Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (55463)
Vierailija kirjoitti:
Kivaa päivää..-A😘
Kiitos ja samoin. -A😘
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä ?
Et.
Se jännite meidän välillä aina kun oltiin kahdenkesken oli aivan intensiivinen. Pitkiä hetkiä hiljaista toisen silmiin katsomista. Tunsin, että joku todella näki mut. Vaikka mitään ei koskaan tapahtunut tai sanottu suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Se jännite meidän välillä aina kun oltiin kahdenkesken oli aivan intensiivinen. Pitkiä hetkiä hiljaista toisen silmiin katsomista. Tunsin, että joku todella näki mut. Vaikka mitään ei koskaan tapahtunut tai sanottu suoraan.
Mites siellä, melkein Monopolissa? :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä palstalla voi mitään kirjoittaa, kun toi yksi alkaa heti valittamaan…
Anna sen paskan vain olla, ei ole niin suuri persoona että voisi päättää elämästäsi.
Ompas sulla ruma kielenkäyttö toisesta ihmisestä
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen on kyllä ihan pöhköä. Täällä mä vaan haaveilen jostain nelikymppisestä raavaasta miehestä kuin se olisi koko universumin hellyyttävin otus. Jota haluaisi vaan halia ja pusutella.
Silmätkin harittaa eri suuntiin. xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisitko minullE huomenna viestiä, niin mennään lenkille, kun sinulle sopii. 🥰
Kävin jo "lenkillä" ensi viikolla uudestaan mustikkaa ja enemmän vettä🥴 ja jotain evästä mukaan. T. SinullE
Voisin Tulla mukaan.
Vierailija kirjoitti:
En voi tietää ootko se sä, vai joku muu sieltä. Joku toinen, joka kaipaa mua, tai joku, joka on päässyt tästä kärryille ja esittää täällä sua.
Kyllä se minä olen.
Vierailija kirjoitti:
Juhannus sunnuntai parkkipaikka
Istuit tuolilla vieressäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites siellä, melkein Monopolissa? :P
?
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan yhtään toipunut? On ollut vähän huoli, vaikutit kovin väsyneeltä.
Pikkuhiljaa. Kun loputkin on palautunut, voikin jatkaa saman parissa taas sitten.. =D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna sen paskan vain olla, ei ole niin suuri persoona että voisi päättää elämästäsi.
Rumaa kun ei miellytä ja rumaa kun on ruma ihminen. Ok.
Nopeesti vain kävin. huomenna Taas ennen lenkkiä...
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa, että ne voi olla ihan ketä vaan, vaikka olisi tutunoloinen tyyli tai kertomuskin. Sivusta
Yleensä ei ole edes. Sekin puhuu suomea, kirjaimin. :0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisitko minullE huomenna viestiä, niin mennään lenkille, kun sinulle sopii. 🥰
Kävin jo "lenkillä" ensi viikolla uudestaan mustikkaa ja enemmän vettä🥴 ja jotain evästä mukaan. T. SinullE
Voisin Tulla mukaan.
Tule vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumaa kun ei miellytä ja rumaa kun on ruma ihminen. Ok.
? Ihan outo kommentti. Veikkaan, että te pettämistä haikailevat ette uskaltaisi sitä omalla naamalla tehdä, miksihän? Koska se on väärin, häpeällistä eikä kestä päivänvaloa
Lampasko se siellä mää kii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaukana ja saavuttamattomissa, sinä.
Olen, mutta palaan sinne taas. Ehkä silloin näkisimme, ainakin toivoisin niin.
Laitapa joku tunniste, että minne palaat.
(en ole ap)
Yhteen kylään.
Kuunteletkohan kesäseuraradiota
Hauskaa iltaa, en nyt häiritse tämän enempää.