Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (53483)
Och nu ska jag paska igen. Ha det bra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ateistit keitä tunnen ovat erilaisuutta hyväksyviä.
Juu, hyväksyntä ulottuu omaan ryhmään, ei uskovaisiin. Tee näille oma ketju. 💡💡💡💡💡💡💡💡💡
Loppuiko sulla jumalanpalvelus jo vai oletko menossa jehovien saliin illasta?
Sinä tungit aloitukseeni uskonnon, joten pidä suusi soukemmalla, jankkari.
Tässä korostuu uskovaisten käyyöstavat. "Suusi suokeammalle, kun sanon". Ehkä kuvittelevat olevansa jumalia itsekin, joita muut tottelevat kun käskevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkikalu kun voi mennä rikki. Sitten sen voi heittää roskiin ja hankkia uuden.
Voihan sen myös yrittää korjata, luovuudella ja taidolla ja toisilla kierrätysmateriaaleilla. Ekologista.
Viisaampi ois tajunnut, ettei ihmisiä pidetä leikkikaluina.
Sano se jumalallesi.
Eikö jumala suojele kaikelta pahalta uskovaisten mielestä? Miten sun ylempi kaiken tietävä onnistuo suojelussaan? Elämä ollut ihanaa ja onnistumista?
Totuus on se, etttei jumalaa ole olemassa. Sen enempää kuin aku ankkaa tai punahilkkaa.
Ei vaan totuus on se ettei Jumala suojele pahalta mutta suojelee ihmisiä aina tarpeen vaatimalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Jumalaa ei tarvitse vastuuttaa ihmisen tekemisistä. Ihan itse voi kantaa vastuun siitä, miten toisia kohtelee.
No jep, näin juuri.
Vierailija kirjoitti:
Jumalan mukaan kaikki kuuluu hyväksyä. Miten kummassa jokainen uskovainen jonka tiedän on erilaisuutta karsastava ja kieroon katsova, sättiviä. Eläkään sen herranne oppinen mukaan sentään.
Siksi ei ole olennaista olla uskovainen ja kuulua kirkkoonkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen sekä erilaisuutta karsastavia ateisteja, että uskovaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei jukra, taasko tää jumalanpalvelus jatkuu?
KYLLÄ. Kestä se kuin normaali ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkikalu kun voi mennä rikki. Sitten sen voi heittää roskiin ja hankkia uuden.
Voihan sen myös yrittää korjata, luovuudella ja taidolla ja toisilla kierrätysmateriaaleilla. Ekologista.
Sano se jumalallesi.
Eikö jumala suojele kaikelta pahalta uskovaisten mielestä? Miten sun ylempi kaiken tietävä onnistuo suojelussaan? Elämä ollut ihanaa ja onnistumista?
Totuus on se, etttei jumalaa ole olemassa. Sen enempää kuin aku ankkaa tai punahilkkaa.
Ei vaan totuus on se ettei Jumala suojele pahalta mutta suojelee ihmisiä aina tarpeen vaatimalla tavalla.
Tarpeen vaatimalla? Entä murhatut lapset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, hyväksyntä ulottuu omaan ryhmään, ei uskovaisiin. Tee näille oma ketju. 💡💡💡💡💡💡💡💡💡
Loppuiko sulla jumalanpalvelus jo vai oletko menossa jehovien saliin illasta?
Sinä tungit aloitukseeni uskonnon, joten pidä suusi soukemmalla, jankkari.
Oletko parisuhteessa, myös toisen noin hiljentävä "suu suokemalle jankkari" ? En seurustelisi koskaan tuollaisen kanssa, jonka vuorovaikutustaidot ovat tuota luokkaa, muita hiljentävä ja itseään ylentäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano se jumalallesi.
Eli tarkoitan että elämässä voi tapahtua mitä tahansa, elämänkokemuksilta ei ole tarkoitus suojella mutta jokainen on koko ajan Jumalan tiedossa. Ihmisten toimet ovat sitten jo eri asia.
Pahoilla teoilla on aina seurauksensa. En minä niitä "päätä", vaan yläkerran Herra.
Meillä on vapaa tahto, väärinteko johtaa aina seurauksiin.
Useat ei tunnu näkevän miksi tekonsa aiheuttaa pahaa heidän omaan elämäänsä.
Itse keskityn tekemään hyvää.
Minä en tuomitse ketään ja annan anteeksi ne mutta suosittelen miettimään kun aikaa on.
Palvellaan joko yläkerran Herraa tai sitä tämän pallon pahaa herraa.
Myös pahat teot joita ovat tehneet minulle, on niillä seurauksensa aina myös pahantekijöille.
Me ollaan JUMALAN KUVIKSI LUOTUJA, hän on pyhä, puhdas rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Pahoilla teoilla on aina seurauksensa. En minä niitä "päätä", vaan yläkerran Herra.
Meillä on vapaa tahto, väärinteko johtaa aina seurauksiin.
Useat ei tunnu näkevän miksi tekonsa aiheuttaa pahaa heidän omaan elämäänsä.
Itse keskityn tekemään hyvää.
Minä en tuomitse ketään ja annan anteeksi ne mutta suosittelen miettimään kun aikaa on.
Palvellaan joko yläkerran Herraa tai sitä tämän pallon pahaa herraa.
Johan sieltä se saarna tuli. Miksei tähän kukaan kirjoita "mene muualle saarnaamaan". Onko ketjussa vain uskovaisia käännyttämässä muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano se jumalallesi.
Eli tarkoitan että elämässä voi tapahtua mitä tahansa, elämänkokemuksilta ei ole tarkoitus suojella mutta jokainen on koko ajan Jumalan tiedossa. Ihmisten toimet ovat sitten jo eri asia.
Tästä syystä on inhottavaa vastata kun laitatte vain alanuolia. Totuus ei muutu vaikka kuinka dissaisitte.
Jumala auttaa meitä selviytymään kaikesta elämässämme kuolemaamme saakka. Kuolemamme on kutsu Jumalan luokse ikuiseen rauhaan.
Voisin puhua aiheesta vaikka kuinka paljon mutta rauha rikkoutuu koko ajan, siksi se ei nyt onnistu.
Hyvää päivää kaikille.
Uskovana olen itsekin tehnyt virheitä ja kantapään kautta oppinut, nähnyt seuraukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano se jumalallesi.
Jep. Varmaan oli jumalan tahto saada karitsansa taivaisiin. Lauma kenties pienentynyt. Pari karitsaa karannut. Kuka tietää.
Ihmettelen sitä kuinka uskovien kritiikki muita kohtaan sallitaan, mutta uskovia kohtaan ei.
Mulle erilaisuus on ok. Kunhan ei tuputa, pakota eikä dissaa.
Mulle riittää tämä keskustelu
Herra ei varjele kaikelta pahalta. Kärsimystä sallitaan. Meitä koetellaan ja puhdistetaan.
Kyllä se viisaskin pitää tilanteen tullen.