Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (92082)
Vierailija kirjoitti:
Ei jukra, taasko tää jumalanpalvelus jatkuu?
Pfff, niin kauan kun porukka reagoi ja vastailee näihin viesteihin, se jatkuu. Trolli saa haluamansa huomion. Sitten kun jeesustelu ei saa aikaan reaktioita, vaihdetaan aihe varattuihin, jäätelöön tai spammataan tipua ketju täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ateistit keitä tunnen ovat erilaisuutta hyväksyviä.
Pakkohan se on siinä välillä koittaa taapertaa kun äiti uskovainen ja isä ateisti
Ajatella että joku on ottanut elämäntehtäväkseen kirjoittaa päivittäin ohista vauvapalstan kaipausketjuun. Ei kai siinä.. :D
Vierailija kirjoitti:
Ajatella että joku on ottanut elämäntehtäväkseen kirjoittaa päivittäin ohista vauvapalstan kaipausketjuun. Ei kai siinä.. :D
Oliko nuo sun terveiset kaivatulle. Ajatella! 😂
Terveiset sulle mies🥰💕 ikävä sua.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia uskovaiset on. Saatanan röyhkeitä ja pöyhkeitä. Ketään ei vaan nykypäivänä kiinnosta, vaan tinttaavat nokkaan tollasia. Siksi pitää hakea huomiota sieltä mistä sitä saa.
Sinä itse aloitit puhumaan uskonnosta! Keskity kaipuuseen äläkä aloita aamuasi dissaamalla ihmisryhmää.
Kaipaam USKOVAA NAISTA.
MILLOIN TULET?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko nuo sun terveiset kaivatulle. Ajatella! 😂
Ei, kun ne oli terveiset juuri sinulle, kun ilmeisesti tunnistit ja otit kopin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia uskovaiset on. Saatanan röyhkeitä ja pöyhkeitä. Ketään ei vaan nykypäivänä kiinnosta, vaan tinttaavat nokkaan tollasia. Siksi pitää hakea huomiota sieltä mistä sitä saa.
Sinä itse aloitit puhumaan uskonnosta! Keskity kaipuuseen äläkä aloita aamuasi dissaamalla ihmisryhmää.
Kuules harhainen asukki, minä en dissaa ketään, enkä kirjoita uskonnosta. Jos kylmä fakta puistattaa, paina x.
Tämä uskovaisia hakkuva ateisti tunki itse aloitukseeni jankkaamaan uskonnosta ja haukkumaan eli provosoi tahallaan porukkaa puhumaan uskonnosta, kunnes sai tyypit takajaloilleen ja puolustuskannalle ja sitten voi taas haukkua, millaisia uskovaiset ovat. Ihan tarkoituksellista ilkeilyä. Ateismisi ei ainakaan tee sinusta kovinkaan ylevää ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta💖
Huomenta💖💕
Vierailija kirjoitti:
Tämä uskovaisia hakkuva ateisti tunki itse aloitukseeni jankkaamaan uskonnosta ja haukkumaan eli provosoi tahallaan porukkaa puhumaan uskonnosta, kunnes sai tyypit takajaloilleen ja puolustuskannalle ja sitten voi taas haukkua, millaisia uskovaiset ovat. Ihan tarkoituksellista ilkeilyä. Ateismisi ei ainakaan tee sinusta kovinkaan ylevää ihmistä.
Sopisit Yleisradion juontajaksi.
Haukkuva ateisti ei ymmärrä edes otsikkoa vaan tulee vastaamaan, vaikka viesti ei ole hänelle.
Mä uskon ja luotan mun kaivattuuni 🥰💕 oli hän sitten uskovainen tai ei tai mitä lieneekää ja haluaakaan olla.
Pidän hänestä just sellaisena kuin hän on.
Ps. Kaivattuni on mies.
Vierailija kirjoitti:
Minä vastasin aloitukseen. Hän tuli sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuules harhainen asukki, minä en dissaa ketään, enkä kirjoita uskonnosta. Jos kylmä fakta puistattaa, paina x.
Juuri solvasit ihmisryhmää.
Yritä nyt vielä päteä siellä. Ottiko hermoon?
Kauniisti sanottu ja tarkoittaa oikeasti sitä että elämä kuoleman jälkeen vasta voi näyttää meille fyysisen elämän kokonaisuudessaan.
Muuten kannattaa elää todellisuudessa tässä elämässä.
Todellisuudessa eläminen ei estä mielikuvituksellisuutta eikä muitakaan hienoja asioita tai kokemuksia ja auttaa pärjäämään henkisesti terveempänä elämässä.