Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (53449)
Niin joutuu mutta JEESUKSEN avulla saa anteeksi ja rauhan. Häneen laittakaa turvanne ja hylätkää pahat tienne.
Tuollaisia uskovaiset on. Saatanan röyhkeitä ja pöyhkeitä. Ketään ei vaan nykypäivänä kiinnosta, vaan tinttaavat nokkaan tollasia. Siksi pitää hakea huomiota sieltä mistä sitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Pahoilla teoilla on aina seurauksensa. En minä niitä "päätä", vaan yläkerran Herra.
Meillä on vapaa tahto, väärinteko johtaa aina seurauksiin.
Useat ei tunnu näkevän miksi tekonsa aiheuttaa pahaa heidän omaan elämäänsä.
Itse keskityn tekemään hyvää.
Minä en tuomitse ketään ja annan anteeksi ne mutta suosittelen miettimään kun aikaa on.
Palvellaan joko yläkerran Herraa tai sitä tämän pallon pahaa herraa.
Moni saa tehdä aika paljon pahaa käytännössä ilman seuraamuksia. Tämä on fakta.
Alkuperäisesti ajatus on ollut se että pahoista teoistansa joutuu vastuuseen. Fakta.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen joutuu vastuuseen teoistaan, jos ei täällä niin sitten tuonpuoleisessa.
Ei tuonpuoleisessa elämä ole sellaista kuin täällä. Valitettavasti asia on näin joten ethän tyydytä oloasi tällä ajatuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen joutuu vastuuseen teoistaan, jos ei täällä niin sitten tuonpuoleisessa.
Ei tuonpuoleisessa elämä ole sellaista kuin täällä. Valitettavasti asia on näin joten ethän tyydytä oloasi tällä ajatuksella.
Tämä elämä on vain uni, josta jokainen herää aikanaan todellisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Niin joutuu mutta JEESUKSEN avulla saa anteeksi ja rauhan. Häneen laittakaa turvanne ja hylätkää pahat tienne.
Monet rikolliset kääntyvät vankilassa uskoon, mutta vapaaksi päästyään jatkavat rikoksien tekemistä. Uskonnon varjoissa ja varjolla tehdään paljon pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä elämä on vain uni, josta jokainen herää aikanaan todellisuuteen.
Kauniisti sanottu ja tarkoittaa oikeasti sitä että elämä kuoleman jälkeen vasta voi näyttää meille fyysisen elämän kokonaisuudessaan.
Muuten kannattaa elää todellisuudessa tässä elämässä.
Todellisuudessa eläminen ei estä mielikuvituksellisuutta eikä muitakaan hienoja asioita tai kokemuksia ja auttaa pärjäämään henkisesti terveempänä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei jukra, taasko tää jumalanpalvelus jatkuu?
Pfff, niin kauan kun porukka reagoi ja vastailee näihin viesteihin, se jatkuu. Trolli saa haluamansa huomion. Sitten kun jeesustelu ei saa aikaan reaktioita, vaihdetaan aihe varattuihin, jäätelöön tai spammataan tipua ketju täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ateistit keitä tunnen ovat erilaisuutta hyväksyviä.
Pakkohan se on siinä välillä koittaa taapertaa kun äiti uskovainen ja isä ateisti
Ajatella että joku on ottanut elämäntehtäväkseen kirjoittaa päivittäin ohista vauvapalstan kaipausketjuun. Ei kai siinä.. :D
Vierailija kirjoitti:
Ajatella että joku on ottanut elämäntehtäväkseen kirjoittaa päivittäin ohista vauvapalstan kaipausketjuun. Ei kai siinä.. :D
Oliko nuo sun terveiset kaivatulle. Ajatella! 😂
Terveiset sulle mies🥰💕 ikävä sua.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia uskovaiset on. Saatanan röyhkeitä ja pöyhkeitä. Ketään ei vaan nykypäivänä kiinnosta, vaan tinttaavat nokkaan tollasia. Siksi pitää hakea huomiota sieltä mistä sitä saa.
Sinä itse aloitit puhumaan uskonnosta! Keskity kaipuuseen äläkä aloita aamuasi dissaamalla ihmisryhmää.
Kaipaam USKOVAA NAISTA.
MILLOIN TULET?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko nuo sun terveiset kaivatulle. Ajatella! 😂
Ei, kun ne oli terveiset juuri sinulle, kun ilmeisesti tunnistit ja otit kopin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä itse aloitit puhumaan uskonnosta! Keskity kaipuuseen äläkä aloita aamuasi dissaamalla ihmisryhmää.
Kuules harhainen asukki, minä en dissaa ketään, enkä kirjoita uskonnosta. Jos kylmä fakta puistattaa, paina x.
Tämä uskovaisia hakkuva ateisti tunki itse aloitukseeni jankkaamaan uskonnosta ja haukkumaan eli provosoi tahallaan porukkaa puhumaan uskonnosta, kunnes sai tyypit takajaloilleen ja puolustuskannalle ja sitten voi taas haukkua, millaisia uskovaiset ovat. Ihan tarkoituksellista ilkeilyä. Ateismisi ei ainakaan tee sinusta kovinkaan ylevää ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta💖
Huomenta💖💕
Vierailija kirjoitti:
Tämä uskovaisia hakkuva ateisti tunki itse aloitukseeni jankkaamaan uskonnosta ja haukkumaan eli provosoi tahallaan porukkaa puhumaan uskonnosta, kunnes sai tyypit takajaloilleen ja puolustuskannalle ja sitten voi taas haukkua, millaisia uskovaiset ovat. Ihan tarkoituksellista ilkeilyä. Ateismisi ei ainakaan tee sinusta kovinkaan ylevää ihmistä.
Sopisit Yleisradion juontajaksi.