Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (51547)
Tässä kävi niin, että tajusit tän olleen molemminpuolista liian myöhään eli vasta nyt kun jätin sut ilman huomiota enkä enää kulje siellä laput silmillä. Elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Tuu syömään! 😍
Minäpä tulen. Mitä ruokana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu syömään! 😍
Luultavasti herran sanaa koko ruokailun ajan. Syöt niin kauan kunnes olet käännytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saataiskohan kumpikaan suuta auki treffeillä? Mua ainakin ujostuttais kaiken sen jälkeen, mitä oon hänelle kertonut.
Helposti! Siltä varalta, että menisi totaalitilttiin, voi miettiä etukäteen asioita, joista haluaisi puhua. Vaikka laittaa paperille, jos ei muuten saa tunnepöllyssä mieleen.
No todellakin miettisin aiheita etukäteen, mut miten toi paperi, kaivaako sen taskusta kesken treffien ja alkaa tenttaamaan? Se ois kyl mun tyyliä. 😂
Kiitti kun ghostasit, elämä onkin ihan muilla urilla nyt. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saataiskohan kumpikaan suuta auki treffeillä? Mua ainakin ujostuttais kaiken sen jälkeen, mitä oon hänelle kertonut.
Helposti! Siltä varalta, että menisi totaalitilttiin, voi miettiä etukäteen asioita, joista haluaisi puhua. Vaikka laittaa paperille, jos ei muuten saa tunnepöllyssä mieleen.
No todellakin miettisin aiheita etukäteen, mut miten toi paperi, kaivaako sen taskusta kesken treffien ja alkaa tenttaamaan? Se ois kyl mun tyyliä. 😂
Mikäs siinä! Minä voisin kaivaa oman lappuni. Mitä kysyisit häneltä?
rakas m(n), lähetän sulle ajatuksia hellistä ja hitaista edestakaisista liikkeistä, huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu syömään! 😍
Luultavasti herran sanaa koko ruokailun ajan. Syöt niin kauan kunnes olet käännytetty.
Mua ei tarvii käännyttää, kun olen lapsuudesta asti uskonut.
Vierailija kirjoitti:
Tässä kävi niin, että tajusit tän olleen molemminpuolista liian myöhään eli vasta nyt kun jätin sut ilman huomiota enkä enää kulje siellä laput silmillä. Elämä on.
Olis ollut reilua sulta kertoa toiselle suoraan, että on molemminpuolista.
Ei helvata näitä nykypäivän sanoja..!
on nepsyjä, veloja ja jotain inceleitä!
Sut voikin sit käännyttää jos oot ollu uskossa lapsesta asti. Pois se sinusta ja heti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä! Minä voisin kaivaa oman lappuni. Mitä kysyisit häneltä?
No tyyliin kaiken! Ehkä mikä tekee hänestä onnellisen, mistä hän unelmoi. Mitä hän harrastaa tai tykkää puuhastella päivisin? Tai sit syvään päätyyn suoraan ja kysyisin, mitä hän ajattelee meistä ja meidän tulevaisuudesta. 😊
Vierailija kirjoitti:
olisi niin ihanaa jos makaisit edessäni ja pikkuhiljaa avaisit jalkasi mun epäkkäille. nuolisin erittäin hellästi, hitaasti ja pitkään.
nn?
Vierailija kirjoitti:
Tiina, tarjoan jäätelöä 😚
J, maistuis🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu syömään! 😍
Oi, kuuntelisin ilolla, jos hän lukisi mulle sanaa. Ei käännyttääkseen, vaan ihan rakkaudesta. 🥰 (sivu)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis ollut reilua sulta kertoa toiselle suoraan, että on molemminpuolista.
Piti huolen siitä ettei siihen ollut mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Kiitti kun ghostasit, elämä onkin ihan muilla urilla nyt. :)
Muilla urilla, muissa vaoissa
Mikäs nyt?