Miksi jotkut ostaa vielä polttomoottoriautoja?
Bensa maksaa aika paljon ja verot on polttomoottoriautoissa kalliit. Miksi ihmeessä siis jotkut ostaa yhä polttomoottoriautoja? Eikö kannattaisi ostaa sähköauto?
Sähköauton kun lataa yöllä niin lataus on lähes ilmaista ja verot on myös halvat sähköautossa.
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos ei ole latauspaikkaa?
Täällä ainakin on latauspaikkoja kauppojen pihoilla ja kotiin saa latauspaikan 1000 eurolla.
Ostin teslan ja suosittelen kaikille. Ainoat kuukausittaiset kulut on rahoitusmaksu koska lataan kotona yösähkön aikana autoni.
Ostaa sellaisen joka kuluttaa vähän pensaa. Ja päästöt noissa vuoden 2010 jälkee valmistetuissa jo niin pienet, että ei ole verokaan kummoinen. Vakuutuksetkin varmasti edullisempia kuin sähköautoissa eikä tarvitse pelätä milloin akku laukeaa ja auto täysin arvoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ainakin on latauspaikkoja kauppojen pihoilla ja kotiin saa latauspaikan 1000 eurolla.
No, kun siellä kerran on niin on sitten muuallakin? Ja kun sun koti on omakotitalossa muidenkin on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täälläkin kauppojen pihoilla mutta kotiin ei saa, ja en halua viettää öitäni kauppojen pihoilla. Lisäksi käyttökelpoista sähköautoa ei taida vielä saada muutamalla tonnilla.
Siinäpä ne minun syyt polttiksen käytölle. Ei sinänsä mitään sähköautoja vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täälläkin kauppojen pihoilla mutta kotiin ei saa, ja en halua viettää öitäni kauppojen pihoilla. Lisäksi käyttökelpoista sähköautoa ei taida vielä saada muutamalla tonnilla.
Siinäpä ne minun syyt polttiksen käytölle. Ei sinänsä mitään sähköautoja vastaan.
Sähköauton akku latautuu täyteen 30 minuutissa, sinä aikana voit käydä vaikka kaupassa ostoksilla.
Mun focus makso 250e. Ostan heti kun sähköauton saa alle 500 eurolla.
Käytön helppous ja kokonaiskustannus bensa-autossa parempi tämmöiselle taloudelle jolla kilsoja vuodessa 5000-8000km.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköauton akku latautuu täyteen 30 minuutissa, sinä aikana voit käydä vaikka kaupassa ostoksilla.
Käyn kaupassa kävellen.
Vierailija kirjoitti:
Ostin teslan ja suosittelen kaikille. Ainoat kuukausittaiset kulut on rahoitusmaksu koska lataan kotona yösähkön aikana autoni.
Ostin Teslan minäkin ja nyt olen talousvaikeuksissa. Arvosta pudonnut lähes 20 000 euroa, kuukausimaksut painavat päälle, kalliit vakuutukset ja akun pohjakotelossa vakava painauma, pelkään, että hylätään katsastuksessa ja tulossa lisää 15 000 euron remontti. Kuten kävi sukulaismiehelle.
sähköautoja ei saa 1000 eurolla käytettynä ja niissä ei pörise kunnon äänet, ja motskarissakin pitää olla kunnon ääni ei joku sähkökissan sihinä, ja entä kun jossain maalla tai norjan maisemissa ajaessa loppuu sähköt ja ei ole latauspaikkaa? bensaa voi kuljettaa kanisterissa, sähköä ei voi ellei ole sähköpaneeli auton katolla, jos siis paistaa aurinko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bensaauton tankkaa parissa minuutissa ja pääsee suoraan töistä kotiin eikä tarvitse mennä kauppoihin kuluttamaan aikaa ja rahaa.
Miksi jotkut kyselevät vieläkin tyhmiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin Teslan minäkin ja nyt olen talousvaikeuksissa. Arvosta pudonnut lähes 20 000 euroa, kuukausimaksut painavat päälle, kalliit vakuutukset ja akun pohjakotelossa vakava painauma, pelkään, että hylätään katsastuksessa ja tulossa lisää 15 000 euron remontti. Kuten kävi sukulaismiehelle.
Tän on oltava provo? Auton arvon alenema nyt ei kiinnosta ketään, kaikkien autojen arvo alenee kun kilsoja tulee eteen mutta mitä väliä jollain arvon alenemalla on jos autolla ajaa sen 10 vuotta?
Jotkut heh heh mitä nyt vähintään 95 prossaa ostaa edelleen joko bensa taikka diiselin .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn kaupassa kävellen.
Kauppias toimittaa ruuan kotiin kerran viikossa.
Auton arvo laskee nopeasti. Onhan näitä ollut, että auton arvo on laskenut tuhansia. Ovat painavempia, autoon tule tästä johtuen enemmän korjaustarvetta, tiet kuluu enemmän. Ilmastohuuma ei ole uskottava.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut heh heh mitä nyt vähintään 95 prossaa ostaa edelleen joko bensa taikka diiselin .
Miksi ne haluaa maksaa autoilusta enemmän?