Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (51467)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Oletko kaivannut täällä vain yhtä ihmistä vai useampaa?
Kahdelle oon laittanut viestejä jotka laskettaisi ihan perinteisten kaipausviestien alle. Sitten lisäksi ainakin neljälle tai viidelle oon laittanut ylipäänsä jotakin viestiä. Kauheeta 🤯
H _ _ _ _
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. E.T. 👽
😍
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Oletko kaivannut täällä vain yhtä ihmistä vai useampaa?
Vain yhtä. Vuosia kaipasin vain hiljaa itse. Sitten eksyin tänne suhteellisen erikoisten sattumusten vuoksi. Sattumukset oli irl ja muualla.
Täysin absurdi ajatus, että laittaisin täällä viestejä useammalle ihmiselle romanttisessa mielessä. Näin naisena.
Vierailija kirjoitti:
Täysin absurdi ajatus, että laittaisin täällä viestejä useammalle ihmiselle romanttisessa mielessä. Näin naisena.
Harvassa tän ketjun romanttiset viestit välillä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli ensivaikutelma nähtyäsi kaivattusi ensimmäisen kerran? Kerro hieman ensikohtaamisesta. Onko hän nainen vai mies?
"Miksi se tuijottaa? En tiedä mihin katsoa tai miten olla." Nainen oli, ja siinä taisi kaksi nepsyä tavata toisensa. Toinen hämmentyi syvästi ja pitkäksi aikaa, toinen oli vain oma tehokas itsensä. Ei varmaan tule yllätyksenä että olin se hämmentynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli ensivaikutelma nähtyäsi kaivattusi ensimmäisen kerran? Kerro hieman ensikohtaamisesta. Onko hän nainen vai mies?
"Miksi se tuijottaa? En tiedä mihin katsoa tai miten olla." Nainen oli, ja siinä taisi kaksi nepsyä tavata toisensa. Toinen hämmentyi syvästi ja pitkäksi aikaa, toinen oli vain oma tehokas itsensä. Ei varmaan tule yllätyksenä että olin se hämmentynyt.
Oliko töissä?
Mukavaa iltapäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko töissä?
Hänen töissään.
Rakas, haluaisin rakastella. Hellästi ja pitkään! 😍🥰
Vierailija kirjoitti:
Rakas teluttaa
Rakas temuttaa
Rakas, en jaksaisi enää odottaa. Naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Herätti mielenkiinnon syksyllä paikassa, jossa oli paljon muitakin. Mies on kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas teluttaa
Rakas temuttaa
En temuta, jokin taso se on pidettävä
Joo, taidan tosiaan ruveta korpineidoksi. Pitää vaan löytää sopiva paikka ja hakea kaivattu mukaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus miettinyt kaivatustani, että ollaan varmaan molemmat nepsyjä. Niin outoa välillä tää on.
Sivusta
Onko nepsyille omaa lippua? Niin kun seksuaalivähemmistöille
Voi sinnuu, ei kai tuo pelkästään sitä tarkoita. Ja elämässä voi tulla vastaan kaipauksia ja itkuja, vaikka kukaan ei sellaista haluaisi toiselle tai itselleen.