Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (50337)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissat saa olla toisilleen kusipäitä, nehän on tunnetusti eläiminä vähän sellaisia. Mut jos minuun "ihastunut" alkaa kusipäiseksi niin on kyllä poikkeuksellisen itsekästä ja omien tunteiden ympärillä pyörivää käytöstä.
Siinä tietää heti että väisti luodin. Mieti tuollainen ilkeä ihminen parisuhteessa! Olisi katastrofi.
Luitkohan ihan kunnolla? Noihan ei halunneet parisuhteeseen, joten ei ollut mitään luotia väistettäväksi edes. Ihmeellinen huuto taas ihan tyhjästä
Kuntosali on sellainen paikka missä en koskaan tahtoisi tavata ketään. Muutenkin jos joku tulee juttusille näytän sellasta isoa ky rpää otsallani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissat saa olla toisilleen kusipäitä, nehän on tunnetusti eläiminä vähän sellaisia. Mut jos minuun "ihastunut" alkaa kusipäiseksi niin on kyllä poikkeuksellisen itsekästä ja omien tunteiden ympärillä pyörivää käytöstä.
Siinä tietää heti että väisti luodin. Mieti tuollainen ilkeä ihminen parisuhteessa! Olisi katastrofi.
Luitkohan ihan kunnolla? Noihan ei halunneet parisuhteeseen, joten ei ollut mitään luotia väistettäväksi edes. Ihmeellinen huuto taas ihan tyhjästä
Kaikki te jatkatte sivusta ja sivun sivun sivusta.
Outo juttu tämä on ollut. On yöunia mennyt ja vaivannut mieltä (vähän liikaakin). Mulle jäi tästä ikävä fiilis. Olen siis pahoittanut mieleni aika pahasti. Mutta mä vaan oon aina se, joka jaksaa, jaksaa ja jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa liikaa.
Mikä?
Jatkuva pelko ihan kaikesta.
Niinku mistä esim.?-sivu
Jo ihan perusarki tuntuu raskaalta. Tuntuu että matto vedetään jalkojen alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et tainnu ymmärtää ton toisen pointtia ollenkaan. -Sivusta
Jos toisen ihmissuhdetaidot on sillä tasolla, että kommunikoi ilkeilemällä, niin kyllähän siinä luodin väistää, kun ei sellaisen kanssa ala mihinkään.
Eihän sekään ollu alkamassa millekään, sikshän se just olikin hankala 🤦 ettekö oikeasti lue ikinä vastauksia?? Eri
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan onnellinen jo siitä ,että tiedän sinun olevan jossain täällä pallolla.Ilman sinua olisi pimeää.Olet valona ohjaamassa tielläni.
Olen myös onnellinen ja levollinen, että kaivattuni on olemassa, vaikkei ihan lähellä olekaan. Ajattelen häntä ja toivon hyvää. Että maailmassa on juuri sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Kaipausta välillä.
Ei kun kato nää haluaa pallotella sellaisella mahiksella, että mitä jos joku olis itselle vähän töykeä joskus jossain tilanteessa. Niin mitä sitten tekis ja ajattelis.
Mietitään nyt vielä pari sivua tätä ihan tosi todennäköistä skenaariota :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti luin. Jos oma ihastus alkaisi vttuilla, niin tietäisin että väistin luodin ja se ihastus loppuu siihen. Ihan riippumatta siitä kiinnostaako sitä toista parisuhde vai ei.
Ei minulta. Höpisen joskus kun haluan aivot narikkaan. Useimmiten en vaatisi/syyllistäisi täällä ketään. En silti ymmärrä, miksen saa sinua mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Outo juttu tämä on ollut. On yöunia mennyt ja vaivannut mieltä (vähän liikaakin). Mulle jäi tästä ikävä fiilis. Olen siis pahoittanut mieleni aika pahasti. Mutta mä vaan oon aina se, joka jaksaa, jaksaa ja jaksaa.
Ei minulta.
Signeeraten pelkästään.
Hyvää iltaa. E
Vierailija kirjoitti:
Ei minulta. Höpisen joskus kun haluan aivot narikkaan. Useimmiten en vaatisi/syyllistäisi täällä ketään. En silti ymmärrä, miksen saa sinua mielestä.
Iltaa Sinulle. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti luin. Jos oma ihastus alkaisi vttuilla, niin tietäisin että väistin luodin ja se ihastus loppuu siihen. Ihan riippumatta siitä kiinnostaako sitä toista parisuhde vai ei.
Jos luit niin miksi edes spekuloit millainen se olis parisuhteessa? Kun ei se parisuhde ole tuossa mikään optio edes.
Vierailija kirjoitti:
Kuntosali on sellainen paikka missä en koskaan tahtoisi tavata ketään. Muutenkin jos joku tulee juttusille näytän sellasta isoa ky rpää otsallani.
Ok?
...Ja hänhän puhui myös omasta ihastumisestaan, mitä ei halua viedä pidemmälle...