Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (58530)

Vierailija
58081/58530 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä nyt luonnon kauneus ei saisi vähän(paljon) haaveilemaan rakastelusta sellaisessa miljöössä tähtien alla. 

Mä mietin, et onko ne ajat mulla jo menneet, kun ulkona harrastaa seksiä. Eilen joku halusi rakastella metsässä ja mä vaan mietin, et miten epämiellyttävää se olisi. Jossain nurmikolla viltin päällä voisi olla ok, mut silloinkin joku voisi nähdä ja olisi ennen kaikkea noloa. 😊

Voihan se olla että jälkeenpäin olisi kamala kuumotus että apua jos joku näki, mutta joskus tilanne kahden ihmisen välillä on liian sähköinen ja vie niin mennessään ettei osaa ajatella siinä hetkessä mitään muuta kuin sitä toista ihmistä.

Vierailija
58082/58530 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asioita, joita toivon parisuhteelta. Kommunikaatio on avointa ja suoraa. Toisen rajoja kunnioitetaan. Ei jätetä toista arvailemaan/tulkitsemaan piiloviestejä.

Samaa mieltä. Avointa ja suoraa, ilman keskustelupalstaa ja julkisesti "tunnisteita" kirjoittaen. Pitäisi osata lähestyä muuta kautta kuin palstan kautta. Tämä on mun käsitys arvostuksesta. 

Miksi ette sitten tee niin? Minä yritin, mutta olin liian salamyhkäinen, joten ei onnistunut eli mahdollisuus meni. Menkää ja tehkää, kuten opetatte. Sivusta

Olen tehnytkin. Syy palstailuun ei kuulu muille kirjoittajille. Ihmisellä on oikeus päättää mitä haluaa julkisesti edes anonyyminä tuoda esille.

Ihmisellä on oikeus päättää mitä haluaa tuoda yksityisasioissaan julkisesti julki, esim. Palstan yksilöitävissä tunnisteissa kannattaa miettiä miten kaivattu saattaa reagoida niihin. Ei kaikki halua nettiin niin sanotusti.

Jep. Ja luotettavuuden huomaa siitä, mitä kaikkea toinen kertoo eteenpäin toiselta mitään lupia kysymättä, mitä kertoo itsestään tai jättää kertomatta, jotta voisi manipuloida sitä toista toimimaan sillä tavoin kuin hän haluaa. Kolmansien osapuolten värvääminen jonkun 'ohjaajiksi' on osa peliä, jossa pyritään aiheuttamaan toiselle pahaa samalla kun suojellaan itseään kaikelta arvostelulta. Kaikkihan voi olla pelkkää väärinkäsitystä... Miltäköhän näistä tuntuisi puhua jonkun sihteerille tai adjutantille sit, kun kakka osuu tuulettimeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
58083/58530 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaivattu on palstan ulkopuolelta. Ei kaipaa palstalaista. Odotan suoraa yhteyttä puhelimitse ja uskallusta puhua kasvokkain. Miten toimin itsekin. Jos noin ei ole, ihminen ei ole sopiva mulle. Mitään en vaadi enkä inise. Heido!

Joo, ei todellakaan mitään palstan mielikuvitusihmisuhteita, vaan aitoa suoraa yhteyttä ja silmiin katsomista, keskustelua, kosketusta yms. 

Sitä mahdollisuutta oon niin kovasti odottanutkin. Ehkä se vielä toteutuisi.

Sivusta kommentoin

Vierailija
58084/58530 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aika paljon lukenu tätä palstaa, enkä ole ikinä nähny mitään oikeesti tunnistettavia kirjoitteluita täällä. Te ootte kyl sekasin. :D

Vierailija
58085/58530 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle täytyy kommunikoida suoraan ja avoimesti mutta minun ei tarvitse kuin odottaa. Olen sillä tavalla diiva.

Sama

Vierailija
58086/58530 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaivattu tietää että olisin ollut lapsiystävällinen mies. Leikkimiseen kiintynyt mies olen. Leikkitieteiden tohtori.

Vierailija
58087/58530 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteeks joku mukaan? 

:/.

Jotain on nyt pielessä.

Joutuu jo varoon mitä some ja hymiötki emoji tarrat.

Lähteeks joku mukaan pois näistä v.fi ketjuista vauva

Kaipaan.

On tuo viel auki miten p.p. vastaako siihen.

Joo ei me oikein voida poistaa noita Oikeita Someja, täällä mode poistaa koska kansanääni

Vierailija
58088/58530 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä nyt luonnon kauneus ei saisi vähän(paljon) haaveilemaan rakastelusta sellaisessa miljöössä tähtien alla. 

Mä mietin, et onko ne ajat mulla jo menneet, kun ulkona harrastaa seksiä. Eilen joku halusi rakastella metsässä ja mä vaan mietin, et miten epämiellyttävää se olisi. Jossain nurmikolla viltin päällä voisi olla ok, mut silloinkin joku voisi nähdä ja olisi ennen kaikkea noloa. 😊

Voihan se olla että jälkeenpäin olisi kamala kuumotus että apua jos joku näki, mutta joskus tilanne kahden ihmisen välillä on liian sähköinen ja vie niin mennessään ettei osaa ajatella siinä hetkessä mitään muuta kuin sitä toista ihmistä.

