Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valittaa kun puolustaudun

Vierailija
08.10.2024 |

En kestä kuulemma kritiikkiä, koska puolustaudun/loukkaannun. Hän ei kuitenkaan anna rakentavaa kritiikkiä vaan sellaista mistä väistämättä tulee pahamieli ja ajatuksia etten riitä sellaisena kuin olen tai etten kelpaa tai että minussa on jotain vialla. Saattaa myös ikään kuin omien sanojensa tueksi vielä sanoa jutelleensa sukulaiseni kanssa minusta ja sukulaiseni ollut samaa mieltä hänen kanssaan. Ei kuitenkaan tajua, että tottakai sukulaiseni kohteliaisuuttaan on samaa mieltä tai koittaa ymmärtää. En minäkään lähtisi väittelemään ja pahimmillaan aiheuttamaan riitaa sukulaiseni asemassa. Mies on sellainen että hänestä ei saa mitään pahaa sanoa kenellekään ulkopuoliselle, koska asiat on meidän välisiä. Hän kuitenkin itse kritisoi minua lähimmille ihmisilleni. Jos kritisoin häntä tai joku muu kritisoi häntä niin hän suuttuu. Ei kuitenkaan huomaa tätä ominaisuutta kuin minussa. Mietin että mitä tällaisen ihmisen päässä liikkuu? Onko oikeasti sokea omille tekemisilleen ja näkee virheitä vain muissa? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vielä olet sen kanssa🙄

Vierailija
2/10 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipuloi ja on valjastanut jo sukulaiset siihen. Äkkiä eroon tyypistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on narsisti. Jätä se, heti. 

Vierailija
4/10 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet syntipukki hänen elämänsä epäonnisille sattumuksille ja sinusta maalataan jo kuvaa "hulluna akkana". Eroa.

Vierailija
5/10 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rehellinen" = kusipää kiusaaja

"Kritiikki" = henkinen väkivalta, alistaminen

Miehet ovat sellaisia. Suosittelen lopettamaan suhteen, olemaan 5v yksin ja sitten miettimään, pidätkö miehistä ollenkaan

Vierailija
6/10 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa työpaikan pomottajalta.

Vierailija
7/10 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa työpaikan pomottajalta.

Kyllä vain.. On kova tekemään töitä ja onkin saavuttanut tällaisen paikan missä pääsee johtamaan. Monesti kuulee hänen suustaan myös kuinka kukaan ei osaa mitään paitsi hän.

ap

Vierailija
8/10 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manipuloi ja on valjastanut jo sukulaiset siihen. Äkkiä eroon tyypistä.

Tää mua ihmetyttääkin. Sai eksänsä suvun ajattelemaan eksästään, että on vmäinen akka. Mietin että näinkö nyt koittaa samaa minulle. Ennen kaikkea mikä idea tämän takana on?? Lopputulema on huonosti voiva suhde. Suhteessa pitäisi olla tiiminä eikä vastakkain. Mitä hän tässä voittaa?

ap

Vierailija
9/10 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ap ole sen tason sekoboltsi, ettei valinnan varaa liiemmin ole. 

Vierailija
10/10 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet yksin

Parempi yksin kuin kusipään kanssa.

Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan