Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (58651)
Vierailija kirjoitti:
Mitä aiot R?
Vastata kun kysyt irl.
Vierailija kirjoitti:
Tekoälyä kannattaa myös varoa. Aikanaan se sai minut uskomaan skenaarioihin, joista nyt on eri mieltä.
Paree kiertää kaukaa. Nähnyt jo useamman ihmisen alamäen, eristäytymisen, jopa merkkejä itsetuhoisuudesta, kun käyvät keskusteluja tiedemiesten kieli poskessa kehittämän robotin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aika paljon lukenu tätä palstaa, enkä ole ikinä nähny mitään oikeesti tunnistettavia kirjoitteluita täällä. Te ootte kyl sekasin. :D
Se, ettet ole nähnyt mitään tunnistettavaa, osoittaa ainoastaan sen, ettei SUA kukaan kaipaa. Sinä et tietenkään voikaan tunnistaa toiselle henkilökohtaisin tunnistein osoitettua viestiä mitenkään keneenkään liittyväksi.
Se taas on totta, että täällä mesoaa (tänä aamunakin 90% kontsasta) aika pahasti harhaisia mt-ongelmaisia jotka kuvittelee lähes kaiken olevan jotenkin itseensä liittyvää ja sitten lähtevät pahasti lisäkierteilemään vuodattaen ketjuun kaiken mujun, mitä aivopoimuista putkahtaa.
Harhaista olettaa muiden olevan harhoissa😂
En oikeesti enää ole varma kaipaanko täällä kaivattuani, vai näitä nauruja mitä lukiessa saa.
Luotettavuus on tärkeää ja avoin luottamuksellinen kahden keskinen keskustelu. Luotettavuuteen mielestäni kuuluu myös se, ettei asetu vastakkain asetteluun, vaan pitää yhtä ja puolia, yrittäen ymmärtää toisen näkemystä myös.
Vierailija kirjoitti:
Jumalaa ei tarvitse vastuuttaa ihmisen tekemisistä. Ihan itse voi kantaa vastuun siitä, miten toisia kohtelee.
No juurikin nyt näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu on palstan ulkopuolelta. Ei kaipaa palstalaista. Odotan suoraa yhteyttä puhelimitse ja uskallusta puhua kasvokkain. Miten toimin itsekin. Jos noin ei ole, ihminen ei ole sopiva mulle. Mitään en vaadi enkä inise. Heido!
En myöskään kaipaa humalaisia baarissa notkujia. En edes muista koska olisin ollut humalassa, eikä tarvitsekkaan muistaa.
En minäkään mitään noista, mut en myöskään tollasia nillittäjiä.
Ei hätää, en mäkään sua.
Vierailija kirjoitti:
Tekoälyä kannattaa myös varoa. Aikanaan se sai minut uskomaan skenaarioihin, joista nyt on eri mieltä.
Sen sijaan että alkaa peloissaan välttelemään kaikkea, suosittelen keskittymään omiin ongelmakohtiin ja hoitamaan niitä pois alta. Kun on järki päässä niin on kykenevämpi tekemään asioita enemmän ilman vahinkoa.
Vierailija kirjoitti:
En oikeesti enää ole varma kaipaanko täällä kaivattuani, vai näitä nauruja mitä lukiessa saa.
On sulla outo huumorintaju.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan nyt aika tuoda julkisesti esille sun negatiiviset puolet, virheet ja piirteet. Vajoisiko yhtä alas, kuin sä.
Voit aloittaa rauhassa. Katsotaan kuinka käy.
Vierailija kirjoitti:
Totta, totuus ei pala tulessakaan ja kiusaaja näyttää vain oman typeryytensä.
Hyvin sanoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu tietää että olisin ollut lapsiystävällinen mies. Leikkimiseen kiintynyt mies olen. Leikkitieteiden tohtori.
Kaikella rajansa Anna välillä niitten lastenkin leikkiä👍
Niinpä. Voisin lähteä opiskelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos odottaa suoraa ja avointa kommunikaatiota, ei muuta kuin kommunikoimaan! Ei se ketjussa tapahdu.
Älä sulje yhtä todellista mahdollisuutta pois.
Vierailija kirjoitti:
Minulle täytyy kommunikoida suoraan ja avoimesti mutta minun ei tarvitse kuin odottaa. Olen sillä tavalla diiva.
Aijai, liian vaikeaa. Menen suorempaa tietä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä nyt luonnon kauneus ei saisi vähän(paljon) haaveilemaan rakastelusta sellaisessa miljöössä tähtien alla.
Luonnonkaunis kaivattu kauniissa luonnossa 💕
Mietin tuota kirjoittaessa, että itsehillintä on mennyttä jos tuollaiseen ihanaan tilanteeseen lisätään hyvännäköinen ja kivanoloinen kaivattu.
Kivanoloinen? Etkö tunne häntä?
Vierailija kirjoitti:
Psyykkisesti ja fyysiesti turvallinen ihminen on parasta mitä voi olla. Palstalla ruinaava ja rienaava, haukkuva ei sitä ole.
Olen samaa mieltä. Ihmisen hyvyys hivelee sielua.
Vierailija kirjoitti:
Somessa tykkäily ja kyttäily ei ole yhteydenpitoa😂 kyllästynyt tähän someaikaan ja tekoälyn pakkosyöttöön.
Aikanaan kun oli tili facebookissa ja miehiä myös kaverilistalla, niin mikä spekulaatio joillakin oli siitä kenen kanssa mulla on flirttiä ja suhdetta kehitteillä parisuhteesta eroamisen jälkeen. 😂
ei siis ollut yhdenkään kanssa flirtin flittiä tai suhteen tynkää tai edes kiinnostusta herånnyt. Some julkaisuista ei kannata tehdä oman mielikuvituksen mukaisia oletuksia😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psyykkisesti ja fyysiesti turvallinen ihminen on parasta mitä voi olla. Palstalla ruinaava ja rienaava, haukkuva ei sitä ole.
Olen samaa mieltä. Ihmisen hyvyys hivelee sielua.
Niimpä🥰 turvallinen ja puolia pitävä mies on parhainta mitä voi olla💝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aika paljon lukenu tätä palstaa, enkä ole ikinä nähny mitään oikeesti tunnistettavia kirjoitteluita täällä. Te ootte kyl sekasin. :D
Se, ettet ole nähnyt mitään tunnistettavaa, osoittaa ainoastaan sen, ettei SUA kukaan kaipaa. Sinä et tietenkään voikaan tunnistaa toiselle henkilökohtaisin tunnistein osoitettua viestiä mitenkään keneenkään liittyväksi.
Se taas on totta, että täällä mesoaa (tänä aamunakin 90% kontsasta) aika pahasti harhaisia mt-ongelmaisia jotka kuvittelee lähes kaiken olevan jotenkin itseensä liittyvää ja sitten lähtevät pahasti lisäkierteilemään vuodattaen ketjuun kaiken mujun, mitä aivopoimuista putkahtaa.Harhaista olettaa muiden olevan harhoissa😂
Joo kuten on rasistista vastustaa rasismia.
Korkki kiinni ja nukkumaan!