Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (55877)

Vierailija
55841/55877 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä sanoit sille toiselle, että oot varattu, mut mulle puhuit ihan muuta?

Käytä järkeäs, monia syitä voi olla tuohon

Alan hyväksyä lopputuloksen, että tuleva puolisoni ei ole vielä edes syntynyt.

Yst, Dannyn opetuslapsi

Mitä helvettiä? :D -ap

Vierailija
55842/55877 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kulloisetkin suosikkiartistit tai bändit menee ihan omien fiilisten mukaan eikä jonkun toisen maun mukaan. On artisteja ja bändejä, mitä en lähtisi kuuntelemaan (kuten humpat, Jampat, Ylitalot, tuskat, raskaat musat, urut, jotka tuottaa vain surut).

Jos sulle tulis tilanne, että sun kaivattusi pyytäisi sua kuuntelemaan vaikka jotain humppaa, niin et lähtisi?

Ihan varmasti en lähtisi ja saattaisi koko mielenkiinto ihmiseenkin lopahtaa. Eri

😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55843/55877 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän viestit jo luettu.

Vierailija
55844/55877 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhteessa tehdään kompromisseja ja asioita myös koska toinen toivoo, mutta en kyllä suostuis vaikka mihinkään hevimusiikkitapahtumaan lähtemään, ei vaan jaksa sellasta mökää.

Joo jep. Meillä olis kaivatun kanssa pari bändiä, joista tykätään molemmat, mutta suurin osa musiikkimausta on aivan eri laidoilta. Tää on harmi, koska tykkään käydä paljon keikoilla ja eksän kanssa käytiin yhdessä. En halua viedä mun suosikkiartistin keikalle ketään joka ei fiilistele sata lasissa vaan on siellä vain mun mieliksi, joten kaivatun kanssa käytäis nää kyllä erikseen.

Mä taas huomasin että aloin tykätä yhdestä artistista kun kaivattukin tykkäsi. Vaikka yleensä kuuntelen paljon raskaampaa musiikkia. Mutta aina voi tutustua uusiinkin artisteihin ja bändeihin.

sivusta

Vierailija
55845/55877 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäis varmaan lähtee sinne mustikkaan, ku huomenna alkaa sateet.

Mittari näyttää +26 C , jaksaako siellä metsässä tarpoa näin kuumalla kelillä.🥵 

Vierailija
55846/55877 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kulloisetkin suosikkiartistit tai bändit menee ihan omien fiilisten mukaan eikä jonkun toisen maun mukaan. On artisteja ja bändejä, mitä en lähtisi kuuntelemaan (kuten humpat, Jampat, Ylitalot, tuskat, raskaat musat, urut, jotka tuottaa vain surut).

Jos sulle tulis tilanne, että sun kaivattusi pyytäisi sua kuuntelemaan vaikka jotain humppaa, niin et lähtisi?

Ihan varmasti en lähtisi ja saattaisi koko mielenkiinto ihmiseenkin lopahtaa. Eri

- kannattaa liikkua avoimin mielin -keikka on kuitenkin paljon muutakin kuin genre tai muita teknisiä ominaisuuksia. Se on  yleisön henki, taiteilijan ilmaisua, suunniteltua ja sattumia ja ennen kaikkea se hetkessä ohimenevän meno ja fiilis. Viimeisin esiintyminen jossa kävin oli Eino Grön. En taatusti kuuntelisi noin muuten vaan kotioloissa, mutta keikkana aivan huippu.

Vierailija
55847/55877 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksässä ärsytti se, että hän oli niin rajoittunut musiikkimakunsa suhteen. Ei ikinä voinut tulla mukaan mihinkään keikoille. Hänellä oli ehkä yksi bändi jota hän kuunteli. Tämä vaan nyt tähän musiikkikeskusteluun.

Vierailija
55848/55877 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti. Kaivattunikin taitaa jättää piponkin kotiin vasta kun helleraja paukkuu. 😁

Vierailija
55849/55877 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti. Kaivattunikin taitaa jättää piponkin kotiin vasta kun helleraja paukkuu. 😁

Pää on kyllä kovaa tekoo,kestää kovimmatkin pakkaset, vaikka muuten vilukissa oonkin.🥶😉

Vierailija
55850/55877 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se helle mutta ne paarmat. Itse kävin poimimassa hilloja mittarin näyttäessä yli +27c. Hiki virtasi, paarmat kiusasi ja kuumuus vei voimia. Silti menen. Sivusta. 

Vierailija
55851/55877 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mahdat tehdä juuri nyt? Luulin nähneeni sinut kioskin terassilla noin viikko sitten, mutta en uskaltanut tulla tervehtimään.

Vierailija
55852/55877 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- kannattaa liikkua avoimin mielin -keikka on kuitenkin paljon muutakin kuin genre tai muita teknisiä ominaisuuksia. Se on  yleisön henki, taiteilijan ilmaisua, suunniteltua ja sattumia ja ennen kaikkea se hetkessä ohimenevän meno ja fiilis. Viimeisin esiintyminen jossa kävin oli Eino Grön. En taatusti kuuntelisi noin muuten vaan kotioloissa, mutta keikkana aivan huippu.

En ihan oikeasti ikinä huolisi miestä jonka musiikkimaku on Eino Grön. Kulutan paljon populaarikulttuuria ja tässä kohtaa on vain pakko olla hyvä maku, vaikka ei mun kanssa yks yhteen meniskään. 

Vierailija
55853/55877 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se helle mutta ne paarmat. Itse kävin poimimassa hilloja mittarin näyttäessä yli +27c. Hiki virtasi, paarmat kiusasi ja kuumuus vei voimia. Silti menen. Sivusta. 

Paarmat söi viime kesänä minunkin jalat ihan laikukkaiksi kun olin mustikoita keräämässä :(

Vierailija
55854/55877 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtookohan kaivattu maata auringossa helteellä vai lähteekö innoissaan mukaan metsään🤔

Vierailija
55855/55877 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihan oikeasti ikinä huolisi miestä jonka musiikkimaku on Eino Grön. Kulutan paljon populaarikulttuuria ja tässä kohtaa on vain pakko olla hyvä maku, vaikka ei mun kanssa yks yhteen meniskään. 

Kai ne Grönin Eikkaa kuuntelevat on 70+ muutenkin.

Vierailija
55856/55877 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää viikonloppua kaunokainen. Toivottavasti tavataan lenkillä joku päivä. Alkaa olla aika kova ikävä.🌞🥰

Vierailija
55857/55877 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää viikonloppua kaunokainen. Toivottavasti tavataan lenkillä joku päivä. Alkaa olla aika kova ikävä.🌞🥰

Käviskö Vaakon  nakki?

Vierailija
55858/55877 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*fillarilenkillä

Vierailija
55859/55877 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne the Silmät on oikeastaan mustikansiniset. Tuli vaan mieleen. Näin mustikka-aikaan. Terkut!

Vierailija
55860/55877 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*fillarilenkillä

Fillaroitteko samoilla huudeilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan