Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (92082)
Näin lapsena kun perheenjäsen menehtyi.
Jumala on aina ajan hengessä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Oispa sulla ollu palavia tunteita mua kohtaan, oltais annettu roihahtaa.
Samaan vastaus eräälle. Kyllä niitä oli, mutta et arvostanut.
En halua masentua taas. On paljon kannettavaa ja kannatettavaa, mutta haluan jaksaa. Olisipa oma saattaja.
Sullahan oli jo uusia tuttavuuksia, tai ainakin yksi ilonasi josta viehätyit niin kovin, jota kohtaan tunsit voimakasta vetoa. Niin paljon että et muuta enään huomannutkaan tahi huomioinutkaan.
Jos ja kun ei ole halua kuulla tai kuunnella saati ottaa kuulemansa huomioon, onko kyse rakkaudesta?
Huomenta. Kesä on sateinen. Se oli paikkansapitävä ennustus.
On ollut mielenkiintoista seurata mikä saamani tieto pitää kutinsa ja mikä ei.
En koskaan haluaisi huijata ketään, en siis edes itseäni.
Jos olen puhunut sinulle väärää tietoa, korjaan asian heti kun se selviää minulle. En pidä virheistä.
Ja koska en pidä virheistä, minun täytyy olla aika varma asiasta ennen kuin kerron sen sinulle. Työskentelen sen eteen että puhun vain faktoja. Inhimillisyyden ja yksityisyyden vuoksi on kuitenkin myös joskus luotettava siihen tietoon joka annetaan tiedoksi.
Kerrothan siis minulle jos olen puhunut sinulle ihan potaskaa tai jos loukkaannut minulle jostakin.
Haluan pyytää sinua kahville, ihastua, rakastua, perustaa perhe, kasvattaa lapsia, juhlia ylppäreitä, kasvaa vanhaksi, olla loppuun asti yhdessä.
Luotettavaa tietoa, et tältä palstalta saa. Ainoastaan henkilöltä itseltään.
Minulle on tärkeää että minuun luotetaan ja että minua pidetään turvallisena ihmisenä joten sallin sinun kertoa kaikki mielipahasi minua koskien minulle. En pidä siitä että olen loukannut ketään enkä tiedä siitä.
Ei Ei.