.
Miksi sitten kirjoitat tuon täällä?
Sun mielestäkö ei saisi kirjoittaa. Monta ohistelijaa muutakin täällä. Miksi et kysy heiltä
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin ihan alkua, ihan hyvältä vaikuttaa.
Olen kuitenkin sitä mieltä että syy vertauskuvalliseen kerrontaan ei ole se että suora puhe olisi monimutkaisempaa ja vaikeammin ymmärrettävää.
Kokemukseni mukaan rehellinen suora puhe on liikaa ihmisten korville ja se tekee kipeää.
Pidän molemmista ja pidän myös kauniista puheesta, suljetusta tiedosta ja kaikesta mahdollisesta koristeellisuudestakin. Vähän kaikelle on paikkansa.
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! Vähän apea mieli, kun sää on tuollainen. Joskus haaveilin rakkaasta, jonka kanssa rötväillä sadepäivinä. Sitten minusta tuli äkäinen vanha nainen, joka ottaa mielummin kissan kainaloon.
Ja vaikka linja avattaisiin uudelleen niin silti pitää tehdä aikeet selväksi.