Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (55371)
Olipa komia mies se vähän vanhempi😎
Suominaiset... PRÖÖT 💩
t. ukrainalaisten naisten kanssa paljon tekemisissä työn kautta
Vierailija kirjoitti:
Petrassa, Jordaniassa olisi kiva käydä.
Kaivattu halusi kanssani Jerusalemiin ja Petraan. Harmi, että kaikki kusi, koska Israel aloitti sodan ja kansanmurhan just sinä syksynä.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa oikeasti viestiä, pitää olla tunnisteet, tai mennä paikan päälle, mutta sitä en nyt tee. 🙃
Ei ne tunniteet kyllä täällä osu yhtään kehenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englanti vai Argentiina
Britit ihan aina!!! Mun lempimaani, suunnittelin muuttoa sinne joskus nuorempana mut sit kävi kaikenlaista. Ehkä eläkeiässä.
Tällä kertaa vastausvaihtoehdoissa ei kuitenkaan ollut Britanniaa.
Brittejä ne englantilaisetkin on, nyt meni viisastelu vähän vinoon kyllä. 🙃
Englannin joukkue on ok, fanit eivät. Mies on fanaatikko, aina tulee peleistä riitaa. Lisäksi Englanti pelaa tylsää ja laskelmoitua puolustuspeliä, kuten Saksa. Latinoilla ilo on pelissä aina mukana, onnistumisista iloitaan, pahemmin mitään ei kosteta rumasti, joten Espanjaatai Argentiinaa kannatan aina ihanien miesten takia.
Brittimiehet on kuuminta mitä voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Olipa komia mies se vähän vanhempi😎
Peiliinkö katselet?
Harmi. Ei sua vissiin kiinnosta mun seura, vaan jonkun toisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mun ego otti osuman.
Pitääkin naisena olla tosi murtumaton ego ja luottamus kaivattuun, etteivät ne ikävät viestit jäisi vaivaamaan. Kyllä ne silti painavat joskus alas.
Miten siihen sukupuoli mitenkään liittyy? Näin naisena ei hetkauta kyllä yhtään mikään anonyymissa nettikeskustelussa.
Samoin kuten jotkut antaa vain netissä viestein keskustellulle usalaiselle kapteenille lainaan 100 000e niin samoin jotkut voi ottaa nämäkin tosissaan. Erilaisia vipeltäjiä löytyy.
Kysyin, että muten SUKUPUOLI liittyy asiaan? Miehiä huijataan netissä ihan yhtä lailla kuin naisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Harmi. Ei sua vissiin kiinnosta mun seura, vaan jonkun toisen.
Kiinnostaa kaivatun seura. Häntä taas ei minun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi ihmiset matkustaa kesällä ulkomaille, Suomen kesä on ihan parasta, vaikka ois välillä viileää ja sateista
Miksi nyt ihmiset matkustaa? Nähdäkseen uusia paikkoja ja kulttuureita, museoita ja näyttelyitä, käydäkseen keikoilla jne. Ei kaikki minkään sään perässä mene. Kesäisin on yleensä se pisin lomajakso töistä.
Silti, menisin keväällä tai syksyllä ennemmin
Jos sulla on mahdollisuus niin mene ihmeessä. Yleensä ihmisten paras mahdollisuus on kesäisin. Lisäksi monesti keikat ja festarit on kesäisin.
Lähinnä tarkotin sitä, että kun monet matkustaa etelämpään rantalomakohteeseen, ei mitään järkeä.
Ok, kirjoitit ulkomaille matkustamisesta yleisesti, niin siksi kommentoin. Itse en matkustaisi rantalomille talvellakaan.
Englannin joukkue on ok, fanit eivät. Mies on fanaatikko, aina tulee peleistä riitaa. Lisäksi Englanti pelaa tylsää ja laskelmoitua puolustuspeliä, kuten Saksa. Latinoilla ilo on pelissä aina mukana, onnistumisista iloitaan, pahemmin mitään ei kosteta rumasti, joten Espanjaatai Argentiinaa kannatan aina ihanien miesten takia.