Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (58498)

Vierailija
58061/58498 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä nyt luonnon kauneus ei saisi vähän(paljon) haaveilemaan rakastelusta sellaisessa miljöössä tähtien alla. 

Luonnonkaunis kaivattu kauniissa luonnossa  💕

Vierailija
58062/58498 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Info: Vaaleansinisiä housuja käyttävät apinat ovat hyvin kilttejä. Älä hätistele niitä liikaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
58063/58498 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle täytyy kommunikoida suoraan ja avoimesti mutta minun ei tarvitse kuin odottaa. Olen sillä tavalla diiva.

Ei varmasti ollut sulle edes tarkoitettu. Tuskin sua kaipaa. Jos ei ole minkäänlaisia yhteystietoja eikä irl kontaktia, niin ei kukaan täällä palstalaiselta yhteyttä penää. Eikä yhteyttä voi VAATIA. Yhteyttä otetaan ja pidetään yllä, jos halua ja kiinnostusta on. Jos suoraan yhteyteen ei vastata eikä sitä ylläpidetä, on selkeä merkki, ettei sitä edes haluta.

Niin kai se on. Monesti vaan itse toivoisi, että yhteydenpidon hiipumiseen olisi joku muu syy. 😕 Sivu

Jos olet itae pitänyt yhteyttä yllä eikä se toinen siihen vastaa ylläpitäen myös, ei vain ole halukas siihen. Tosiasiat on hyvä myötään

Vierailija
58064/58498 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💖

💖

Vierailija
58065/58498 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykkisesti ja fyysiesti turvallinen ihminen on parasta mitä voi olla. Palstalla ruinaava ja rienaava, haukkuva ei sitä ole.

Vierailija
58066/58498 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle täytyy kommunikoida suoraan ja avoimesti mutta minun ei tarvitse kuin odottaa. Olen sillä tavalla diiva.

Ei varmasti ollut sulle edes tarkoitettu. Tuskin sua kaipaa. Jos ei ole minkäänlaisia yhteystietoja eikä irl kontaktia, niin ei kukaan täällä palstalaiselta yhteyttä penää. Eikä yhteyttä voi VAATIA. Yhteyttä otetaan ja pidetään yllä, jos halua ja kiinnostusta on. Jos suoraan yhteyteen ei vastata eikä sitä ylläpidetä, on selkeä merkki, ettei sitä edes haluta.

Niin kai se on. Monesti vaan itse toivoisi, että yhteydenpidon hiipumiseen olisi joku muu syy. 😕 Sivu

Jos olet itae pitänyt yhteyttä yllä eikä se toinen siihen vastaa ylläpitäen myös, ei vain ole halukas siihen. Tosiasiat on hyvä myötään

Keskusteluun ei voi koskaan pakottaa. Pakottamisella ajaa vain kauemmas.

Vierailija
58067/58498 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä nyt luonnon kauneus ei saisi vähän(paljon) haaveilemaan rakastelusta sellaisessa miljöössä tähtien alla. 

Perunamainen ulkomuoto ei viehätä.

Vierailija
58068/58498 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häkin avaimet ovat hallussasi, suora kommunikaatio ollut sulle jo pitkään mahdollista. Turha kitistä, jos et niitä halua käyttää. Kaikilla ei ole ollut samoja ratkaisumahdollisuuksia.

Jos on oikeassa elämässä häkkiin laittanut, terve tulee ihan itse vapauttamaan eikä heiluttele virtuaaliavaimiaan ketjussa. Sinä et sitä tee, koska nautit valtapeleistäsi.

Vierailija
58069/58498 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kaipaa mustikkaa🙂

Vierailija
58070/58498 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin, et onko ne ajat mulla jo menneet, kun ulkona harrastaa seksiä. Eilen joku halusi rakastella metsässä ja mä vaan mietin, et miten epämiellyttävää se olisi. Jossain nurmikolla viltin päällä voisi olla ok, mut silloinkin joku voisi nähdä ja olisi ennen kaikkea noloa. 😊

Vierailija
58071/58498 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytyttääkö jotakuta noi palstalle kirjoitetut seksihaaveilut. Mua lähinnä ällöttää. Intiimit asiat kahden kesken on mun juttu.

Vierailija
58072/58498 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän moni pysyy tiimalasivartalona ja hoikkana kuten nuorena, kun ikää tulee? sivu

Vierailija
58073/58498 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kaipaa mustikkaa🙂

On sulla kiva tarve olla haluttu.LOL

Vierailija
58074/58498 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laihtunut masennuslääke vieroituksessa. Aineenvaihdunta paranee päivä päivältä.

Vierailija
58075/58498 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sä olet maailman parhaimman ulkomuodon omaava. 

Vierailija
58076/58498 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tuota kirjoittaessa, että itsehillintä on mennyttä jos tuollaiseen ihanaan tilanteeseen lisätään hyvännäköinen ja kivanoloinen kaivattu. 

Vierailija
58077/58498 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, itse sanoikin minimoineensa irl-keskustelun jo keväällä. Kai siitä voi jotain jo päätellä. 😢 Sivu

Vierailija
58078/58498 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa tykkäily ja kyttäily ei ole yhteydenpitoa😂 kyllästynyt tähän someaikaan ja tekoälyn pakkosyöttöön.

Vierailija
58079/58498 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta ihanalle neitoselle. 🌞🥰

Oispa mulle, oisin hänelle ihana😍

Vierailija
58080/58498 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: