Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (55877)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ette siis itse ymmärrä näistäkään asioista yhtään mitään mutta tulette kuitenkin vääntelemään naamojanne fiksuimpiin kommentteihin. Ja eteenpäin taas.
Mikä saa sut olettamaan, että sä olet se, joka määrittelee ne fiksuimmat kommentit täällä?
Se että edelleenkin huomaan olevani se fiksuin täällä.
Ok. Me muut ei ehkä nähdä asiaa samalla tavalla?
Niin no minun vikanihan sekään ei ole. Kysymysmerkki?
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa päivää..-A😘
😘
joilla miesruletti on aina pyörinyt ja sinkkuna ei viihdytä kuukautta enempää. Kyllä miehiä kiinnostaa juurikin tuollainen nainen.
No ohhoh mitä yleistystä. Varmaan osaa miehistä kiinnostaa, ja sitten toisaalta jotkut miehet ei huolisi mistään hinnasta. Omassa tuttavapiirissä eivät ole suuressa suosiossa.
Vierailija kirjoitti:
Mun kulloisetkin suosikkiartistit tai bändit menee ihan omien fiilisten mukaan eikä jonkun toisen maun mukaan. On artisteja ja bändejä, mitä en lähtisi kuuntelemaan (kuten humpat, Jampat, Ylitalot, tuskat, raskaat musat, urut, jotka tuottaa vain surut).
En lähtisi. Anssi Kelan keikalla itkin, joulukirkossa itken, eikä nämä Inoita. Viimeksi itkin julkisesti kun kuulin rakastettu kappaleen. Sivusta.
Suhteessa tehdään kompromisseja ja asioita myös koska toinen toivoo, mutta en kyllä suostuis vaikka mihinkään hevimusiikkitapahtumaan lähtemään, ei vaan jaksa sellasta mökää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitkö tänään kanssani keikalle 🍒🥐🥂
Riippuu tasan siitä kenen keikka
Luulenpa että kaivattuni ei olisi noin ehdoton.
Ei siinä ole mitään ehdotonta :D jos se on joku tyyliin Lauri Tähkä niin en varmasti tuhlaa aikaani semmoiseen
Ite menisin kyllä keikalle jos kaivattu pyytäisi, vaikka ei olisikaan omaa suosikkimusiikkia. Ei nyt minkään ahdistelijan keikalle, mutta muiden.
Joku Lauri Tähkä on ihan toisessa ääripäässä mitä kuuntelisin, joten toi sun ei ihan suosikkinusiikkia oli aika vähätellen sanottu. En menisi kenenkään täysin sietämättömän keikalle oli siis se mun pointtini.
Mutta miks alat jankata kun oon ihan varma että oma kaivattuni on avarakatseisempi, eli et ole hän joten viesti ei ollut sulle.
En mä mitään jankuta, kunhan pohdin asiaa oman juttuni ympäriltä. En mä sua kaipaa, vaikka sulta idean tähän pohtimiseeni otinkin.
Olisit voinut pohtia sitä omassa langassasi, etkä vastata minun viestiini.
Miksei sulle saa vastailla? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain paskat miehet haluaa dominointia.
Taas naiset määrittelemässä millainen on HyVä MiEs
Saahan jokainen sen omasta puolestaan määrittää, ja pitääkin. Kriteereitä pitää olla. Ei kuulu tyytyä kehen tahansa.
Mulle dominoiva mies olis huono valinta. Olen itse se, joka ohjaa tilannetta seksissä, ja tähän on kosahtanut moni muuten lupaava juttu.
EriHyvällä naisella on ollut alle 10 kumppania.
Vihdoin saimme naisen määrittelemä siitä mikä on HyVä NaIs.
Suomalaisen naisen seksikumppanien määrän keskiarvo on 7, joten aika monta hyvää naista siis.
Edellä kirjoittaneen seksikumppanien määrä on viisi. En siis oikein ymmärrä, miksi tuo viesti edes osoitettiin minulle. Pidätkö kaikkia dominoivia naisia joinakin sarjapainajina vai miksi?
Tämä siis kommenttina tuohon poistettuun viestiin naisten seksikumppanien määrästä, en tiedä kuka välissä kirjoitti.Miks täällä taas joitain miehiä jotka pelkää naisen seksin harrastamista? Omassa tuttavapiirissä juuri niille naisille riittää seuraa ihan parisuhteeseen ja avioliittoon asti joilla miesruletti on aina pyörinyt ja sinkkuna ei viihdytä kuukautta enempää. Kyllä miehiä kiinnostaa juurikin tuollainen nainen.
En ole mies, joten turhaan multa kysyt.
En mielestäni sulta kysynyt.
Minun viestini alla kysyit, joten se oli silloin osoitettu mulle. Jos olis osoitettu jollekulle toiselle tuossa langassa, olisit kirjoittanut sen suoraan hänelle.
Eihän ollut sulle, vaan "joillekuille miehille" siinä langassa.
Miks täällä taas joitain miehiä jotka pelkää naisen seksin harrastamista?
Tuosta tuli vain mielikuva että luulet minun olevan näitä miehiä. Mutta ok, tämä selvä.
Pitäis varmaan lähtee sinne mustikkaan, ku huomenna alkaa sateet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ette siis itse ymmärrä näistäkään asioista yhtään mitään mutta tulette kuitenkin vääntelemään naamojanne fiksuimpiin kommentteihin. Ja eteenpäin taas.
