Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (61217)

Vierailija
61101/61217 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡

Vierailija
61102/61217 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä, kauniita unia!  🧡🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
61103/61217 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon haluankaan kertoa sinulle tunteeni. Koskettaa sinua. Katsoa kauneimpia kasvoja, jotka olen ikinä nähnyt. Katsoa silmiin. Katsoa huuliasi, kuten silloin viimeksi. Sanoa sinulle ne sanat. Olet elämäni rakkaus. Olet minulle ennen kokematonta. Olet niin ihana. 

Oot varmaan sitten 7-vuotias, eli et ole vielä nähnyt kovin montaa kaunotarta. Ootapa kun pääset nettiin. 

Vierailija
61104/61217 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi. Jotenkin raskas päivä oli tänään. Onneksi lohtua saa Jeesukselta. 

Ja muistakaa että hän valitsi minut ensin enkä minä häntä!!! 

Amen Bro! 🔥

"..eikä yksikään niistä joudu hukkaan"

Pahikset menee helvettiin. Jumala näkee, mitä olet tehnyt. Armo ei ole pahiksille. Joku raja sentään.

Ohi 😄

Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi. Niin kuin te tuomitsette, niin tullaan teidät tuomitsemaan, ja niin kuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan. Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi?"

Jumalaa siteeraavat vai pahikset ja jumalattomat. Heidän on pakko tehdä niin koska eivät tunne Jumalaa sydämessään eikä teoissaan. Eivät pysty kuin pahaan, ovat saatanan orjia.

Vierailija
61105/61217 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajettiin tänään sun saaren läpi.

Vierailija
61106/61217 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon haluankaan kertoa sinulle tunteeni. Koskettaa sinua. Katsoa kauneimpia kasvoja, jotka olen ikinä nähnyt. Katsoa silmiin. Katsoa huuliasi, kuten silloin viimeksi. Sanoa sinulle ne sanat. Olet elämäni rakkaus. Olet minulle ennen kokematonta. Olet niin ihana. 

Oot varmaan sitten 7-vuotias, eli et ole vielä nähnyt kovin montaa kaunotarta. Ootapa kun pääset nettiin. 

Lyttääjäkin pääsi paikalle. Tuliko hyvä mieli? Nokkela olo?

Vierailija
61107/61217 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen hyä ola 

Lppu on tskaton. Leijunn.

Sadeelintu laulaaa. 

Vierailija
61108/61217 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajettiin tänään sun saaren läpi.

Se on mun vaarin.

Vierailija
61109/61217 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas alkoi uskontotuuba, mikä olikaan ketjun otsikko?

Kyllähän sekin kaipaukseen liittyy. Oikeastaan jatkuvasti mielessä kun miettii deittailua. Isoimpia kysymyksiä.

Vierailija
61110/61217 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko paskoja, joka tuhoaa kauneimatkin rakkaustarinat?

Olen, koska annoin valinnanvapauden ja sinä tulit pomona väliin tietäen mitä haluat. Et ikinä tainnut kysyä häneltä jota niin halusit, että mitä hän haluaa? Tämä on aika paha ongelma suhteissa jos se toinen osapuoli on vedettävä pulkka perässä. 

Narsku tuollainen on joka ei ota toisen haluaja ja toiveita huomioon

On ja ei, et tunnista narsistia ellet itse ole sellainen tai ollut sellaisen uhri. Uhrina en viljelisi sitä sanaa niin helposti. 

Minä tiedän kuinka olla viehättävä ihminen, tiedän täysin miten/kuinka/milloin ja kenelle kannattaa virittää narsistin verkot ja lähtee leikkiin. Tiedän kuinka sairasta se on, koska olen sen kokenut, enkä vieläkään ymmärrä miksi? Kuka haluaa olla sellainen? Ihmisen mielen on pakko olla sairas pahimmalla tavalla. En ikinä halua ympärilleni mitään sellaista sairasta elämää. Se on sairasta. Mutta joo, et tunnista tai tiedä, ellet itse ole narsisti tai kokenut sitä. Ps. Kyllä siinä pulkassakin on vikaa, jos antoi "määräilevän järjen" voittaa ja silti jäi haikailemaan toisaalle. 

