Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (55245)
Vierailija kirjoitti:
Toivon et välimme korjautuu.
Oletko auttanut asiassa?
Vierailija kirjoitti:
Muussa tapauksessa vaivun radiohiljaisuuteen.
Se olisi tuskallista, mutta toisaalta eipä sinusta enempää ole tarjolla kuin kirjaimet ruudulla.
>
AitoArtun veto hyisen hyvä. 🥶
Otan kuunteluun. Putås. 🧐
👉Kiitos, anon whoever. x
<
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen on oltava koira ihminen
Olen kissaimmeinen.
Sekaannun sivusta mutta olen sellainen eläinihminen. Oikeastaan mikä vaan eläin käy paitsi rotta. Tuun juttuun kaikkien kanssa. Toki jossain kuutiomeduusassa on viihteen, hoivan ja stressin suhde turhan vinoutunut. En ihan käsitä jyrkkää suhtautumista että kissa ok ja koira ei tai toisinpäin. Allergiat tietty ymmärrän.
Ihmiskunta alko sairastella kun alettiin pitää kotieläimiä, eläinten bakteeristo siirty ihmisille. Eri juttu metsästää ruuaksi kuin elää eläinten kanssa samassa tilassa.
Ei ole väliä johtuuko se hyvistä vai huonoista asioista, mä aiheutan sulle ahdistusta ja häiritsen sun keskittymistä. En halua tehdä enää kumpaakaan. Pysyn niin kaukana kuin pystyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englanti vai Argentiina
Et itkeä saa Argentiina.
To England, where my heart belongs.
Mikähän pakkomielle niillä on ollu läpi historian alistaa eri kansoja ympäri maailmaa, varmaan tullu tylsää saarella asustellessa…
Siellä ei ole koskaan tylsää. Voitto kotiin!
It's coming home!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon et lepyt.
En ole vihainen enkä leppymätön. Rakastan Sinua.
Samoin. Rakastan sua. (Hänelle)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen on oltava koira ihminen
Olen kissaimmeinen.
Sekaannun sivusta mutta olen sellainen eläinihminen. Oikeastaan mikä vaan eläin käy paitsi rotta. Tuun juttuun kaikkien kanssa. Toki jossain kuutiomeduusassa on viihteen, hoivan ja stressin suhde turhan vinoutunut. En ihan käsitä jyrkkää suhtautumista että kissa ok ja koira ei tai toisinpäin. Allergiat tietty ymmärrän.
Ihmiskunta alko sairastella kun alettiin pitää kotieläimiä, eläinten bakteeristo siirty ihmisille. Eri juttu metsästää ruuaksi kuin elää eläinten kanssa samassa tilassa.
Vai olisiko se sairastuminen ollut merkki Jumalalta siivouksen tarpeesta ja hygieniaan keskittymisestä?
Ujosta ja hellästä ensikohtaamisesta haaveilin kauan. Sitä ei tullut. Hyvää yötä, rakas.
Miksi?