Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (51467)
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli ensivaikutelma nähtyäsi kaivattusi ensimmäisen kerran? Kerro hieman ensikohtaamisesta. Onko hän nainen vai mies?
Mä oon kertonu sen hänelle suoraan. Ihan eka vaikutelma ei ollu hyvä, johtuen ennakkoasenteesta joka kyllä haihtui nopeesti...
Ensikohtaaminen: vilkutin järjenjuoksulle, byebye 💫
Vierailija kirjoitti:
Gallup: oletko itkenyt hänen vuokseen?
En. Ei ole ollut mitään syytä. En kaipaisi sellaista, joka antaisi syytä suruun.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli ensivaikutelma nähtyäsi kaivattusi ensimmäisen kerran? Kerro hieman ensikohtaamisesta. Onko hän nainen vai mies?
Hän jäi heti mieleen. Katselin silloin häntä ja jotenkin vain huomioni kiinnittyi häneen, vaikka paikalla oli paljon muitakin ihmisiä. Mies on,
Gallup: Oletko kaivannut täällä vain yhtä ihmistä vai useampaa?
Vierailija kirjoitti:
Yhtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä.
Tosin monella eri "nimellä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: oletko itkenyt hänen vuokseen?
En. Ei ole ollut mitään syytä. En kaipaisi sellaista, joka antaisi syytä suruun.
Ei itku aina kerro surusta. Voi itkeä myös vaikka liikutuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Aina yhtä kerrallaan, mutta useampaa silti.
Vierailija kirjoitti:
Hän on nainen. En muista miten ensikohtaaminen meni, mutta vähitellen tajusin, että ajattelen häntä ja hän on söpö. Sitten jossain kohtaa meidän katseemme kohtasivat ja mulla meni pasmat sekaisin ja näytti siltä että hänelläkin meni...
Vierailija kirjoitti:
Muutaman viime vuoden aikana yhtä ystävää ja yhtä elämän suurinta rakkautta, joka toivottavasti ois myös ystävä. En nyt ensimmäistä ole juurikaan täällä kaipaillut, mut muuten kuitenkin. 😊
Vierailija kirjoitti:
Tasan yhtä. Ainutlaatuinen tilanne, en usko että toistuu kenenkään muun kanssa.
Tää otus lähtee nyt kattelee marjoja. Öitä kaivatulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on nainen. En muista miten ensikohtaaminen meni, mutta vähitellen tajusin, että ajattelen häntä ja hän on söpö. Sitten jossain kohtaa meidän katseemme kohtasivat ja mulla meni pasmat sekaisin ja näytti siltä että hänelläkin meni...
Miksi ette ole yhteydessä?
Vierailija kirjoitti:
Kahdelle oon laittanut viestejä jotka laskettaisi ihan perinteisten kaipausviestien alle. Sitten lisäksi ainakin neljälle tai viidelle oon laittanut ylipäänsä jotakin viestiä. Kauheeta 🤯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette ole yhteydessä?
Toivottavasti vielä ollaankin...
Vierailija kirjoitti:
Tiina, tarjoan jäätelöä 😚
***** Johanna?
Mies. Oli ennakkoluuloja.
"Yllättävän mukava, miksi hänen seurassaan on niin helppo olla?"