Vierailija
61111/61217 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomennettuna rakkaus ja välittäminen.

Vierailija
61112/61217 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin paljon ristiriitaisia ajatuksia SINUSTA. 

No?

Voi kuule….

Anna tulla vaan.

Vierailija
61113/61217 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomennettuna rakkaus ja välittäminen.

Ei, rakkautta ja välittämistä ei ole uskonnon tuputtaminen. 

Vierailija
61114/61217 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos te luulette, että Jeesus/Jumala valitsee ja kelpuuttaa ihmisiä mielensä mukaan niin se on puhdas harhaoppi. Jumalan rakkaus on tarkoitettu jokaiselle ihmiselle, tasa-arvoisesti ja erottelematta.

Jumala valitsee ihmisiä tehtäviin, asiassa on ehkä tullut siis jokin epäselvyys.

Eri asia valita tehtävään. Välillä kuulee tällästä kalvinistista predestinaatio-julistusta niin siinä ollaan jo harhapoluilla. 

Tavallaan sitä tarkoittavatkin että heidät valitaan omaan tehtävään. Toki jotkut ovat ylimielisiä kertoessaan asiasta jolloin saattavat antaa ymmärtää olevansa muita parempia.

Totisesti minä sanon teille, ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, te ette pääse taivasten valtakuntaan…

Vierailija
61115/61217 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teletapiaa. 💕Oisko? 😉😘

Vierailija
61116/61217 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä lohkotaan?

Vierailija
61117/61217 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ameebat on älykköjä näiden ohistelijoiden rinnalla👋

Vierailija
61118/61217 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko paskoja, joka tuhoaa kauneimatkin rakkaustarinat?

Olen, koska annoin valinnanvapauden ja sinä tulit pomona väliin tietäen mitä haluat. Et ikinä tainnut kysyä häneltä jota niin halusit, että mitä hän haluaa? Tämä on aika paha ongelma suhteissa jos se toinen osapuoli on vedettävä pulkka perässä. 

Narsku tuollainen on joka ei ota toisen haluaja ja toiveita huomioon

On ja ei, et tunnista narsistia ellet itse ole sellainen tai ollut sellaisen uhri. Uhrina en viljelisi sitä sanaa niin helposti. 

Minä tiedän kuinka olla viehättävä ihminen, tiedän täysin miten/kuinka/milloin ja kenelle kannattaa virittää narsistin verkot ja lähtee leikkiin. Tiedän kuinka sairasta se on, koska olen sen kokenut, enkä vieläkään ymmärrä miksi? Kuka haluaa olla sellainen? Ihmisen mielen on pakko olla sairas pahimmalla tavalla. En ikinä halua ympärilleni mitään sellaista sairasta elämää. Se on sairasta. Mutta joo, et tunnista tai tiedä, ellet itse ole narsisti tai kokenut sitä. Ps. Kyllä siinä pulkassakin on vikaa, jos antoi "määräilevän järjen" voittaa ja silti jäi haikailemaan toisaalle. 

Ei kiinnosta tuo aihepiiri muuta kuin että ihmiset jotka pitävät itseään uhrina ovat kummallisia. Miksi? En kerrassaan ymmärrä. Mä en koskaan ajattelisi itseäni uhriksi vaikka tapahtuisi mitä ja vapaaehtoisesti luovuttaisi omaa voimaani pois. Oonkin ehkä outo sitten 🤪 mutta outoa myös roolittaa itsensä noin... Eri

Vierailija
61119/61217 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle itkeminen on luonnollinen tapa poistaa murheita.

Auttaa ja helpottaa, kun sydäntä särkee.

Vierailija
61120/61217 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä täällä lohkotaan?

Tontteja