Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (92082)
Käty kerrankin ja saan luukuttaa kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Doomer Disco
Doom doom
Onpa ihanaa päästä ihan kohtjust' untenmaille, jospa siellä vaikka kaivatun näkis. 💤💤💤 n>m
Ikävä. Olet rakas.
Hyvää yötä tärkeä<3
Pidin kappaleen viestistä.😊
Vierailija kirjoitti:
Täytyy hakea joku päivä kaivatun läheltä kaupasta sellanen jättimeloni, lupasin muksuille. Painaa yli 10kg, viimeksi laitoin turvavöihin auton takapenkille. Harmi ettei poliisi pysäyttäny. 😄
Saaks noita isoja Suomestakin? Sori meloniohistelu, mut oon nähnyt noita ainoostaan jossain Melonistaneissa. Joissa ne kaikki melonit kulki ihan ilman turvavöitä (sniff 🥲) avolavan lavalla kuten vuohet ja lapset ja sohvatkin. Rukous on voimakkain kuormansidontaliina.
Vierailija kirjoitti:
Oletko paskoja, joka tuhoaa kauneimatkin rakkaustarinat?
Mistähän hyvästä tämä tällä kertaa?
Vierailija kirjoitti:
Oletko paskoja, joka tuhoaa kauneimatkin rakkaustarinat?
Onneksi sinä kuulostat onnentekijältä.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikohan meistä on itkenyt enemmän.. 🤔
Ihan varmasti minä.
Vierailija kirjoitti:
Pidin kappaleen viestistä.😊
Minkä kappaleen?
Mietin vieläkin sua ja sun koiraa usein.
Toivottavasti sulle kuuluu hyvää ja oot saanut niitä asioita mistä haaveilit.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko nähneet kuollutta? Koskettaneet kuollutta. Eikö siitä jää traumat.
Useamman kerran ja jälkimmäiseen kysymykseen vastaus on ei. Eikä tämä liity kaipaukseen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Mietin vieläkin sua ja sun koiraa usein.
Toivottavasti sulle kuuluu hyvää ja oot saanut niitä asioita mistä haaveilit.
Tää kuulostaa pelottavan tutulta? R?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy hakea joku päivä kaivatun läheltä kaupasta sellanen jättimeloni, lupasin muksuille. Painaa yli 10kg, viimeksi laitoin turvavöihin auton takapenkille. Harmi ettei poliisi pysäyttäny. 😄
Saaks noita isoja Suomestakin? Sori meloniohistelu, mut oon nähnyt noita ainoostaan jossain Melonistaneissa. Joissa ne kaikki melonit kulki ihan ilman turvavöitä (sniff 🥲) avolavan lavalla kuten vuohet ja lapset ja sohvatkin. Rukous on voimakkain kuormansidontaliina.
Joo, tuolla edellisen asuinpaikan yhdessä kaupassa on myyty vuosia, muualla en oo törmänny, isoimmissa kaupoissa saattas olla mut niissä ei tule juurikaan käytyä.
Live to love to worship you, Yumi