Mikä saa sut olettamaan, että sä olet se, joka määrittelee ne fiksuimmat kommentit täällä?
Se että edelleenkin huomaan olevani se fiksuin täällä.
Ok. Me muut ei ehkä nähdä asiaa samalla tavalla?
Niin no minun vikanihan sekään ei ole. Kysymysmerkki?
Tarkoitin että sä et välttämättä ole oikeassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan jokainen sen omasta puolestaan määrittää, ja pitääkin. Kriteereitä pitää olla. Ei kuulu tyytyä kehen tahansa.
Mulle dominoiva mies olis huono valinta. Olen itse se, joka ohjaa tilannetta seksissä, ja tähän on kosahtanut moni muuten lupaava juttu.
Suomalaisen naisen seksikumppanien määrän keskiarvo on 7, joten aika monta hyvää naista siis.
Edellä kirjoittaneen seksikumppanien määrä on viisi. En siis oikein ymmärrä, miksi tuo viesti edes osoitettiin minulle. Pidätkö kaikkia dominoivia naisia joinakin sarjapainajina vai miksi?
Tämä siis kommenttina tuohon poistettuun viestiin naisten seksikumppanien määrästä, en tiedä kuka välissä kirjoitti.Miks täällä taas joitain miehiä jotka pelkää naisen seksin harrastamista? Omassa tuttavapiirissä juuri niille naisille riittää seuraa ihan parisuhteeseen ja avioliittoon asti joilla miesruletti on aina pyörinyt ja sinkkuna ei viihdytä kuukautta enempää. Kyllä miehiä kiinnostaa juurikin tuollainen nainen.
Minun viestini alla kysyit, joten se oli silloin osoitettu mulle. Jos olis osoitettu jollekulle toiselle tuossa langassa, olisit kirjoittanut sen suoraan hänelle.
Tuosta tuli vain mielikuva että luulet minun olevan näitä miehiä. Mutta ok, tämä selvä.
Niiden itsetunto ei kestä ajatusta, et isomalla määrällä jollain on todennäköisesti ollu isompi tms... -Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mun kulloisetkin suosikkiartistit tai bändit menee ihan omien fiilisten mukaan eikä jonkun toisen maun mukaan. On artisteja ja bändejä, mitä en lähtisi kuuntelemaan (kuten humpat, Jampat, Ylitalot, tuskat, raskaat musat, urut, jotka tuottaa vain surut).
Jos sulle tulis tilanne, että sun kaivattusi pyytäisi sua kuuntelemaan vaikka jotain humppaa, niin et lähtisi?
Vierailija kirjoitti:
Suhteessa tehdään kompromisseja ja asioita myös koska toinen toivoo, mutta en kyllä suostuis vaikka mihinkään hevimusiikkitapahtumaan lähtemään, ei vaan jaksa sellasta mökää.
Joo jep. Meillä olis kaivatun kanssa pari bändiä, joista tykätään molemmat, mutta suurin osa musiikkimausta on aivan eri laidoilta. Tää on harmi, koska tykkään käydä paljon keikoilla ja eksän kanssa käytiin yhdessä. En halua viedä mun suosikkiartistin keikalle ketään joka ei fiilistele sata lasissa vaan on siellä vain mun mieliksi, joten kaivatun kanssa käytäis nää kyllä erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole mitään ehdotonta :D jos se on joku tyyliin Lauri Tähkä niin en varmasti tuhlaa aikaani semmoiseen
Ite menisin kyllä keikalle jos kaivattu pyytäisi, vaikka ei olisikaan omaa suosikkimusiikkia. Ei nyt minkään ahdistelijan keikalle, mutta muiden.
Joku Lauri Tähkä on ihan toisessa ääripäässä mitä kuuntelisin, joten toi sun ei ihan suosikkinusiikkia oli aika vähätellen sanottu. En menisi kenenkään täysin sietämättömän keikalle oli siis se mun pointtini.
Mutta miks alat jankata kun oon ihan varma että oma kaivattuni on avarakatseisempi, eli et ole hän joten viesti ei ollut sulle.
En mä mitään jankuta, kunhan pohdin asiaa oman juttuni ympäriltä. En mä sua kaipaa, vaikka sulta idean tähän pohtimiseeni otinkin.
Koska terveiset on kaivatulle, eikä muille ketjulaisille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulle tulis tilanne, että sun kaivattusi pyytäisi sua kuuntelemaan vaikka jotain humppaa, niin et lähtisi?
Ihan varmasti en lähtisi ja saattaisi koko mielenkiinto ihmiseenkin lopahtaa. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä sanoit sille toiselle, että oot varattu, mut mulle puhuit ihan muuta?
Käytä järkeäs, monia syitä voi olla tuohon
Alan hyväksyä lopputuloksen, että tuleva puolisoni ei ole vielä edes syntynyt.
Yst, Dannyn opetuslapsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska terveiset on kaivatulle, eikä muille ketjulaisille...
Kaivattuani mä pohdinkin, enkä sinua. En siis missään vaiheessa olettanut että olisit hän.
Mutta joo, jatka kaivatullesi kirjoittelua ja minä jatkan omalleni kirjoittelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, tarkoitin sitä jonkun miehen kommenttia joka oli poistettu.
Alan hyväksyä lopputuloksen, että tuleva puolisoni ei ole vielä edes syntynyt.
Yst, Dannyn opetuslapsi
En tunne Lauri Tähkää, mutta Morsian on tosi hyvä biisi. Sivusta