Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (51449)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin oon ihan umpirakastunut kaivattuun. En tiedä, miten tässä näin kävi..
Kerro se hänelle. Nyt ihan oikeasti.
Mun kaivattu tietää..
Oletko itse kertonut vai tietääkö muuten?
Oon kertonut. Ja irl, että ei hänen tarvi arvuutella.
Okei. Ja miksei etene? Ei tunne samoin?
En mä tiedä. Välillä tuntuu, et tuntee, välillä taas tuntuu ettei. Ei olla päästy oikein kunnolla juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Harmi että näin kova ihastuminen oli täysin yksipuolista. Hiljennyn taas, kun tiedän että käyt täällä ja ahdistut viesteistäni. Toivottavasti silti nähdään joskus, kaveri.
No enkä ahdistu. Tarvitsen vaan omaa tilaa ja lepoa. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas teluttaa
Milloin rakas tellaan?
Sopivan tilaisuuden tullen
Vierailija kirjoitti:
Harmi että näin kova ihastuminen oli täysin yksipuolista. Hiljennyn taas, kun tiedän että käyt täällä ja ahdistut viesteistäni. Toivottavasti silti nähdään joskus, kaveri.
Miksi täällä kävisi joku ei ihastunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä olla ihastunut johonkin toiseen. :) -ap
Se merkitsisi mulle niin paljon.
Kestän sen jos tämä päättyi, elämä on luopumista. Mutta ymmärsitkö miten merkittävä olit? Ei ole tapaa sanoa se suoraan, yritin epäsuorasti.
Kai sitä vois tänäänki juoda tähän pettymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä vois tänäänki juoda tähän pettymykseen.
Juodaan yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aa, kiitos! Eipä tullut mieleeni...
Mikä oli ensivaikutelma nähtyäsi kaivattusi ensimmäisen kerran? Kerro hieman ensikohtaamisesta. Onko hän nainen vai mies?
Vierailija kirjoitti:
Kestän sen jos tämä päättyi, elämä on luopumista. Mutta ymmärsitkö miten merkittävä olit? Ei ole tapaa sanoa se suoraan, yritin epäsuorasti.
Sano se suoraan. Epäsuora ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä?
Jos saisin hänet edes hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aa, kiitos! Eipä tullut mieleeni...
Ei mitään.. Eikä siinä ole mitään väärää, aina ei vaan kohtaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano se suoraan. Epäsuora ei riitä.
Se ylittäisi rajoja joita en halua ylittää, koska kunnioitan hänen parisuhdettaan. Jos hän sanoisi ensin, voisin vastata koska tietäisin että on ok puhua.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli ensivaikutelma nähtyäsi kaivattusi ensimmäisen kerran? Kerro hieman ensikohtaamisesta. Onko hän nainen vai mies?
Mä en muista ensikohtaamista enkä kymmenettä kohtaamista, mut muistan, miten rakastuin häneen pikkuhiljaa kuukausien aikana.. Nainen on. 🧡
Ei mun elämään ainakaan ole yksikään tunkeillut.