Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (55651)
Tekoäly on ymmällään. Hänen piti tehdä sensaatiomainen esitys!
Vierailija kirjoitti:
Mitä luet iltasaduksi?
Onnellisen prinssin.
Vierailija kirjoitti:
Uskalias gallup rohkeille. Ota ensimmäinen tavu omasta tai kaivatun nimestä ja viimeinen toisesta. Saat teidän pariskuntanimen. Mikä se on?
Anal
Vierailija kirjoitti:
Uskalias gallup rohkeille. Ota ensimmäinen tavu omasta tai kaivatun nimestä ja viimeinen toisesta. Saat teidän pariskuntanimen. Mikä se on?
Mun kolmannen nimen ekan tavu on sama kuin kaivatun ekan nimen eka tavu. :)
Herrasmiesliiga on paennut paikalta. On herrasnaisten aika ottaa tilanne haltuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen kaivatun kohtaamista luin jostain lehdestä, olisikohan ollut Hesarissa (?) psykologin haastattelun, missä sanottiin, että rakkaus voi löytyä yllättävän läheltä ja että kannattaa pitää silmät auki.Naureskelin jutulle ja kävin mielessäni nopeasti läpi oman tuttavapiirin. Tulin siihen tulokseen, ettei se ainakaan minua koske.
No, muutamaa kuukautta myöhemmin kaivattu astui eteeni. Da daa. Oltiin kyllä tuttuja entuudestaan, mutta ei ystäviä. Sen seurauksena olenkin nyt tässä ketjussa. Olen kertonut tämän täällä joskus aiemminkin, mutta jääköön nyt viimeiseksi kerraksi.
Kirjoitit ton joskus viisi vuotta sitten. Melkein sanasta sanaan toi eka kappale.
Hah, mulle jäi se tapahtuma mieleen, mutta pakko sanoa, että on sullakin melkoinen muisti.
...Vai kuitenkin niin, että palsta on valtaosa tuon elämänsisällöstä. Helppo muistaa jotain random palstaviestejä jos ei koskaan muodosta uusia muistoja ja koe asioita. Itselle on välillä vaikea muistaa, laitoinko vaikka jonkun kuvan viime viikolla tietylle ihmiselle.
No sulla on sitten huono muisti, sinunlaisiasi on paljon. Mä muistan asiat hyvin.
Ja mun elämässä on vähän liikaakin sisältöä, kiitos nyt vain analyysistä. Voisin antaa sullekin osan, että pääsisit tuosta haukkumisen tarpeestasi eroon. Ketjussakin palattaisi kaipausviestien pariin kun sä et olis täällä koko ajan riitelemässä.
Jos meistä ei tule pariskuntaa, niin toivottavasti edes ystävät. Sitä toivon! 😊
Mitä olisi nainen ilman hyviä kohteliaita käytöstapoja? Hän olisi puutteellinen.
Vierailija kirjoitti:
Näh, ei motii.
Itsellinen mies ja itsellinen nainen ovat täydellinen pariskunta.
Oispa hän