Asutko qasa asunnossa?
Oletko vuokrannut asunnon qasalta? Mitä nämä oikein ovat, ennen kuullutkaan?
Kommentit (8)
Onko kukaan tosiaan saanut vuokra-asuntoa Qasalta?
Ihmetyttää tuokin, että vuokralaisten profiilit on kenen tahansa nähtävissä ilman kirjautumista.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää tuokin, että vuokralaisten profiilit on kenen tahansa nähtävissä ilman kirjautumista.
K: Mitä tämä tarkoittaa yksityisyyteni näkökulmasta?
V: Yksityisyytesi on meille tärkeä ja..
😑
Vierailija kirjoitti:
Tämä kiinnostaisi minuakin. Jotenkin inhottaisi jättää profiili tuonne kaikkien katseltavaksi. Minulla ei muutenkaan ole somessa mitään profiileja, niin tuonneko pitäisi nyt antaa omat tiedot. Luetella työt, opiskelut ja asuntotoiveet kuvan kanssa.
Minä vuokranantajana olen saanut hyviä vuokralaisia ja vuokrat tulevat ajallaan. Maksan palvelusta pienen korvauksen ja se on mielestäni hyvin kohtuullinen. Palvelun maksua en ole lisännyt vuokriin, vaan olen samalla hinnalla vuokrannut asuntoa Qasa kautta ja suoraan asiakkaalle. Minulle palvelun hinta on yhdestä asunnosta 18€ / kk, maksan mielelläni ja vuokranantajana nukun yöni rauhassa.
Olen katsellut esim. Kymintie 24, muka luhtitalo ?
Vanha puutalo. Toinen omakotitalo oli kuvissa siisti, karttakuvassa jotain muuta. Väri oli sama.
Mikä on qasa? kokemuksia?