Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (61182)
Vierailija kirjoitti:
Ootteko nähneet kuollutta? Koskettaneet kuollutta. Eikö siitä jää traumat.
Järkytys ja suru kylläkin.
Täältä ei taatusti löydy ketään niin pskaa narttua kuin minä 😍😜 mitä tuohon yhteen töppäilyyn tulee... Kukaan ei yllä tälle tasolle idiotismissa.
Vierailija kirjoitti:
Go home Jimmy, got your lady,Yumi
More like Jumi
You think my life is funny?
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt ja koskettanut. Se oli positiivinen asia myös jälkikäteen ajateltuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Olen. Ei jäänyt. Oli ansaitut poismenot. Mitäs aukoivat päätä väärälle. Enkä kaipaa. Saunan takana on vielä tilaa.
Life is so easy to satisfy
Building a castle, feel like a child
Kuollutta tonnikalaa koskettelin hampailla ja kielellä.
Voi mammulit. Kuolleet on kuolleita eivätkä ne tiedä mitään ennen kuin on aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Rakas ihminen kun oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko paskoja, joka tuhoaa kauneimatkin rakkaustarinat?
Olen, koska annoin valinnanvapauden ja sinä tulit pomona väliin tietäen mitä haluat. Et ikinä tainnut kysyä häneltä jota niin halusit, että mitä hän haluaa? Tämä on aika paha ongelma suhteissa jos se toinen osapuoli on vedettävä pulkka perässä.
Narsku tuollainen on joka ei ota toisen haluaja ja toiveita huomioon
On ja ei, et tunnista narsistia ellet itse ole sellainen tai ollut sellaisen uhri. Uhrina en viljelisi sitä sanaa niin helposti.
Minä tiedän kuinka olla viehättävä ihminen, tiedän täysin miten/kuinka/milloin ja kenelle kannattaa virittää narsistin verkot ja lähtee leikkiin. Tiedän kuinka sairasta se on, koska olen sen kokenut, enkä vieläkään ymmärrä miksi? Kuka haluaa olla sellainen? Ihmisen mielen on pakko olla sairas pahimmalla tavalla. En ikinä halua ympärilleni mitään sellaista sairasta elämää. Se on sairasta. Mutta joo, et tunnista tai tiedä, ellet itse ole narsisti tai kokenut sitä. Ps. Kyllä siinä pulkassakin on vikaa, jos antoi "määräilevän järjen" voittaa ja silti jäi haikailemaan toisaalle.
Ei kiinnosta tuo aihepiiri muuta kuin että ihmiset jotka pitävät itseään uhrina ovat kummallisia. Miksi? En kerrassaan ymmärrä. Mä en koskaan ajattelisi itseäni uhriksi vaikka tapahtuisi mitä ja vapaaehtoisesti luovuttaisi omaa voimaani pois. Oonkin ehkä outo sitten 🤪 mutta outoa myös roolittaa itsensä noin... Eri
Olisit parempi ilkkuja jos taitaisi luetun ymmärtämisen.
Vierailija kirjoitti:
Tarviin doomerin en zoomerin.
Täytyy hakea joku päivä kaivatun läheltä kaupasta sellanen jättimeloni, lupasin muksuille. Painaa yli 10kg, viimeksi laitoin turvavöihin auton takapenkille. Harmi ettei poliisi pysäyttäny. 😄
Psykologi taas työmaalla vauhdissa, uuh
Live to love to worship you, Yumi
Olen. Olen. Ei.