Unohdin vaimon syntymäpäivän ja mököttää nyt
Miten aikuinen voi loukkaantua noin lapsellisesta asiasta?
Kommentit (66)
Miten voit unohtaa vaimon synttärit?
Ihmiset ovat nykyään niin lapsellisia.
Muistaako se vaimokaan sinun syntymäpäivänäsi leipoa kakkua ja ottaa suihin? Epäilen ettei, joten mökötä sitten takaisin.
Et siis huomioi muutenkaan vaimoasi? Niinkö?
Minusta olisi vain hyvä jos kukaan ei muistaisi minun syntymäpäivääni. Koen onnittelut vain nolona, eihän aikuisille voi synttärit olla tärkeät.Eipähän kukaan muistaisi, että olen taas vuoden vanhempi. En itsekään haluaisi noteerata koko asiaa jos ei olisi yhteiskunnan vuoksi tiedettävä oma ikänsä.
Mä suutuin alkukuusta miehelle kun ei muistanut mun synttäreitä. Vitutti paljon. Tosin hän määritteli meidän suhteelle sen, että en minäkään häntä muista hänen syntymäpäivänään. . :)
Mikä siinä on niin vaikeaa muistaa?
Vaimoa muistetaan vain silloin kun itseä panettaa eikös vaan? Perus luuseriäijä aloitus. Jotenkin huijannut itselleen naisen. Ei mikään ihme että naiset ovat sinkkuja, on meilläkin sentään käytöstavat ja otetaan muut huomioon.
Ei minua kiinnosta muistaa kenenkään syntymäpäiviä, haistakoon paska. Hyvä jos muistan omani.
Kannattaa loppupäivä viettää vauvapalstalla. Vaimon synttärit näin huomioiden.
No näköjään on aihetta mököttää MUUTENKIN, kun NYT muistat ne synttärit.
Onneksi olen sinkku. En pystyisi nauramatta toivottamaan aikuiselle ihmiselle hyvää syntymäpäivää.
Toisen arvostuksesta se kertoo. Toista kertaa ei unohtuisi meillä, kun mies olisi historiaa.
Olisi pitänyt tajuta heti ensimmäisestä unohduksesta. Olin nuori ja naivi. Ei se siitä muuttunut, hukkaan meni ne vuodet.
Viisas on nainen kun lähtee nostelee suhteesta jossa mies ei arvosta.
Ei arvosta synttärinä eikä muunakaan päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Nauti hiljaisuudesta.
Nyt voit ottaa kaapista kylmän oluen, heittää jalat ylös ja piereskellä porilaisenmarssia. Olet luomakunnan huipulla!
Minulla menee monen ihmisen synttärit ohi jos joku ei muistuta, jopa omani. En siis suutu jos ei onnitella kun en itsekään välttämättä hoksaa mikä päivä on menossa.
Se on leijona horoskoopiltaan :D