Nojoo, mulla on useastikin sellainen olo kaivattuni kanssa. Ehkä hyvä, ettei olla nähty, muuten olisin varmaan riisunut hänen alta aikayksikön ihan sama missä oltais oltu. Ois niin ihana päästä iholle. 😊

Vierailija
58089/58530 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jumittanu sampan takia tän 💜👍

Herttaisen ööööö

Ööö.

Vierailija
58090/58530 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aika paljon lukenu tätä palstaa, enkä ole ikinä nähny mitään oikeesti tunnistettavia kirjoitteluita täällä. Te ootte kyl sekasin. :D

Se, ettet ole nähnyt mitään tunnistettavaa, osoittaa ainoastaan sen, ettei SUA kukaan kaipaa. Sinä et tietenkään voikaan tunnistaa toiselle henkilökohtaisin tunnistein osoitettua viestiä mitenkään keneenkään liittyväksi.

Se taas on totta, että täällä mesoaa (tänä aamunakin 90% kontsasta) aika pahasti harhaisia mt-ongelmaisia jotka kuvittelee lähes kaiken olevan jotenkin itseensä liittyvää ja sitten lähtevät pahasti lisäkierteilemään vuodattaen ketjuun kaiken mujun, mitä aivopoimuista putkahtaa.

Vierailija
58091/58530 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen. Tunnistin ketä julkisuudesta tuttua henkilöä kaivattiin. 

Vierailija
58092/58530 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sytyttääkö jotakuta noi palstalle kirjoitetut seksihaaveilut. Mua lähinnä ällöttää. Intiimit asiat kahden kesken on mun juttu.

Ei erityisesti sytytä, mutta musta kuulu7 kaipaukseen. Niin on ihan ok lukea myös täältä.

Vierailija
58093/58530 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiän et sä tiät voivoi.

MarsissiParsissi.

Vittttttu mikä keli.

Rn mä voi tulla in real ihastukselle laittaa pven 

Vierailija
58094/58530 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, ettet ole nähnyt mitään tunnistettavaa, osoittaa ainoastaan sen, ettei SUA kukaan kaipaa. Sinä et tietenkään voikaan tunnistaa toiselle henkilökohtaisin tunnistein osoitettua viestiä mitenkään keneenkään liittyväksi.

Se taas on totta, että täällä mesoaa (tänä aamunakin 90% kontsasta) aika pahasti harhaisia mt-ongelmaisia jotka kuvittelee lähes kaiken olevan jotenkin itseensä liittyvää ja sitten lähtevät pahasti lisäkierteilemään vuodattaen ketjuun kaiken mujun, mitä aivopoimuista putkahtaa.

Toivottavasti mun työkaverit ei lue tätä, tai en kehtaa ton sun viestin jälkeen enää mennä sinne. 🙄

Vierailija
58095/58530 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sytyttääkö jotakuta noi palstalle kirjoitetut seksihaaveilut. Mua lähinnä ällöttää. Intiimit asiat kahden kesken on mun juttu.

Tuonkin turhan ilmoituksesi olisit voinut pitää omana tietonasi, ohis ällöttää minua.

Vierailija
58096/58530 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olkaa vaan mä koitan päästä nyt kattoo

Reittejä.

Masentava nykyaika. 

Olkaapa itte Kävelemässä kaipauksenne kanssa niitä..

Ja päivän sana.

A   rappuset

B  hevonen

G Silta

E  . T. VainoK

Vierailija
58097/58530 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaivattu tietää että olisin ollut lapsiystävällinen mies. Leikkimiseen kiintynyt mies olen. Leikkitieteiden tohtori.

Kaikella rajansa Anna välillä niitten lastenkin leikkiä👍

Vierailija
58098/58530 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häkin avaimet ovat hallussasi, suora kommunikaatio ollut sulle jo pitkään mahdollista. Turha kitistä, jos et niitä halua käyttää. Kaikilla ei ole ollut samoja ratkaisumahdollisuuksia.

Jos on oikeassa elämässä häkkiin laittanut, terve tulee ihan itse vapauttamaan eikä heiluttele virtuaaliavaimiaan ketjussa. Sinä et sitä tee, koska nautit valtapeleistäsi.

Väärinkäsitystä, mutta mitä väliä. Toisella olisi ollut yhteystiedot ja keinot selvittää asiat, toisella ei. Terve olisi vapauttanut sekä itsensä että toisen häkistä (tai pikemminkin valheiden verkosta) sen sijaan, että jatkaisi typerää peliä.

Vierailija
58099/58530 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs myrkytit rakkauden pulliklasi minut vastaan

Monia numeroita xD. 

Mut jotenkin . Onko tää oikeesti MT palsta.

MitäTaaas

.

MinäTaas palsta.

En uskalla laittaa ings jos olitki vas piipahtamas mä en tunnista välttis kun tule vastaan. Ja kun on liikennettä. Ja en tiiä kun en Ole JÄSEN mit vit tapahtuu 

Eikä aina voi morottaa. Nyt kun on jääkausi

Vierailija
58100/58530 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti mun työkaverit ei lue tätä, tai en kehtaa ton sun viestin jälkeen enää mennä sinne. 🙄

Ole huoletta.En kerro etiäpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme