Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (55650)
Kylläpä taas pierettää ja tuoksahtaa 🤭
Väsynyt olo vielä ja varmuuden vuoksi vaipoissa 😆
Mä oon miettinyt koko illan rakastelua kaivatun kanssa. Taas tämmönen päivä. Huokaus!
Vierailija kirjoitti:
Eihän tästä tule mitään että jossain ihan yllättävässä paikassa, toisella puolella Suomea ja keskellä kesähässäkkää mielessä vain sinä, sinä ja sinä
Odotapa kun pääsen lempeästi sekottamaan pääsi ihan kunnolla
Luulen että kaivattu on miettinyt domina-asioita
Taidan ottaa itelleni jonkun rehellisen työmiehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos meistä ei tule pariskuntaa, niin toivottavasti edes ystävät. Sitä toivon! 😊
Laita eka kirjain kuka oot.
Nuutille oli, jäi vahingossa tuo tunniste pois.
Ymmärrän. Jommankumman pitäisi uskaltaa laittaa viestiä vaikka Messengerissä? En tiedä huomasitko jo silloin aikoinaan mutta oon ujo uusien tilanteiden edessä.
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Tahtoisin tulla istumaan päällesi. 🥰 Olisi oikein mukavaa. 😍
Damn mun veren kalium oli laskenut 4,5 3,5. 😰 Ei ihme että on ollut huono olo viime aikoina kaiken muun lisäksi. Joko toi johtuu kilpirauhasesta tai mulla on lakritsi oireyhtymä. 🤔
-M.K.K
Laitan nimpparikortin lievästi myöhässä.
Kellarinlainaajalle suukko, hali ja kauniit unet!
Vierailija kirjoitti:
Luulen että kaivattu on miettinyt domina-asioita
Lähinnä olen miettinyt sinua aivan lähelläni. Sinuun toteuttaisin syntini. Kohtelisin sinua intohimoisesti niin kauan että et enää jaksaisi minua.
Vierailija kirjoitti:
Viestit vielä lukematta. Kauniita unia.
Hänellekin kauniita unia ja suukko suulle ja joka paikkaan😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli vastaan podissa väite, että noin 2/3 parisuhteista alkaa ystävyydestä. Pitääköhän paikkansa?
Kuka sen määrittää mistä parisuhde varsinaisesti alkaa.Itse ajattelen ,että alussa on ystävyys,kun tutustutaan paremmin,opitaan luottamaan ja ymmärtämään toista.Jos kemiat on kohdillaan ja viihtyy yhdessä alkaa siitä eteneminen rakkauteen.
Itselläni ei ole vielä koskaan käynyt niin, että olisin alkanut nähdä ystävää tai kaveria seurustelumielessä.
Ei mullekaan, kyllä kipinä ja vetovoimaa syttyy yleensä ensin kumppaniehdokkaissa
Tarjoamasi nessu lohdutti kyllä mut samalla olisin halunnut hypätä syliisi. Mutta eihän se olisi ollut soveliasta. Missähän sua voisi nähdä?
Vierailija kirjoitti:
Taidan ottaa itelleni jonkun rehellisen työmiehen.
No näin on, heillä on yleensä tunteitakin, myös lämpimiä.
Vain paskat miehet haluaa dominointia.
God natt fru speciallärare från Helsingfors 😚
Saknar dig 💞