Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (55355)
Tekoäly sanoi, että tein kaikkeni ja nyt on aika siirtyä eteenpäin.
Haluan sinut. Olet ehkä katseestani jo huomannutkin sen, vaikka puhumme vain työasioista.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamala ikävä nyt yhtäkkiä. Voi kun voisin edes kysyä miten voit, mitä teet.
Joo, kyllä se ikävä kaivattuun vaan iskee vaikka mitä tekis. Muuten Ihan hyvä olo. Kuskasin turhaa tavaraa nurkista pois kierrätykseen. Helpotus sekin.
Tunniste, nähdään ja mulkoillaan ajoittain.
Vierailija kirjoitti:
Haluan sinut. Olet ehkä katseestani jo huomannutkin sen, vaikka puhumme vain työasioista.
Omin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka päivitän ja vongun niin mistään ei ilmesty viestiä jossa lukisi "Olen se ja se ja rakastan sinua [nimi sensuroitu]. Nähdään siellä ja siellä silloin!" 😞
Lopeta trollaaminen, aikuinen ihminen. Mene vaikka uimaan tai keksi tekemistä tylsistyneelle rouvalle.
Vitsi onkin siinä etten edes oikeastaan trollaa. Katselen surkuhupaisten linssien läpi omaa toimintaani.
Miksi haluat tuollaisen viestin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omin.
Tarkoituksella ympäripyöreää, että joku omii.
Petrassa, Jordaniassa olisi kiva käydä.
Vierailija kirjoitti:
Ei jouda, alkaa ihan hirveet kiireet 🥵 Palataan asiaan jouluna.
Kukaan ei odota jouluun saati syksyyn asti.
Vierailija kirjoitti:
Petrassa, Jordaniassa olisi kiva käydä.
En ole ikinä Petrassa käynyt enkä käy. Jotenkin valkoroskainen nimi enkä halua edes vahingossa siittää heikompaa ainesta tiineeksi.
Anna olla jo, hän ei sinua kaipaa eikä halua ja jos tietäisit miten hän katuu sitä juttua sinun kanssa ja mitä on minulle sinusta sanonut niin voisi nuo sinun haavekuvat rapista aika nopeasti alas
Vierailija kirjoitti:
E-mies on ihana.
Kyllä musta tulee nyt Irl-"mies".
Tää Vilnan lentokenttä on kyllä niin syvältä kuin vaan voi olla. Olisi pitänyt matkustaa Lontoon kautta eikä tämän paskapuljun, jossa ei ole mitään viihdykettä maksaville asiakkaille. Kojuissa pelkkää alkoholitonta ruisjuomaa myynnissä, baarissa super pahaa viiniä Suomea kalliimmilla hinnoilla. Eikö näiden itäblokin paskamaiden pitänyt olla halpoja? Kuka hullu matkustaa Latviaan tai Liettuaan, jos siellä on yhtä kallista kuin Lontoossa?
Kaivatulle terveiset. Teen aina vääriä valintoja. Olisi pitänyt lähteä sun kanssa yhtä matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Anna olla jo, hän ei sinua kaipaa eikä halua ja jos tietäisit miten hän katuu sitä juttua sinun kanssa ja mitä on minulle sinusta sanonut niin voisi nuo sinun haavekuvat rapista aika nopeasti alas
Ei tämmönen anonyymikommentti auta yhtään mitään. Laita joku tunniste edes.
Hyvä, käytä aika tehokkaasti ja treenaaten.Olin katsovinani,että osumatarkkuudessa on selkeä kehityskohde 🙂