Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (51497)
Vierailija kirjoitti:
Voi käyttäytyä jonkun mielestä oudosti, vaikka ei olisi ainuttakaan nepsypiirrettä.
Tietysti.
Luulen että ollaan voimakkaasti tuntevia ihmisiä molemmat
Meillä ei kaivatun kanssa ole nepsyn piirteitä🤔
Vierailija kirjoitti:
Onko nepsyille omaa lippua? Niin kun seksuaalivähemmistöille
Itsellä käytössä aika usein valkoinen lippu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä käytössä aika usein valkoinen lippu.
Tää oli hyvä! Ethän silti luovuta meidän suhteen..
Syli lämpimänä odotan sua rakas. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Kivaa päivää..-A😘
😘
Vierailija kirjoitti:
Kestän sen jos tämä päättyi, elämä on luopumista. Mutta ymmärsitkö miten merkittävä olit? Ei ole tapaa sanoa se suoraan, yritin epäsuorasti.
Jos ei vielä päättynytkään. Jos toinen vielä kaipaa ja haluaisi kuitenkin tavata ja jutella, kun siihen tulisi tilaisuus. Ei kai se olisi väärin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on creaturet erilaisille piirteille, laita hakukoneen kuvahakuun vaikka adhd creature.
Ja ettei ohisteluksi mene täysin niin kaipaavat terveiset ihanalle miehelle naiselta! 💕
Vierailija kirjoitti:
On valkoinen lippu,jossa on tyhjä puhekupla.
Saataiskohan kumpikaan suuta auki treffeillä? Mua ainakin ujostuttais kaiken sen jälkeen, mitä oon hänelle kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli ensivaikutelma nähtyäsi kaivattusi ensimmäisen kerran? Kerro hieman ensikohtaamisesta. Onko hän nainen vai mies?
En muista. Oli niin paljon uutta silloin, ettei jäänyt mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kestän sen jos tämä päättyi, elämä on luopumista. Mutta ymmärsitkö miten merkittävä olit? Ei ole tapaa sanoa se suoraan, yritin epäsuorasti.
Jos ei vielä päättynytkään. Jos toinen vielä kaipaa ja haluaisi kuitenkin tavata ja jutella, kun siihen tulisi tilaisuus. Ei kai se olisi väärin.
Mitään muuta haluaisikaan niin paljon kuin tavata hänet. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Rakas, en jaksaisi enää odottaa. Naiselle.
En minäkään. 😘
Voi Jesse, sait mut ihastumaan vaikka vain varomattomasti leikit toisten tunteilla ja huomiolla :(
Vierailija kirjoitti:
Saataiskohan kumpikaan suuta auki treffeillä? Mua ainakin ujostuttais kaiken sen jälkeen, mitä oon hänelle kertonut.
Helposti! Siltä varalta, että menisi totaalitilttiin, voi miettiä etukäteen asioita, joista haluaisi puhua. Vaikka laittaa paperille, jos ei muuten saa tunnepöllyssä mieleen.
Olis onnea kuunnella sateen ropinaa sun kainalossa.
Me ollaan kai kaivatun kanssa ahdistuneita ja pelokkaita, nepsystä en tiedä, varmasti piirteitä on kummallakin. Sivu