Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (62071)
Vierailija kirjoitti:
Luotettavaa tietoa, et tältä palstalta saa. Ainoastaan henkilöltä itseltään.
Kyllä palstalla voi saada luotettavaa tietoa koskien asioita. Henkilökohtaiset aspektit kannattaa varmentaa kuitenkin henkilöltä itseltään.
Kaikki mitä kerron faktoiksi on julkista tietoa, voin siis kertoa kaikki väittämäni vaikka julkisesti koko kansan edessä. Kun tiedän olevani 100% rehellinen, minun on turvallisempaa olla itsessänikin.
Vierailija kirjoitti:
Katseessa jumissa.
Pitkään olin minäkin, vaikea oli päästä irti.
Kaipaan rakkautta, hellyyttä, läsnäoloa ja turvaa. Pahinta on tietää, että niitä ei ole tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on tärkeää että minuun luotetaan ja että minua pidetään turvallisena ihmisenä joten sallin sinun kertoa kaikki mielipahasi minua koskien minulle. En pidä siitä että olen loukannut ketään enkä tiedä siitä.
Sivusta, miehelle:
Avaa sitte keskustelu (irl) jos jokin on jäänyt epäselväksi.
Toki kokemuksesta samat "virheet" ovat näemmä toistuneet ja toistuneet - yhä uudelleen ja uudelleen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luotettavaa tietoa, et tältä palstalta saa. Ainoastaan henkilöltä itseltään.
Kyllä palstalla voi saada luotettavaa tietoa koskien asioita. Henkilökohtaiset aspektit kannattaa varmentaa kuitenkin henkilöltä itseltään.
Sivusta, mutta palstajuttujen vuoksi en heilauttaisi eväänikään. 😅 Katson vain sitä, mitä on oikeasti irl tapahtunut ja olen varma, että siihen on syynsä, mitä siellä on tapahtunut.
Henkilö ei kerro aina välttämättä kaikkea ihan suoraankaan, ketjun jutut voivat olla kenelle tahansa.
Toki ihmesattumia esiintyy, samankaltaisia tilanteita ketjussa.
Lämpimät tunteet kahden välisiä. Ei niistä tarvitse julkisesti kuulutella.. näkyy muille kertomattakin, jos on näkyäkseen. Jeps.
Ikävää, kiusaamista, ilkeilyä ja vähättelyä, vaikka itse kohtelee muita huomioiden ja kauniisti.
Oispa ne ollu molemminpuoleisia.. 😔
Jos on tunteita toista kohtaan, niin kyllä se näkyy katseesta ja käytöksestä. Henkilö voi kieltää tunteensa tai jopa sanoa, että niitä ei ole. Silmät ei valehtele ja jännite näkyy silti.
Autan aina tai tarjoan apua,tuntemattomillekin kaupungilla, jos huomaan apua tarvitsevan. Harmi että itse saan paljon ilkeyttä tuntemattomilta. Onneksi läheiset auttavat.
Mut jos toinen ei halua, niin pitää osaa luiovuttaa ja antaa olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on tunteita toista kohtaan, niin kyllä se näkyy katseesta ja käytöksestä. Henkilö voi kieltää tunteensa tai jopa sanoa, että niitä ei ole. Silmät ei valehtele ja jännite näkyy silti.
Sitten ne näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten? Mahtuuhan maailmaan kaikenlaisia tunteita ja jännitteitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kieltää tunteitaan. En ymmärrä tuota logiikkaa. Pahoittelut siitä.
Vierailija kirjoitti:
Mut jos toinen ei halua, niin pitää osaa luiovuttaa ja antaa olla rauhassa.
Kyllä ja sen haluamattoman on hyvä sanoa ettei halua.
Hyvää huomenta tavoittamaton kaunokainen... huoh... pitäisi jo lopetella tämä.
Siitä ei vielä psykopaatiksi kasva. Vaan omat välinpitämättömät ja sadistiset teot, joita on ruokkinut saavat sen aikaan.