Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (92082)
En oo ikinä tuntenut ketään kohtaan mitä tunnen sua kohtaan nainen.
Toivottavasti siulla ollut kiva päivä omain kulu nukkuissa. Hyvää yötä lounaaseen naiselle.
God morgon fru speciallärare från Helsingfors 😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kaunokainen. Jokohan sulla on vkl. täynnä ohjelmaa? 🌞🥰
Kyllä on, kiirettä pitää. Heippa.
Mä en jotenkin pysty ymmärtää ihmistä joka nousee joka aamu aikaisin, vain trollatakseen vauva.fi:ssä. No ainakin se saa hymyn huulille, ku miettii millasia ihmisiä on olemassa. :D
Eihän me trollata. Mehän biestitellään kaivattujen kanssa 😉🙃
Mä löysin sut! Nyt voisin ottaa ne pakit ja löytää ulospääsyn haavemaailmastani, mut en tiedä haluanko sitä. Mä en ole ikinä tuntenu mitään näin vahvasti.
Joku kysyi täällä, että uskotko unelmiisi. Vastaan omasta puolestani, että ei, en usko, kun kyse on kaivatusta. Vaikka uskoni olisi kuinka suuri, se ei muuta todellisuutta. Silti kaipaan, ja sydämen sopukoissa on haave hyllyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mä löysin sut! Nyt voisin ottaa ne pakit ja löytää ulospääsyn haavemaailmastani, mut en tiedä haluanko sitä. Mä en ole ikinä tuntenu mitään näin vahvasti.
Mistä löysit? Fonectasta, Instasta vai mistä?
Vierailija kirjoitti:
Mistä löysit? En ole enää äpeissä ja palveluissa.
Elokuun loppuun on liian pitkä aika. Ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Elokuun loppuun on liian pitkä aika. Ikävä.
Oletko miettinyt, mitä lopulta ikävöit, kun ikävöit? Ikävöitkö kaivattuasi vai niitä asioita, jotka puuttuvat elämästäsi? Vai onko kyse kaipuusta, jokaisessa ihmismielessä on?
Näin susta unta, asuttiin/oltiin kumpikin jossain Italiassa/Kreikassa tms ja neuvoit välillä hieman huolestuneena jossain sun ammattiin liittyvässä asiassa.. 💕
Tänäänkin joku on päättänyt ettei saa laittaa terveisiä kaipaamalleen. Tämä joku on poistanut viestin blondille miehelle mikä oli ketjun ensimmäinen viesti tälle päivää.
Mikä ihme joitain vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vain paskat miehet haluaa dominointia.
Taas naiset määrittelemässä millainen on HyVä MiEs
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin joku on päättänyt ettei saa laittaa terveisiä kaipaamalleen. Tämä joku on poistanut viestin blondille miehelle mikä oli ketjun ensimmäinen viesti tälle päivää.
Aina sama tyyppi poistaa kaiken katkerana, kun sitä ei kukaan oo ikinä kaipaillu, surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löysit? En ole enää äpeissä ja palveluissa.
Tuskin se sua sitten löysi... :D
Aurinko paistaa ja on lämmintä, menen ostamaan jäätelöä ja nauttimaan kesästä. Toivon, että kaivattu ottaa yhteyttä, kun kokee sen sopivaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin aamuterveiset kaivattuni kakkoselle on poistettu. On tämä törkeää valikointia mitkä saa jäädä. Koeta kestää.
Jos joskus olisi aihetta juhlia tai muuten vain syy karata hetkeksi arjesta, niin veisin sut katsomaan sitä kaltevaa tornia. Siitä voisi tulla meidän kaipauspaikka. Tai oikeastaan yksi sana riittäisi: Pisa.