Riikka Purra on "pettynyt perussuomalaisiin äänestäjiin"
Riikka löysi viat huonoon tulokseen. Toinen on hallitusvastuu ja toinen äänestäjät!
Kommentit (305)
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus voittajana kuitenkin hallitusvastuun pääkantaja?
Ei Riikka Purran mielestä :)
Ihme kun ei käskenyt mennä töihin
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan vasemmistosta syytä Kokoomusta leikkaamisesta. He haluavat itse Kokoomuksen apupuolueeksi leikkaamaan.
Olen pettynyt Riikkaan ja persuihin.
Terveisin Entinen äänestäjä
Ja äänestäjät ovat pettyneet Purraan.
Winwin situation
Riikka raukka. Menisi töihin ja maksaisi veroja kuten käskee muiden tehdä. Loinen.
Tyhmät äänestäjät kun äänestivät väärin. Niiden olisi pitänyt äänestää kanzallizzozializmi koko Eurooppaan niin Riikka olis tykänny.
Vierailija kirjoitti:
Olen pettynyt Riikkaan ja persuihin.
Terveisin Entinen äänestäjä
Samoin. Meidän ansiota. Hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Eroasi jo ja menisi töihin!!!!!
Kyllä! Tommosta saa7a4an loispurraa ei mun raatamilla verorahoilla saa7a4a elätetä!
Persut voi osoittaa eronpyynnön hallituksesta heti huomenna!
Onko Jussi H-A matkalla jo lataamoon?
Suomen kansa järkiintyi. Viime vaaleissa aiottiin pitää työttömän penan, yksinhuoltaja-liisan ja elli eläkeläisen puolia. Tämä kansanosa äänesti perussuomalaisia. Vaalilupaukset syötiin Purran johdolla ja luultiin että muukalaisviha kantaa vielä näissä vaaleissa. Ei kantanut.
Ei suomalaiset ole tyhmiä, ei edes ne vasemmistolaiset jotka ovat äänestäneet persuja. Nyt he kaikki huomasivat, että perussuomalaiset valehtelevat sen minkä kerkeävät. Siispä duunarit ja yksinhuoltajat palasivat kotiinsa vasemmistoliiton huomaan. Eläkeläiset äänestivät demareita.
Persut on niin pohjalla, ettei edes viitsi enää ilakoida niiden tappiota. Astuivat omaan ansaansa ihan itse. Mielenkiintoista kyllä, miten nopeasti alamäki alkoi. Ei ole kuin nippanappa vuosi persuilla hallituksessa ja se oli siinä.
Onkohan Riikka saikulla huomenna?
Kannattaisi mielumminkin kiittää niitä muutamaa, jotka äänestivät.
Niin, meitä persuihin pettyneitä on paljon, eri syistä. On kurjistettu duunaria, leikattu ansiosidonnaista ja sitten on vielä nämä Purran mäläytyksen ja Vornaset. Aion itse elää nyt äänestämisessä suvantovaihetta tovin.