Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (58777)
Vierailija kirjoitti:
Lähtekää kuntosalille, lenkille, uimaan, tai vaikka pyöräilemään, jos liikaa kiukuttaa.
Ei suomitädit jaksa nousta sohvalta ennen kuin on aika raahautua sänkyyn nukkumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aika paljon lukenu tätä palstaa, enkä ole ikinä nähny mitään oikeesti tunnistettavia kirjoitteluita täällä. Te ootte kyl sekasin. :D
Minä olen. Tunnistin ketä julkisuudesta tuttua henkilöä kaivattiin.
Tarkotat varmaan mua? Muahan kaipaa kaikki. Argh.
t. Tseekki (T-mies)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtekää kuntosalille, lenkille, uimaan, tai vaikka pyöräilemään, jos liikaa kiukuttaa.
Ei suomitädit jaksa nousta sohvalta ennen kuin on aika raahautua sänkyyn nukkumaan
Tätä lausetta oon kuullu vain sellaisilta miehiltä, jotka eivät saa kuin maksullisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En niin. Sitä se masennus teettää. Olispa jo ilta.
jos törmätään tai sovitaan tapaaminen jossain rakas nainen niin lupaan tehdä aloitteen. meidän juttu on varmasti täyttä unelmaa, sen verran sähköä, kaipausta ja erittäin syvä yhteys joka kestää varmasti kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään tässä langassa uliseva nainen ei ole high value
Kuules nyt, kyl mä vaan oon!
t. Tuija alias ”Tuikku”
Leppoisaa päivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Ketä täällä kiukuttaa😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään tässä langassa uliseva nainen ei ole high value
Ihan kuin high value nainen haluaisi incelin morsiameksi.
Ketään ei kiinnosta mitä te low value "naiset" haluatte
Oikeasti ketään ei kiinnosta sinun mielipiteesi.Missään asiassa.
Sinua mielipiteeni itkettää
Olet vaan helvetin huono provoilija, et muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä täällä kiukuttaa😂
Tota ikänsä puutteessa olluttä rölliä ja sitä nillittäjää.
Äh, low ja high, 😁 ihan kuin jossain pelissä low level ja high level. Ei mun juttu.
naisena arvostan psyykkisesti ja fyysisesti turvallista, puolia pitävää luotettavaa miestä. Hälle olen aina se "high level" omana itsenäni. Vikoineen päivineen, samoin mies mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä lausetta oon kuullu vain sellaisilta miehiltä, jotka eivät saa kuin maksullisilta.
Mieluummin maksullinen timmi kuin ilmainen punkeromummo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahat loppu kun oot täällä?
Vierailija kirjoitti:
Leppoisaa päivää kaivatulleni !
Sitä samaa sulle muruseni🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahat loppu kun oot täällä?
Etkö parempaan pysty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Somessa tykkäily ja kyttäily ei ole yhteydenpitoa😂 kyllästynyt tähän someaikaan ja tekoälyn pakkosyöttöön.
Aikanaan kun oli tili facebookissa ja miehiä myös kaverilistalla, niin mikä spekulaatio joillakin oli siitä kenen kanssa mulla on flirttiä ja suhdetta kehitteillä parisuhteesta eroamisen jälkeen. 😂
ei siis ollut yhdenkään kanssa flirtin flittiä tai suhteen tynkää tai edes kiinnostusta herånnyt. Some julkaisuista ei kannata tehdä oman mielikuvituksen mukaisia oletuksia😂
Tuo on jännä ilmiö. Silloin just kun on vaan omassa rauhassa kotonaan ilman mitään mieskontakteja käy aina kaikki spekulaatiot ja juorut kovimmalla. Mulle aina silloin tarjotaan lastenhoitoapua jotta "pääsen omiin menoihin"(joihin pääsisin muutenkin) ja sit istun aivan yksin kotona ilman ketään 🥲 Ja toisaalta luoja varjele, jos edes vähän ihastut johonkuhun niin yhtäkkiä muutut magneetiksi joka vetää metsässäkin puoleensa kaikki karhut ja miehet mitä kilometrin säteellä on 😅 eri
Itse en korjaa edes juoruja aina, jos ei multa kysytä miten asiat ovat, koska on oikeasti huvittavaa mitä juttuja ihmiset voikaan mielikuvituksellaan aikaan saada😂 kertoo myös ihmisestä paljon.
Niinhän mä jo sanoin